Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Koonings- Wie heeft hier positieve ervaringen mee?

  12-11-2013 12:46:56
Dag Iedereen,

Gisteren naar Koonings geweest om een trouwjurk te gaan passen.
Ik was eerst niet van plan om er een trouwjurk te kopen, aangezien dit in Nederland is en ik kom van Antwerpen.
Ben er toegekomen en was direct onder de indruk van de winkel, zeer mooi, vriendelijke mensen,...
Manou, de verkoopster die me hielp, was super vriendelijk. Ik heb er het kleed van mijn dromen gevonden en heb daarom ook samen met mijn mama besloten om het kleed direct te kopen.

Thuis gekomen en op deze site eens naar reacties gekeken maar ik kreeg ineens een slecht gevoel toen ik een paar van de commentaren las. Ik heb er echt niet van kunnen slapen.

Ik zou daarom willen vragen of er mensen zijn die zeker een positieve ervaring hebben met Koonings? Liefst geen posts met slechte ervaringen want dan ga ik me nog alleen maar slechter voelen. :-(

Groetjes en bedankt voor de comments




Nicky
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2018


Marie
25-1-2014
 Meld misbruik12-11-2013 12:54:58

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar denk dat je jezelf hoe dan ook niet mag laten leiden door de ervaringen van anderen.

Jij voelde je er zelf toch heel goed bij? Jij moet je goed voelen in je jurk en dan doen de ervaringen van anderen er niet zo veel toe denk ik.

En zoals bij alles: er zijn mensen met negatieve ervaringen, maar zeker ook mensen met positieve ervaringen! Ik heb er persoonlijk al goede dingen over gehoord. Uiteindelijk is dit iets heel persoonlijk hé. Wat voor jou belangrijk is, is dit misschien helemaal niet voor iemand anders en vice versa. En dat maakt dat sommige mensen tevreden zijn over iets waar anderen ontevreden over zijn. Denk maar eens aan sommige comments die je leest over een hotel waar je op vakantie gaat. Er zijn altijd mensen die er negatieve ervaringen hebben gehad terwijl jij er de vakantie van je dromen kan beleven.

Ik denk dat je er gerust in mag zijn als je er zelf een postief gevoel over had! Maak je maar geen zorgen. Er zijn zo al genoeg dingen om over te piekeren als je een trouw organiseert hé :-)

Groetjes



Nicky
5-7-2014
 Meld misbruik12-11-2013 13:57:05

Mijn kleed is daar ook besteld :D ik was er ook zeer tevreden van heel goed ontvangst, goed op mijn gemak, zeer mooie jurken en heel veel keus. Mijn kleed is eind juni besteld en 6 maanden levertijd dus nog even wachten om terug te gaan wat zeer moelijk is :D

Groetjes



Bart
5-7-2014
 Meld misbruik12-11-2013 14:18:02

Mijn zus haar trouwkleed kwam van daar. Enkel positieve ervaring hiermee gehad: Vriendelijke mensen, goede service, kleed was mooi op tijd klaar... Zelf heb ik mijn kleed ergens anders gevonden. Maar anders was ik zeker nog eens tot daar gereden.



debora
18-7-2014
 Meld misbruik12-11-2013 14:45:16

Ik heb mijn kleed daar ook gekocht! Nadat ik al die negatieve commentaren gelezen had, ben ik beginnen twijfelen of we er wel heen zouden rijden.

Maar dit was een mega leuke ervaring, heb mij geen moment slecht gevoeld, veel mogen passen en lang mogen nadenken of ik al ging bestellen. Supervriendelijke mensen, niks was hun teveel!

Als je goed leest, is er in elke winkel wel eens iets misgelopen met wat bruidjes, dus daar mag je echt niet op afgaan! Geniet maar van jouw positieve ervaring :-)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik12-11-2013 17:21:46

Ik heb men kleedje er ook gekocht :-) Ik was er heel tevreden van, de verkoopster heeft me 'het' kleed wel 3 x latne aandoen en blijven zoeken tot ik zeker was.. En echt niet pushen, ze zei zelf je moet zeker zijn. Dus ben heel tevreden :-) xxx



Nicky
5-7-2014
 Meld misbruik12-11-2013 17:48:31

Bedankt iedereen voor de leuke reacties. Dit had ik eventjes nodig om er terug bovenop te komen :-)
Nog allemaal een dikke proficiat met de verloving!!!!



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik12-11-2013 18:17:04

Ik heb mijn kleed daar ook gekocht. Bij mij is het net hetzelfde gegaan als bij jou. En ook toen ik thuis kwam las ik hier de negatieve reacties.
Ik heb dat toen redelijk kunnen relativeren. Aangezien het ook vaak ging over de prijs en een kleed uit oudere collectie. Nu ik wist dat mijn kleed van collectie 2013 was en kreeg daarom 50 procent. Ma op die prijzen ja da kan je toch niet controleren daar kunnen ze op zetten wat ze willen ;-). Maar als het je droomkleed is en je kan het betalen is er toch niks aan de hand.
Ze hebben mij zeker ook niet gepusht en ik mocht passen wat ik wou. Ze nam echt haar tijd en heeft zelfs haar retouchekosten een procent vanaf gedaan omdat het echt mijn droomkleed was.
Ik moet in maart voor mijn eerste pasbeurt dan weten we ook weer meer maar dat zal ook wel meevallen.
Lig er niet wakker van als jij je er goed bij voelt is het goed ;-)



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik12-11-2013 21:20:35

Hier ook een kleed van Koonings!

Echt super vond ik het daar! Ik heb mijn kleed gekozen uit de catalogus want het was niet voorradig. De verkoopster heeft mij echt super goed op de hoogte gehouden via Facebook. Ik heb haar ook duizend keer gemaild om te zeggen dat ik twijfelde en ze stelde me elke keer gerust. Deze maand ben ik het eindelijk gaan passen en het was weer een super toffe ervaring!

Ik heb hier ook veel slecht gelezen over Koonings maar ik ben er één lof over.
Ze zitten zeker niet achter hun geld want de vorige keer hebben wij praat gemaakt om te betalen, ze vroegen hier zelf niet achter. Natuurlijk wel een voorschot toen ik het kleed bestelde maar dat spreekt voor zich.

Mijn verloofde gaat ook naar Koonings omdat ik het zo leuk en aangenaam vond!

Geniet van je jurk en trek je niets aan van slechte commentaar!



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik12-11-2013 21:21:29

PS leuke datum trouwens ;-)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik12-11-2013 21:45:03

Jep, mijn ventje heeft zijn kostuum ook gevonden aan -50% :-)



Nicky
5-7-2014
 Meld misbruik13-11-2013 10:09:55

Had de datum ook nog niet gezien idd leuke datum en dan nog naamgenoot ;)



inneke
21-6-2014
 Meld misbruik13-11-2013 10:37:40

Kim, wij willen ook gaan zien voor mijn vriend. Hoeveel heb je ongeveer betaald in solden? Alvast bedankt !



Nicky
5-7-2014
 Meld misbruik14-11-2013 7:09:35

Hey!

Er zijn er hier precies veel die op 5 juli trouwen. :-)

Nu dat men twijfels over de winkel volledig weg zijn, zit ik nu weer met iets nieuws. (Ik weet het, wat een stresskip ben ik... :-( )
Ik had oorspronkelijk een heel ander kleed in gedachten dan hetgeen ik uiteindelijk gekocht heb. Nu twijfel ik eraan of ik wel de juiste keuze heb genomen. Ik ben ook maar naar 2 winkels geweest. In het echt had ik een wauw gevoel (net zoals mijn familie en vriendinnen) maar nadat ik de foto's nadien heb bekeken heb ik dit niet meer.. Er zijn een paar dingen die precies niet goed aanpassen bij mijn figuur (misschien ligt dit aan het feit dat dit nog niet de juiste maat is, ik weet het niet). Ik ben ook nogal heel klein, en in de jurk voel ik me precies nog kleiner (hoewel het niet echt een rond model is van onder). De jurk is lang, en gaat wat breder naar beneden, met een grote sleep aan.
Nu denk ik, had ik misschien niet beter een korte jurk gekocht (aangezien ik zo klein ben) of het prinsessenmodel (dat ik eerst in gedachten had, bustier en heel breed onderaan).

Zijn er mensen die me hier raad over kunnen geven?

Groetjes



inneke
21-6-2014
 Meld misbruik14-11-2013 11:45:08

Hey Nicky, Je moet eens scrollen in de topics hier. Wat jou nu overvalt hebben heel veel bruidjes in spe .... Maar zoals je zelf aanhaalt, op het moment dat je daar stond in de jurk had je een leuk gevoel. Dat gevoel liegt niet. Naar een foto kijken is niet hetzelfde. Ik zou me dus niet al teveel zorgen maken. Ik lees wel eens hier dar sommige opnieuw een afspraak maken om het nog eens te mogen passen. Misschien een optie voor jou. Geniet maar van je verdere voorbereidingen !



Nicky
5-7-2014
 Meld misbruik14-11-2013 16:57:36

Bedankt voor de feedback Inneke!

Vandaag nog eens gebeld met Loes van de receptie, zij stelde me gerust met het nieuws dat de jurk altijd nog moet aangepast worden en dat de minpuntjes dan kunnen weggewerkt worden. De jurk zijn standaardmaten en passen niet direct goed op elk figuur. En,... ze vertelde me ook dat mijn jurk waarschijnlijk al eind januari zal geleverd worden!!! kei leuk. :-D




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-1-2014 22:01:06

Oei Inneke, ik zie nu pas je berichtje. Ik weet niet hoeveel het was, ik mocht het ook niet weten ... - 50% in ieder geval... Denk iets van een 800 euro all in. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info