Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst voor de uitnodigingen

  23-10-2013 14:14:45
Hallo

Wat zetten jullie zoal in de uitnodigingen?
Wat zijn de standaardzaken die er sowieso moeten instaan?
Wij hebben mensen die we enkel uitnodigen voor de receptive (zoals collega's en buren) en dan mensen die zowel voor de receptie als voor het diner+avondfeest zijn uitgenodigd). Zouden jullie hiervoor 2 aparte uitnodigingen maken of voor iedereen dezelfde uitnodiging en dan losse kaartjes bijsteken waarop bijstaat voor wat ze zijn uitgenodigd (zelfde principe als een uitnodiging voor een babyborrel bij een geboortekaartje).

Groetjes

Marie
25-1-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1123


annelies
14-2-2014
 Meld misbruik23-10-2013 17:57:06

dit heb ik genomen
op de voorkant een gedichtje:

Een mooie stap in het leven

De keuze elkaar

Altijd liefde te geven

Elkaar ja zeggen

De eed van trouw

Verbonden worden

Tot man en vrouw

aan de binnenkant

Annelies & Brecht

geven elkaar het ja-woord op 14 februari 2014

Jullie zijn van harte welkom tijdens de huwelijksinzegening

in het gemeentehuis te om ...u

Tevens bent u van harte welkom op onze receptie van .. uur tot ... uur, aansluitend volgt het diner.(plaats van het feest)
en voor de collega's of enkel receptie laat ik de laatste zin weg

gelieve voor....januari te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van ons dromen

onze nummers
en ons adres




Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik23-10-2013 18:35:25

Ga dit even volgen, wij zijn hier ook mee bezig en gaan ook mensen uitnodigen voor de ceremonie en een receptie en de andere mensen voor heel de dag.



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik23-10-2013 21:03:34

@Marie: heb je eventueel een e-mailadres? Dan kan ik onze proefdruk eens doorsturen? Wij hadden 3 exemplaren: 1 voor de mensen die naar de receptie kwamen, 1 voor mensen van het avondfeest en 1 voor receptie en avondfeest.



Marie
25-1-2014
 Meld misbruik24-10-2013 8:42:15

Je mag dit mailen naar debruyn_marie@hotmail.com.

Dank je wel



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik25-10-2013 13:17:23

Evy, zou je dit ook es naar mij kunnen mailen aub, wij zitten met hetzelfde probleem...
dorothy.devel@telenet.be

Alvast bedankt !



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 19:03:00

Mooi inleidend tekstje Annelies ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info