Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intredelied en slotlied

  23-11-2013 18:36:02
Hey,

Wij trouwen volgend jaar en heb gisteren ons misboekje in elkaar gestoken. Nu is het enkel nog de passende muziek vinden. Alleen heb ik geen idee wat je als intredelied en uittredelied moet nemen. Als intredelied hadden we gedacht aan 'perfect day' van Lou Reed? Iemand nog suggesties?

Alvast bedankt!
Mieke

Mieke
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1603


Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik23-11-2013 20:36:36

Dag Mieke,

Ons misboekje is ook klaar, buiten de liedjes.
Dat vinden we echt heel moeilijk.

Het intredelied voor mij en mijn papa zal Wedding March zijn (heb ik altijd van gedroomd) maar voor de rest weten we nog niets...

Het liedje dat ik er ook in wil is "When you say nothing at all". Wilde dat als openingsdans maar krijg wederhelft niet overtuigd; voor de mis wil hij dit eventueel wel :-)

Succes nog met de zoektocht!



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik23-11-2013 21:07:53

Wij hebben voor de son 'Ons moment' gekozen
Ons misboekje is klaar, pastoor heeft de muziek alvast goedgekeurd.



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik23-11-2013 21:42:09

Ook een gelijkaardige situatie hier: het misboekje is bijna af, maar de liedjes moeten nog gekozen worden.
Misschien kiezen we voor de bruidsmars als intrede, als uittrede hebben we nog verschillende opties...
Ik heb een playlist met nog een 30-tal nummers nu, zal moeilijk kiezen worden!



Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik23-11-2013 23:15:21

Hey, bedankt voor de reacties. Ondertussen al heel de avond aan het brainstormen geweest en veel op youtube gezeten. Mss wordt het wel 'such a perfect day' als intredelied maar dat uittredelied is zo moeilijk, wil beetje uptempo nummer daarvoor. Ik blijf zoeken!
Oei, wist niet dat priester zijn goedkeuring moest geven voor de liedjes, hopelijk krijg ik zijn zegen den 3e december ;)



Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik23-11-2013 23:16:40

Leuke trouwdatum annelies!



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik24-11-2013 9:56:04

Mijn intredelied wordt A moment like this van Kelly Clarkson :-) Uittredelied zijn we ook nog niet volledig uit.



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik24-11-2013 10:10:11

Wij hadden als uittredelied gedacht aan alegria van cirque du soleil.



Trien
21-12-2013
 Meld misbruik24-11-2013 15:45:02

Wij trouwen al in december dus alle liedjes zijn al gekozen. Als intredelied hebben we "From this moment on" van Shania Twain en als uittredelied "Alegria" van Cirque de Soleil.
Veel succes nog met de voorbereidingen!



Evy
6-9-2014
 Meld misbruik24-11-2013 18:13:42

Hallo

Wij hebben als intredelied She van Elvis Costello

Het uittredelied is The Wedding March, wij hebben een live band en het uittredelied zingt ze liever niet omdat er dan niet echt nog iemand luistert naar het schijnt.

Had het van ons af gehangen hadden we als uittredelied The Time of My Life van Dirthy Dancing gekozen


Veel succes





Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik24-11-2013 20:33:29

@ Evy, moet lukken dat wij dat vandaag beslist hebben om te doen als uittredelied van the time of my life. Als intredelied hadden we gedacht aan 'I want to spend a lifetime loving you. Zijn we nog niet helemaal zeker van.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info