Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk .... wat moeilijk !!!

  24-10-2013 15:38:05
hallo iedereen,

ik ben gisteren voor de 1ste keer bruidsjurken gaan passen.... WAT MOEILIJK !!!
heb wel enkele mooie dingen aangehad maar telkens was het NET niet DAT . dus nu ga ik een afspraakje proberen te versieren bij youniek bruidsmode in turnhout , het is voor mij niet echt dicht bij de deur maar ik vind de prijzen daar wel eens de moeite om wat verder te rijden. (kan er echt niet TE veel geld aan uitgeven) ik heb iets van MAXIMUM 800 a 900 euro maar meer wil ik er echt niet aan geven.
gisteren was ik bij victoria's bruidsmode geweest in neerpelt . en daar dus nog niet ECHT gevonden wat ik zoek wel al veel iedeeen opgedaan en ik weet wel ongeveer in welke modellen ik moet zoeken nu.
goh wat is dit moeilijk .
hadden jullie bij jullie juk direct iets van WAAAAAAAAW dat is het??? of niet?
en hebben jullie misschien nog tip voor winkels die ik kan gaan bezoeken waar ze ook een iets lagere prijsklasse hebben ?

alvast bedankt

Melissa
9-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1522


Nele
13-9-2014
 Meld misbruik24-10-2013 16:20:08

Ik heb niet echt tips voor winkels, want ik ben zelf nog niet beginnen kijken. Maar ik ben ook van het idee dat ik er niet te veel geld aan wil geven. Natuurlijk wil ik een mooie jurk, maar die hoeft voor mij echt geen 2000 euro te kosten. Uiteindelijk is het iets wat je 1 dag draagt en daarna weghangt in de kast.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik24-10-2013 16:22:28

Ik kan natuurlijk alleen maar over mijn ervaring praatten. Ik las overt laatst een ervaring van een bruidje die niet te spreken was over Yoniek. Ik kan haar hier niet in bijspringen. Ik heb namelijk ook een buikje. Ja ik hoorde dat ik mijn heupen niet te veel in de verf moet zetten. Maar ze is een aziatische, die zijn hard qua taalgebruik en er zijn zeker wat taalbarrières (Chinees naar Nederlands is echt geen cadeau). Toch doet ze dit heus niet om je een slecht gevoel te geven. Maar ik heb hier gelukkig wat kunnen doorkijken. Dankzij haar deskundige (maar soms harde) advies heb ik mijn prinsessenjurk gevonden. Ik heb daar nog een sluier bijgenomen. Ik had een van de duurstje jurken uit de winkel en moet in totaal 780 euro of zoiets betalen. Ik had zelf ook een beperkt budget en had me al wat voorgenomen om hier strikt aan te houden. Dit heb ik kunnen doen en heb toch mijn droomjurk gevonden. Ik heb wel een emo-moment gehad dus ja bij mij voelde het direct goed, ook al had ik me op voorhand voorgenomen me niet te laten gaan en geen onrealistische dingen te verwachten. Viel dat even mee. En weet je... als het goed voelt voor jou, is dat de jurk. Ook al zal de verkoper misschien opmerkingen hebben, boeit heus niet ;) jouw dag, jouw zin!!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik24-10-2013 16:24:15

als regio kortrijk niet te ver is voor u zou ik gaan zien bij chinelle,mijn kleed kostte 800 euro maar omdat het een outlet was heeft ie maar 350 gekost en je ziet nie eens da ie van vorige collectie komt :) ze hebben echt goeikope jurken en alsook duurdere,en supervriendelijk



Frauke
31-5-2014
 Meld misbruik24-10-2013 16:39:41

Ik heb mijn jurk ook gevonden bij Youniek. Alleen meneer was er toen, dus ik kan niet meer spreken over mevrouw. Hij heeft mij heel goed geholpen en was super vriendelijk. Het is daar echt niet duur en wordt helemaal op maat gemaakt. Wil je de bustier van de ene jurk en de sleep van de andere, dan maken ze die voor je. Je kan dus helemaal zelf je jurk in elkaar steken als je wilt. Ik ben dus voor! :)



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik24-10-2013 18:48:03

Ik ben mijn jurk bij Youniek gaan halen en ben zeer tevreden. Zowel de meneer als de mevrouw waren zeer vriendelijk en hebben mij goed geholpen. Heb daar verscheidene jurken gepast en ook mijn droomjurk gevonden. Meteen besteld en nu wachten tot ik nog eens kan gaan passen. Ze hebben een grote variatie aan jurken en combineren van 2 jurken is geen probleem. Bij bestellen van je jurk betaal je 50% voorschot.



Domana
17-5-2014
 Meld misbruik24-10-2013 19:58:23

Als je jezelf in het Frans kan behelpen: In Eigenbrakel heb je claire de femme en In oui. Twee winkels dichtbij elkaar met zeer betaalbare prijzen <1100 euro. Prijzen en kleedjes staan op de websites



krista
9-8-2013
 Meld misbruik24-10-2013 20:06:59

Ik ben getrouwd in augustus van dit jaar.
Mijn bruidsjurk kwam van bij Youniek.
Ik ken hem en haar dus wel en ik heb alleen maar lof over hun.
Desondanks mijn perfecte maten had ik een trouwkleed waar iedereen wow over zei.
Het paste perfect en perfecte service.
Voor mij niets dan lof over Youniek.
Volgens mij kan je relaxed naar Youniek gaan, ik denk niet dat je het zal beklagen ;-).
Have fun zou ik zo zeggen.
Bye the way. De mevrouw spreekt perfect Nederlands wel met een Chinese tongval.
Dus t is niet zo dat ze geen Nederlands spreekt ;-).



evy

 Meld misbruik24-10-2013 20:09:41

Claire de femme is aanrader. Je wordt er goed geholpen en dringen zich niet op. Toen ik er was, was het 30% korting op de stockmodellen (wel al geleden van juni). Je hebt er verschillende jurken rond 600 euro.



Jolien
23-8-2014
 Meld misbruik24-10-2013 20:51:48

La tiara zou redelijk goedkoop zijn.



leentje
23-11-2013
 Meld misbruik24-10-2013 22:30:48

Hallo,
Mijn jurk komt ook van Youniek en heb er niets dan lof over hij kost 600 euro en hij is zoals ik het wilde. Een cremkleurige jurk met fuchsia lint en kant accent. Het accent was op aanraden van mevrouw omdat ik eigenlijk een gekleurde jurk wilde, maar een bleke jurk me beter paste stelde ze voor om een kleuraccent te nemen (de kant en lint) het is prachtig geworden....


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info