Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen zelf maken

  17-10-2013 22:20:46
Ik zou mijn uitnodigingen zelf willen maken,
alleen geen idee hoe ik er aan zou moeten beginnen.

Iemand leuke ideetjes of tips.

Voorbeeldjes ook altijd welkom.

Alvast bedankt

ine
25-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 1489


Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik18-10-2013 8:15:31

Ine,

Ik maak alles zelf (uitnodigingen, menukaarten, tafelkaarten, naamkaartjes, uitnodiging kids klasje, ijsbonnetje ...), allemaal in hetzelfde kleuren- en styleconcept.
Eerst moet je weten wat je wil, ga je op een website uitnodiging kiezen en dan bestellen. Dan zoek je een site waar je je uitnodiging kan bestellen.

Of ga je als ons tewerk, je zoekt eerst een kaartje welke je mooi vind
Ik heb gewoon in google afbeeldingen gezocht (uitnodigingen huwelijk, uitnodiging bruiloft, uitnodiging trouw, uitnodigingen algemeen, ...) en zo ben ik op een voorbeeld gekomen welke ons enorm aanstaat.
En dan ben ik het in programma beginnen namaken, een kennis van ons is drukker, hij zal alles nadien drukken.
Alle ontwerpen zijn gemaakt, ik moet enkel alles volgend jaar nog aan de drukker bezorgen. Enkel nog een beetje verfijning zoals de uren die aangevuld moeten worden, maar staat voor 95% op punt.

Bezorg me je mailadres eens, stuur ik het onze eens door

Succes alvast
x





Ine
28-6-2014
 Meld misbruik18-10-2013 9:16:32

Ik ga dit zeker volgen want wil ze misschien ook zelf maken, vind nergens 100% mijn goesting en wil er dan al zeker niet te veel geld aan uitgeven..




sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik18-10-2013 10:19:40

via www.poobies.be kan je je eigen kaarten ontwerpen met je eigen foto's en teksten :)



Annelies
13-7-2013
 Meld misbruik18-10-2013 10:36:42

Ik heb mijn uitnodigingen zelf gemaakt via de site van poobies. Mooi en niet te duur! De menukaarten heb ik zelf gemaakt in Word en dan bij de drukker laten drukken.



kris
14-12-2013
 Meld misbruik18-10-2013 12:26:27

wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt van het begin tot het einde als je wil kan ik u eens een voorbeeld door mailen. Wij hebben deze gemaakt in publisher (office)



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik18-10-2013 12:33:19

Hoi!

Wij hebben ook onze uitnodigingen zelf gemaakt, maar dan echt helemáál zelf. Papier gekocht bij Ava, papa en broer hebben geholpen met de bladschikking, papa heeft het afgedrukt op de goede printer bij hem in de zaak, en dan eigenhandig alles uitgesneden en in elkaar gestoken. Ik wou het zelf doen omdat ik een idee had met een stempel van zegelwas (we hebben een stempel met onze initialen) die de kaart dicht houdt, en ik vond nergens iets te koop naar mijn goesting waar we dat op zouden kunnen toepassen.

Ik wil alleen even waarschuwen dat je het voor de prijs volgens mij niet moet doen! Papier is duur (en enveloppen ook, wij hadden dan nog een afwijkend formaat dus ook veel geld voor postzegels) en tegen dat ik alles had, papier dus, zegelswas in voldoende hoeveelheden, snijplank, breekmesjes en een paar m staijnlint (rond elke uitnodiging zat een lintje), Pritt-lijmrollers, en noem maar op, was ik toch ook zo'n 250€ kwijt, als het niet meer is. Postzegels niet bijgerekend... Ik moet wel zeggen dat ik lint en zegelwas ook genoeg had gekocht om alle misboekjes mee te doen, en nog een deel kaartjes en de tafelnummers voor het feest zelf.

Maar dus, sportgoedkoop is het niet per se als je het zelf doet, maar we hadden wel echt iets unieks, en ook heel veel complimenten op gekregen, dus het was de uren en uren werk wel waard uiteindelijk ;-)

Succes ermee!



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik18-10-2013 12:34:40

Spotgoedkoop moest dat uiteraard zijn ;-)



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik18-10-2013 16:02:48

ik heb mijn uitnodigingen in illustrator gemaakt en laten drukken bij de drukker op dunne karton anders moet je me u mailadres geven dan kan ik de pdf voorbeelden doormailen.
onze gastenboek laat ik ook drukken met eigen ontwerp en de rest heb ik er een beetje in doorgetrokken



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik18-10-2013 16:23:44

Shari, waar laat jij je gastenboek maken? Want vind dus ook nergens iets met mijn zin.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik18-10-2013 17:25:48

Ik wil al die voorbeeldjes ook wel eens zien eigenlijk :-) kim.c@telenet.be

XXX



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik18-10-2013 20:29:05

Wij hebben onze uitnodigingen ook handgemaakt, en waren hier echt niet zo veel geld voor kwijt, Alexandra. Ik denk dat het vooral aan smaak en gebruikte materialen ligt. (en vooral hoeveel stuks je nodig hebt)



ine
25-7-2014
 Meld misbruik18-10-2013 20:56:08

dankje wel

inniespinnie@hotmail.com



kris
14-12-2013
 Meld misbruik19-10-2013 7:44:27

Wij hebben ons papier ook gehaald in de ava en de enveloppen waar we ook de namen hebben op gedrukt.
En alles te samen waren wij iets van een 125 à 130€ ongeveer kwijt voor een 50 uitnodigingen.



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik20-10-2013 10:17:51

Ja, wij hadden 100 uitnodigingen (=karton en enveloppen), 110 misboekjes en 15 tafelnummers om op dezelfde manier te versieren (zelfde lint en stempel). Het punt dat ik gewoon wou maken, is dat ik er in het begin van uitging dat als je alles zelf doet, het per definitie een stuk goedkoper is, en ik achteraf moest inzien dat dat niet zo was... Maar je maakt alles inderdaad zo duur als je zelf wil :-)

Groetjes!



Isabelle
12-7-2014
 Meld misbruik20-10-2013 17:52:16

Ik zou ook wel graag voorbeelden willen zien :) Isabelle_3101@hotmail.com
Groetjes!



britt
20-9-2014
 Meld misbruik20-10-2013 18:13:15

ik zou ook graag voorbeelden zien! op britt_loquet@hotmail.com
alvast bedankt!



Kim
5-7-2014
 Meld misbruik20-10-2013 18:29:11

Ik zou ook wel graag wat voorbeelden zien :)

kim.verbeke@hotmail.com
Bedankt!



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik21-10-2013 12:37:31

Voor mij ook wendystruyf@hotmail.com, ik zit hier ook met mijn handen in mijn haar en ben op zich niet zo creatief :)



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik21-10-2013 22:06:52

Ilvy, ik laat die drukken bij drukkerij magenta in koersel^^



Valerie
4-7-2014
 Meld misbruik4-1-2014 19:54:15

Voor mij ook graag wat voorbeelden. Dank je. valeriedesmet2@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info