Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed gisteren gekozen en vandaag al twijfels! Erg of normaal?

  7-11-2013 19:52:36
Hey,
Gisteren op trouwkleedjacht geweest en een kleed gekozen en besteld. Maar nu heb ik dus al twijfels of dit wel goed genoeg is. Ik had iets in gedachten toen ik vertrok, en ben met ongeveer zo een kleed terug gekomen, vriend zal zich hierin ook wel kunnen vinden,... maar toch twijfel ik!!! Ik denk dat het misschien iets te simpel gaat zijn!? Ik heb veel verschillende dingen aan gehad en ik vond veel kleedjes leuk dus ja...ik weet het niet. Aan het kleed dat ik nu gekozen heb, moest ook nog iets veranderen van kleur (was nu iets met lichtbruine bloemetjes erop gestikt en dit worden dan uiteindelijk witte, zodat het minder zal opvallen). Grijp steeds weer naar de foto's om mezelf te overtuigen... misschien kan het wat 'meer' worden met de juiste juwelen, eventueel iets in haar,...

Ik ga mijn foto hier nu niet op het forum zetten want wie weet zijn er mensen die me hier kennen, en dat zou niet mogen. Eventueel kan ik eens iets doorsturen (via mail) om jullie mening te horen? Misschien zijn jullie wat meer 'kenners' dan ikzelf :)

Groetjes

Jolien
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1495


evy

 Meld misbruik7-11-2013 20:01:29

Hallo Jolien, ik had hetzelfde gevoel. Dacht dat ik misschien toch ergens anders nog iets beters zou vinden en keek constant naar de foto's om wel zeker te zijn van mijn keuze. Ook normaal aangezien je die dag er op je mooist wilt uitzien. En dat geeft soms wel wat twijfels. Ik twijfel zelf over welke oorbellen ik nu zou dragen :) Uiteindelijk wilt het wel iets zeggen dat je dat kleed koos, dat je op die moment overtuigd was. Je mag altijd een foto doorsturen (evandenblock@hotmail.com), maar zou er mij sowieso niet te veel zorgen over maken.



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik7-11-2013 21:40:34

Ik had dat ook meteen. Ik ben maanden blijven twijfelen, zeker toen bleek dat de nieuwe collectie meer mijn ding was dan die van de vorige jaren. De foto's van mij in het kleed hielpen ook totaal niet (rood gezicht, lelijk licht enz.) en de foto's van het merk ook niet. Uiteindelijk ben ik mijn kleed opnieuw gaan passen (was de winkel na die maanden wel niet zo happig op). Wat bleek: zodra ik dat kleed aanhad, klopte het weer helemaal. Ik had deze keer wat meer mensen mee (bij het kiezen alleen mijn mama) en die waren ook overtuigd. Ik heb nog een ander kleed aangehad en dan weer mijn keuze. De tweede keer was de wow een beetje minder, maar nu weet ik dat als ik mijn kleed de volgende keer weer aantrek, ik het weer erg mooi zal vinden. Het is gewoon moeilijk dat gevoel vast te houden als het weer uit is ;-). Als het echt niet gaat, bel misschien of je het nog even mag aantrekken. Maar vertrouw vooral op je eigen oordeel. Je kunt je het misschien niet goed meer herinneren, maar op het moment dat je het aanhad, voelde je je het best in die jurk.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-11-2013 22:00:42

hey,ik had ook twijfels toen ik het kleed bestelde,ik overtuigde mezelf om andere kleedjes te passen,maar toen ik opnieuw in de winkel was was mijn twijfel over en was ik weer stapelverliefd op mijn jurk,juwelen,pff zeg mij wat.ik weet ook begod niet wat voor juwelen ik moet dragen,met parels?zonder parels?met bling of niet?een lange halsketting of niet,een hele soep gewoon,maar die twijfel gaat vanzelf weer over hoor :) hier alvast mijn email,zie da wel graag trouwkleedjes :) (jusaboumat@hotmail.com )



Marie
25-1-2014
 Meld misbruik8-11-2013 7:15:24

Mijn vriend heeft mijn juwelen gekocht, als cadeautje op onze trouwdag. Hij is hiervoor samen met mijn getuige een dagje op stap geweest, zij had mijn kleed gezien en weet dus wat er bij past. Ben heel benieuwd, maar ik vertrouw ze allebei wel voor 100% daar in. En zo moet ik er zelf niet over nadenken :-)



eva
9-8-2014
 Meld misbruik8-11-2013 8:32:04

Ik denk dat iedereen na het bestellen wel twijfels heeft! Je wilt inderdaad op je mooiste zijn die dag! Maar als je die jurk hebt gekozen zal er diep vanbinnen wel een reden voor zijn ;-) en is die voor U de perfecte jurk!

Je mag gerust eens een foto sturen (eva_ylen@hotmail.com) maar het zal wel dik in orde zijn ;-)

En ga anders uw kleed opnieuw passen, ik ben het ondertussen al 3x gaan passen! De bruidswinkel had daar totaal geen probleem mee!



Nele
4-7-2014
 Meld misbruik8-11-2013 10:06:47

Hier net hetzelfde gevoel. Ik heb nog eens gebeld naar de winkel en ben het kleed opnieuw gaan passen. Toen ik het kleed terug aanhad, was het echt wel mijn keuze.
Ik zou zeggen bel nog is naar de winkel en maak nog een afspraak.
Je mag de foto ook altijd eens mailen nelekennr37@hotmail.com.
Veel succes



debora
18-7-2014
 Meld misbruik8-11-2013 19:37:14

Zoals je hoort is dit heel normaal he!

Hier ook ze, had altijd een kleed in gedachte. Maar door men ziekte 25kilo bijgekomen, dus heb ik een heel ander kleed gekozen. ze stond me daar prachtig in de winkel, slankte af en de mama en zus hadden tranen in hun ogen. Het voelde gewoon compleet.

Maar net zoals jouw ben ik vanaf dag 1 beginnen twijfelen. Is het niet te simpel, ben ik mezelf wel, had ik niet beter iets anders genomen, is het niet te klassiek... En tot vandaag, 3 maanden later, kijk ik nog elke dag naar de foto's en elke keer ik er terug naar kijk, ben ik overtuigd dat dit het juiste kleed is...

Wil gerust jouw kleed is bekijken, kan ik je misschien mijn kleed ook doormailen ;-)

deborina3@hotmail.com

groetjes



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik24-11-2013 19:58:55

Hey Jolien,

Fijn dat je je kleedje gevonden hebt! Je mag de foto naar mij doorsturen als je wilt...
jessiemannaerts@hotmail.com

Groetejes
Agnes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info