Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk gevonden

  7-10-2013 20:16:37
hey iedereen

ik heb mijn droomjurk gevonden ik ben gegaan voor de la sposa ilana jurk en ik ben er echt helemaal verliefd op.
ik ben gisteren voor de eerste keer gaan passen en het was direct raak.
maar nu is de vraag ik ben niet goed in het houden van geheimen dus hou houden jullie jullie jurk voor iedereen geheim ?
en zijn er nog bruidjes die voor dit merk gegaan zijn?

groetjes
een blije tania

tania
31-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1498


Ann
26-5-2014
 Meld misbruik7-10-2013 20:31:54

Haha, hier hetzelfde probleem. Sommige van mijn beste vriendinnen kennen de jurk intussen al omdat ik er te verliefd op ben. Wel een ander merk (Linea Raffaelli) en enkel vriendinnen die wel echt kunnen zwijgen . Moet soms echt op mijn lippen bijten om 't ventje er al niet over te vertellen! Succes ermee!



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik7-10-2013 20:32:48

Ik vind het ook moeilijk om te zwijgen, omdat ik er zo blij mee ben!
Sommige vriendinnen hebben een foto gezien, maar dan een foto van de jurk uit de catalogus, nog niet ik met de jurk.
Tegen mijn vriend 'moet' ik zwijgen, maar zou hem liefst ook wel al tips geven!



lynn
21-6-2014
 Meld misbruik7-10-2013 22:57:19

Ik denk dat ik ook voor het merk la sposa zal gaan!

zo'n mooie collectie..



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik7-10-2013 23:11:49

Hey, de naam en het merk van mijn jurk staan op de bestelbon/factuur die ik moet bijhouden.
Gezien mijn ventje soms de kuisziekte heeft en ik niets voor hem geheim kan houden, heb ik de bon dan maar tussen een stapel kleren in mijn kleerkast gestoken. Dit is verboden terrein voor hem en dus de enige plek waar hij niet komt. (Het is bij ons traditie om dingen te verstoppen, zo heeft hij 3 maand mijn verlovingsring tussen de bedrading in zijn computerkist gestoken, omdat hij wist dat dit de enige plaats is waar ik niet bij kom )
Net als vele andere bruidjes kan ik het ook niet laten om af en toe eens de foto van mijn jurk op het internet te bekijken. Dus ik moet er voor zorgen dat ik zeker de geschiedenis verwijderd heb.
Het is niet makkelijk om niets prijs te geven, maar mijn jurk blijft topsecret!!! (behalve dan voor mijn zus en mama die hebben meegekozen)



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik8-10-2013 6:55:44

Super mooi kleed heb het zojuist opgezocht. ?.was het duur? Kende het merk nog niet? Ik wilde voor linea raffaelli gaan maar de collectie van la sposa is ook prachtig nu begin ik te twijfelen haha!



eva
9-8-2014
 Meld misbruik8-10-2013 10:32:53

Mooi kleed!!!!



tania
31-5-2014
 Meld misbruik8-10-2013 17:10:45

De prijs van het kleed was niet zo goedkoop een 1800 euro maar ik vond het het echt wel waard want ik heb geen maatje 38 en het stond me geweldig en voelde me er zo goed in ik wou het direct mee naar huis nemen !!!!



Inge
20-7-2013
 Meld misbruik9-10-2013 7:38:14

Bij mij was men mama, tante en schoonzus mee en die hadden kleed dus al gezien...verder aan niemand verteld en alles goed weggestoken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info