TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
15-9-2007
|
21-12-2006 12:48:23
hallo, wij betalen 325 euro voor de ganse avond.
|
|
Christine
30-9-2006
|
21-12-2006 14:15:12
Wij hebben 220 € betaald voor muziek vanaf het dessort tot het einde van het feest.
En hiervoor muziekinstallatie + licht.
Groetjes, Christine
|
|
chantal
14-4-2007
|
21-12-2006 14:25:56
Hallo ,
Wij betalen 300 euro voor gans de avond / nacht . Groetjes
|
|
els
17-8-2011
|
21-12-2006 14:50:52
Hoi Annelies,
Wij hadden Studio Happy Music en die hebben een vaste prijs voor de ganse avond, zonder extra kosten en is een echte aanrader. We waren er heel erg content van!
Groetjes, Els 16/12/2006
|
|
peggy
22-9-2007
|
21-12-2006 16:49:55
hallo , wij betalen 200 euro voor onze dj, de installatie en lichten van het aperitief tot het gedaan is tot 04.00u groetjes
|
|
Kristel
|
21-12-2006 17:29:32
Hoi, Wij betalen 400€ voor de hele avond. Materiaal etc inbegrepen. Groetjes Kristel
|
|
joke
16-6-2008
|
21-12-2006 18:12:37
Er is iets wat me van het hart moet en dat is:Steeds komen er van die berichtjes over Happy music maar ik kan jullie alvast één ding vertellen:Steeds is het "Dierk Van Paemelen" zelf die zit te bluffen uit naam van anderen.
Ik hoop dat hij het nu eindelijk eens snapt:Dit stoort ons op de site en als je reclame wil maken,doe het dan op een deftige wijze in gouden gids of zo.
Misschien ben ik wel grof maar ik hoop dat hij het eens snapt. Groetjes
|
|
dierk
|
21-12-2006 19:02:14
Was hier net effe aant zien, en ja idd Joke je bent heel grof! Vooraleer ik zo een uitleg zou plaatsen, en het zeker zou weten of je wel gelijk hebt zou ik toch eerst eens uizoeken of het wel degelijk waar is dat we zelf berichten gaan plaatsen,Els is iemand die ons een half jaar terug boekte voor het verzorgen van hen huwelijksfeest, ze leerde ons kennen via wijtrouwen,afgelopen zaterdag trouwde ze, Ik weet niet wat zei verkeerd doet met iemand te gaan aanprijzen waar zei over tevreden was, zij helpt maar andere toekomstige trouwertjes,is toch de bedoeling van dit forum, moet er hier eigenlijk zoveel jaloezie zijn..., onvolwassenheid,Joke als het je ergert lees het dan gewoon niet, maar het kan wel anderen helpen, Joke de dag moet nog komen hoor dat wijzelf berichten gaan plaaten onder andere namen..., en wees gerust die dag zal er nooit komen ook! hoop dat je me begrijpt, groeten, Dierk Van Paemelen
|
|
Lobke
6-7-2007
|
21-12-2006 22:04:25
Annelies,
Ik geloof dat je met die prijs wel goed zit. Er zijn er die nog goedkoper zijn, er zijn er ook die duurder zijn. Maar bij een DJ is het natuurlijk ook belangrijk dat het 'klikt' en alleen jij kan daar over oordelen. Wijzelf hebben gekozen voor Studio Happy Music. Als het zover is zal ik niet nalaten om mijn mening hier neer te schrijven. Voorlopig heb ik over Dierk niets slechts te vertellen. Trouwens, dezelfde kritieken deden reeds de ronde van vooraleer dat wij Dierk als DJ hebben vast gelegd. Ik heb er mij nooit door laten afschrikken.
Joke, Kan je eens met preciese data voor de dag komen? Waarom beweer je zo stellig dat Dierk deze positieve commentaren zelf hier zou plaatsten?
Dierk, Ik probeer zo veel mogelijk om mijn eigen oordeel af te gaan. En zowel aan de telefoon als tijdens ons verkennend gesprek had ik een goed gevoel. Ik zal nooit nalaten hier mijn mening te uiten. Voorlopig kan ik enkel positief zijn.
Vele groeten Lobke. 06/07/07
|
|
Bart
|
21-12-2006 22:46:16
1. de prijs is wel OK, de ene vraagt meer, de andere iets minder. de ene brengt een grote installatie mee de andere het minimum. De een moet ervan leven, de andere is een hobbyist.
2. Joke, zelfs als Dierk reclame zou maken voor zichzelf, is ie al slimmer dan christiaan en gebruikt ie een andere alias. En dan nog zal de gemiddelde forumganger snel genoeg zijn reclamepraatjes doorprikken. Anderzijds wordt steeds weer het perfecte platform voor reclame gecreeerd doordat steeds weer dezelfde vragen gesteld worden. Waardoor wij, de meeste djs die hier meekijken, steeds weer onszelve kunnen aanprijzen.
3. Dierk, je moet je niet steeds laten opjutten door die aanvallen. Je reageert te emotioneel en verzuipt daardoor in je eigen impulsiviteit, begint spelfouten neer te poten. En je credibiliteit neemt een duik. Maar dat is slechts mijn gedacht natuurlijk.
Bart http://users.telenet.be/lebart
|
|
els
17-8-2011
|
22-12-2006 8:18:34
Beste Joke,
Wanneer je even verder zou kijken dan je neus lang is zou je kunnen opmerken dat er meerdere berichtjes van mij komen. Ik zit hier al een tijdje op het forum en vind je reactie ongepast! Mijn bedoeling was gewoon om je een goede DJ aan te bevelen, verder doe je nog steeds je eigen zin. Geloof me, Dierk heeft het niet nodig om hier reclame voor zichzelf te maken. Door zo goed te draaien maakt hij voldoende reclame voor zichzelf.
Groetjes, Els 16/12/2006
|
|
Sissi
26-5-2007
|
22-12-2006 8:18:35
Hey Annelies,
Ik vind dat een redelijke prijs. Wij betalen in ieder geval meer. Hoeveel het precies is weet ik zo niet direct, maar 't is meer.
Wat ik nog even kwijt wou over die steeds weerkerende reclame. De vraag was hier of de prijs redelijk is. Els raadt dan wel Studio Happy Music aan maar rept met geen woord over de prijs, wat uiteindelijk wel de vraag was. Of mag de prijs hier niet geweten zijn op het forum? Vaak wordt er gewoon naast de vraag geantwoord om toch maar reclame te kunnen maken.
Groetjes, Sissi
|
|
kris
|
22-12-2006 9:32:38
Annelies
Met een prijs tussen de 400 en 500 Euro voor een huwelijksfeest zit je aan een goed gemiddelde. Normaal gezien heb je dan wel een "deftige" installatie en een goede dj (met een ondernemingsnummer), dus geen "zwartje". Wat betreft de discussie van het reclame maken sluit ik mij volledig aan bij collega-dj Lebart. Ik zou het niet beter kunnen verwoorden :-). Annelies, veel succes met je huwelijksfeest. Met muzikale groeten Kris
|
|
Christel
30-6-2007
|
22-12-2006 11:48:07
amaai amaai het is hier weer plezant vandaag...:-) Dag Annelies , eerst en vooral zou ik willen zeggen dat volgens mij die prijs toch wel redelijk is, zeker als ze hun installatie meebrengen. Voor de rest zou ik me toch even willen aansluiten bij Sissi over het feit dat dat hier soms wel vaker voorkomt dat mensen naast de kwestie antwoorden. iemand vraagt de ervaringen over iets bepaald maar dan worden er vaak antwoorden gegeven die niks met de vraag te maken hebben.
Maar laten we daar vandaag zeker geen ruzie over maken want...HET is bijna KERST !!
Christel
|
|
Sofie
27-10-2007
|
22-12-2006 18:03:55
Hahaha!
Ik vind het toch wel heel erg grappig en buitengewoon toevallig dat zowel Dierk als Els dezelfde gebrekkige schrijfstijl hanteren! Tja, ieder gelove wat hij of zij geloven wil...
|
|
digna
|
22-12-2006 19:46:48
beste ,
ik ben zelf dj voor 2bedrijven die dit ook doen onze prijs voor heel de avond , vanaf dat de receptie start tot einde ( geen einduur) is dit alles inbegrepen , licht en geluid 325euro ikzelf ben een vrouwleijke dj en doe nts anders dat bruidsfeesten indien u intresse hebt in een boeking als u binnen de 10dagen zou boeken betaalt u slechts 275euro
groetjes dj digna
|
|
Thierry
|
|
|
Angie
22-8-2007
|
23-12-2006 14:50:27
Dag Annelies 400 euro is mss wel wat veel. Mijn vriend en ik trouwen op 22sept 07 maar we hoeven ons niet echt zorgen te maken om een DJ. Mijn broer is namelijk DJ. Mocht je interesse hebben, mag je altijd eens bij hem een prijsje vragen. Ik weet niet jusit hoeveel hij vraagt, voor ons is het gratis ;-) Hij is afkomstig van Merelbeke, ik weet niet of dat in je buurt is? Zijn emailadres: dj_whiteduke@hotmail.com
Groetjes Angie
|
|
Kristel
|
25-12-2006 19:20:52
Hallo,
Mijn vriend is dj en vraag 300 euro voor de hele avond. (geen einduur)
kristel
|
|
Carlo
25-8-2007
|
26-12-2006 0:23:11
Hey kristel eerst en vooral trouw ik ook de 25/08/07 en voor dj betaal ik 300€ met licht en goeie klank inbegrepen. en er is ook geen einduur. zou je graag mijn dj voorstellen maar helaas is hij die dag al bezet op mijn bruiloft. Veel zoek plezier.
|
|
Marc
|
27-12-2006 18:47:46
Hallo ik ben zelf zelfstanding als deejay ik moet lanchen met die prijzen vraag eerst ééns of zij i orde zijn met de wet bij kontrole loopt de boete voor de inrichter BV: trouwkoppel 25.OOOeuro en dit is de realiteit + den deejay zijn materiaal wordt onmiddelijk in beslag genomen gedaan met uw feest denk daar maar eens over!!! De normale prijs voor wie professioneel is en werkt: 400euro tot een zeker uur en daarna per over uur en al wie goedkope prijzen handteert zijn amateurs. Ze moesten nog veel meer kontrole doen dan hebben eerlijke mensen die daar een broep van maken teminste een kans dank-u
|
|
Thierry
|
|
|
Frank
|
28-12-2006 15:22:54
Hoy, ik ben DJ Frank van discobar N-Joy, Ik stel u graag mijn diensten ter beschikking. Breng zelf alle materiaal mee + lichten. Prijs = €250 geen einduur. voor vragen: discobar.njoy@skynet.be
|
|
digna
|
30-12-2006 10:59:56
een vriend van mij is dj en was bij hem gaan horen hij doet het via een boekingsbureau en je betaalt selchts 175euro alles incl gene begin of einduur icl db en die dj's zijn echt goed!!
grtjes
|
|
Bart
|
31-12-2006 2:39:28
digna ... je bent zelf dj ??? 8 posts geleden was de prijs van die vriend van jou 325, en nu ineens 175 ... pompompedom ... het zijn precies vroegtijdig solden.
|
|
els
17-8-2011
|
2-1-2007 11:51:33
Hoi,
Blijkbaar vinden jullie het hier erg aangenaam om mensen zwart te maken. Jullie hebben het echt wel bij het verkeerde eind, indien nodig wil ik gerust m'n e-mail erbij zetten, straks is er een adres en tel. nodig! Wat m'n schrijfstijl betreft zou ik jullie aanraden om eerst eens jullie eigen berichten na te lezen... De prijs van onze DJ was 375 Euro.
Groetjes, Els 16/12/2006
|
|
digna
|
5-1-2007 19:38:54
ken 5vrienden als dj en d eprisj schilt danku bart
|
|
Tania
|
12-1-2007 18:03:40
Wij namen ook een proffesionele dj en zijn prijs was een stuk lager en zeker voor de overuren.Dat scheelt 20€ per uur.In zijn prijs zit alles inbegrepen.Als je wil kan ik je wel eens zijn adres doorgeven. Groetjes
|
|
erik
|
23-2-2007 11:21:44
hoi
ik heb 20j ervaring met trouwfeesten. Ben van Mechelen. eindduur van geen belang *** meer info : bibi77@hotmail.com
|
|
Daniel
|
21-3-2007 18:21:20
Na jaren van DJ'en in dancings en clubs kom ik terug naar mijn eerste liefde : huwelijken en verjaardagen.
Op gebied van muziek ben ik een echte kameleon oud, nieuw, zacht of boenk... je zegt het maar. Ik draai alles met even veel plezier. De echte specialiteit zijn de oldies en disco. Normaal ook als je ziet dat ik net even over de 50 ben. Voordeel van deze "gevorderde" leeftijd is wel de mensenkennis t.o.v. de veelal véél jongere collega's. En mensenkennis is soms wel nodig om een "lastig" publiek op de dansvloer te krijgen.
Wat betreft materiaal : ik gebruik uitsluitend kwaliteitsmateriaal van bekende merken.De uitgangwattage is 1200 watt stereo of zelfs 2500 watt mono (zeer geschikt voor buitenparty's). Op simpele vraag en zonder meerkost kan er ook een lichtshow met PAR's en scanners voorzien worden.
De vraagprijs is all-in : desnoods vanaf het moment dat de receptie begint met zachte lounge/achtergrondmuziek tot en met het einde van de feest - hoe laat dat ook mag zijn !!! Geen beperking in uren of wat dan ook. VASTE PRIJS = GEEN VERRASSINGEN.
Normaal 350 euro - nu slechts 250 euro - beperkte tijd geldig !!!!
Alle bijkomende informatie : 0495.746060
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|