Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk-twijfels (advies regio Dendermonde en omstreken)

  14-11-2013 15:25:39
Hallo :)

Iedereen vraagt me steeds of ik al naar een trouwjurk gaan kijken ben...
En nee, dat heb ik nog niet gedaan... ergens ook omdat ik er een beetje schrik voor heb...

Ik heb helemaal geen idee wat ik wil!
Lang/kort, wit/kleur, simpel/speciaal, ... geen idee!

Voor mij hoeft zo'n trouwjurk ook geen stukken van mensen kosten omdat je hem tenslotte maar 1 dag draagt... We trouwen ook alleen voor de wet, maar we geven wel een feest (vintage thema)... Maar je moet je er wel 'goed' en 'mooi' in voelen...

Iemand advies?
Waar kunnen twijfelgevallen zoals ik geholpen worden regio Dendermonde en omstreken?

Alvast bedankt!




S
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1664


Marie
25-1-2014
 Meld misbruik14-11-2013 16:22:16

Veel foto's opzoeken om te zien wat je mooi vindt en dan passen, passen, passen en nog eens passen :-)



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik14-11-2013 17:54:55

Beste S ik ben mijn zoektocht ook begonnen met in mijn gedachte een kort bruidskleed als droomjurk...

Maar na veel passen kom je ook gelijk ge weten wat je wel of niet staat.
Ik voelde mij een communicantje ipv een bruid dus kort werx voor mij geschrapt!
Dus pas verschillende modellen en laat je niet ompraten door een verkoopster die alleen maar met je mee praat.
Je moet je natuurlijk er goed invoelen en stralen en dan heb je " de jurk" gevonden!



Severien
18-7-2014
 Meld misbruik14-11-2013 20:59:59

Ik dacht ook dat ik totaal niet wist welke trouwjurk ik mooi vond tot ik bij het passen van heel wat jurken nooit het gevoel had 'dit wordt het'. Dan begon ik te denken aan de trouws van vrienden / familie en welke trouwjurken ik daar mooi vond en toen heb ik het gevonden! Ik heb eenzelfde soort jurk aangepast en voila, ik had er gelijk een goed gevoel bij.
Maar de mensen hierboven hebben gelijk: je weet dat ook maar als je gaat passen, passen en nog eens passen. En inderdaad iemand meenemen die je vertrouwt en niet luisteren naar verkoopsters! De meesten draaien gewoon mee met wat jij zegt omdat ze jou niet echt kennen en dus totaal niet weten welke jurk bij jouw persoonlijkheid past. Dat was wel een goede tip die ik meekreeg in de eerste bruidswinkel: kies een jurk die bij jouw persoonlijkheid past en dan kan je niet mis zijn!
Ben je zelf eerder traditioneel, kies dan zo'n jurk. Ben je wat speelser, kies dan een speelse jurk. Ben je eerder rebels, kies dan misschien een jurk met een kleurtje in of in een totaal ander kleur. Ben je eerder retro of vintage, dan kan een kort kleed misschien wel bij je passen.

Veel succes nog allesinds!



Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik14-11-2013 21:22:56

dag S

Ik ben zelf van deze streek en heb mijn kleed gekocht bij couture ann in aalst. Ik moet zeggen ik heb 1 afpsraak gehad en ik kwam buiten met een megalach op mijnsgezciht want ik had na 5 of 6 kleedjes passen mijnd roomjurk al gevonden. als je een beetje richting geeft naar wat je wil ( kijk wat rond op internet wat je mooi vind, maar kijk ook eens naar tips over welk kleedje mooi staat bij je figuur) en dan neemt ze een aantal kleedjes er uit waarvan ze denkt dat die u zullen staan en naar u zin zijn en ze zelf gewoon ook heel vriendelijk of het u staat of niet ! Ik had twijfels tussen een ladybird een een miss kelly. de ladybird kostte 1500 euro en de miss kelly 900 euro . ze zei tegen mij , ik u niet het duurste kleed verkopen als ik vind dat het andere kleed u beter staat. ik wild at je hier buiten komt met een goed gevoel en das goed voor de reputatie van mijn winkel .en ze had gelijk, ik was slanker en gelukkiger in het goedkopere kleed dan het duurdere. de verkoopster zei ook meteen dat dit het beste was van diegene die ik paste. na een lange uitleg kan ik u dus zeggen dat couture ann een zeer goede winkel is waar ze je echt helpen en naar je luisteren



S
21-6-2014
 Meld misbruik15-11-2013 14:57:51

Bedankt om jullie ervaringen te delen!



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik15-11-2013 15:58:13

Hallo S

Ook ik ben een gelukkig toekomstig bruidje die haar jurk bij Couture Ann heeft gekocht. Meisjes die daar werken helpen je en zijn heel eerlijk. Ook tegen mij zei Ann dat ze mij de jurk wou verkopen die mij het beste stond en zeker niet de duurste. Je moet anders de merken op haar site eens overlopen en ernaar surfen, dan kan je zien of er kleedjes tussen staan die jij mooi vindt.

Groetjes
Kelly



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik19-11-2013 22:45:34

Hey S

Ik had in het begin een vrij duidelijk idee over wat ik wilde... Maar ook dat maakt het er niet echt gemakkelijker op :) Ik heb zeker 6 winkels gedaan en heel veel gepast! Vond het ook superfijn en kwam telkens met een nieuw idee over wat ik mooi vond. Je moet die kleedjes echt passen, pas dan ga je weten wat je écht wil. Ik heb nu een kanten kleedje, nooit gedacht dat ik dat mooi zou vinden! De bruidswinkels zijn echt wel gewoon aan het feit dat 'we niet elke dag een trouwkleed passen en niet echt goed weten wat we op die heel speciale dag aan willen hebben' :) No worries en gaan passen!
Groetjes



san
5-7-2014
 Meld misbruik4-1-2014 22:10:04

Ik ben vandaag mijn jurk gaan passen en heb door een goede verkoopster kun je tot de super jurk komen. Tevens heb ik minder dan 800€ uitgegeven.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info