Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sneller dan verwacht jurken passen

  15-11-2013 7:43:09
Hallo allemaal!

Ik trouw in september en was van plan om tegen januari-februari op zoek te gaan naar mijn droomjurk. Ik had altijd gehoord dat je best ongeveer 6 tot 8 maanden op voorhand bestelt. In een gekke bui stelde mijn mama voor om nu al eens te gaan kijken en ik heb al een afspraak vastgelegd voor komend weekend. Superspannend en zeker omdat ik het nog niet had verwacht! Ik ben echt benieuwd en al een beetje zenuwachtig, stel je voor dat ik in de eerste winkel al ineens mijn kleed zou vinden!

Nele
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1549


Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik15-11-2013 15:24:20

Ik ga dit weekend ook voor het eerst passen. Ben ook nog een beetje vroeg. Maar ik wou toch al eens gaan kijken. Ik ga samen met mijn mama en papa, zus en schoonzus gaan kijken bij Bruidshuis Ellen waar mijn zus ook haar kleed heeft gekocht.



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik15-11-2013 16:01:07

Ik ga ook dit weekend voor de eerste maal op jacht! Veel succes meiden!



Delphine
1-8-2014
 Meld misbruik16-11-2013 16:08:00

Ik ben ook zo in een zotte bui met mijn mama gaan kijken voor een trouwjurk.
Had totaal niet het gedacht om er eentje te kopen en toch had ik daar mijn droomjurk gevonden en heb ze direct gekocht:)
Ik trouw in augustus dus maar maand voor u.
Geniet er zeker en vast van en wieweet koop je u jurk toch al.



Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik18-11-2013 11:48:49

Hoe is het meegevallen dit weekend?
Ik heb mijn kleed gekocht dit weekend, een San Patrick. Maar nu is het super moeilijk om het tegen niemand te vertellen en vooral om neit te beginnen twijfelen. Maar het kleed paste perfect bij mijn lichaam, echt mooi afslankend, alleen mss iets klassieker dan ik had gedacht, het is zo'n spaans trouwkleed met een lange sleep ...



Nele
13-9-2014
 Meld misbruik22-11-2013 16:20:22

Morgen is het zo ver!

Stiekem hoop ik dat ik hét kleed nog niet vind, want ik zou graag meerdere winkels doen.



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik22-11-2013 18:00:00

Wacht maar tot je er staat. Als er teveel keuze is wordt het ook heel moeilijk!
Alvast veel succes en geniet ervan!



Nele
13-9-2014
 Meld misbruik24-11-2013 10:40:49

Het was een fijne ervaring, heel speciaal om jezelf in zo'n mooie jurken te zien. Uiteindelijk had ik er nog 2 over die me goed stonden, maar het wauw gevoel had ik nog niet. Ik ga nog wat verder zoeken.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info