Terug naar overzicht
Ook een gelijkaardige situatie hier: het misboekje is bijna af, maar de liedjes moeten nog gekozen worden.Misschien kiezen we voor de bruidsmars als intrede, als uittrede hebben we nog verschillende opties...Ik heb een playlist met nog een 30-tal nummers nu, zal moeilijk kiezen worden!
Hey, bedankt voor de reacties. Ondertussen al heel de avond aan het brainstormen geweest en veel op youtube gezeten. Mss wordt het wel 'such a perfect day' als intredelied maar dat uittredelied is zo moeilijk, wil beetje uptempo nummer daarvoor. Ik blijf zoeken!Oei, wist niet dat priester zijn goedkeuring moest geven voor de liedjes, hopelijk krijg ik zijn zegen den 3e december ;)
Leuke trouwdatum annelies!
Mijn intredelied wordt A moment like this van Kelly Clarkson :-) Uittredelied zijn we ook nog niet volledig uit.
Wij hadden als uittredelied gedacht aan alegria van cirque du soleil.
@ Evy, moet lukken dat wij dat vandaag beslist hebben om te doen als uittredelied van the time of my life. Als intredelied hadden we gedacht aan 'I want to spend a lifetime loving you. Zijn we nog niet helemaal zeker van.