Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma

  23-9-2013 18:56:06
Vandaag voor de 1é maal naar bruidsjurken gaan kijken was verliefd op de laatste en heb deze gekocht, mama en ik kregen tranen in de ogen als ik ze aandeed.
Maar nu zit ik precies met het probleem: ik heb maar 1 winkel gedaan en ik hoop dat ik natuurlijk de juiste keuze gemaakt heb... heeft dit al nog iemand meegemaakt?
Zou het nu goed zijn om toch nog eens naar een andere winkel tegaan kijken of niet? want voor hetzelfde geld kom je dan toch nog een 'betere' jurk tegen, pffff lastig..
Nochtans de jurk was PRACHTIG! perfect voor mij...
Help help

Delphine
1-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1399


Milou
21-6-2014
 Meld misbruik23-9-2013 19:00:18

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt! Ik was zelfs niet van plan om meteen in de eerste winkel een jurk te kopen. Ik heb nadien HEEL hard getwijfeld. Ik heb dan een afspraak gemaakt in een andere winkel waarvan ik zeker wist dat ze mijn jurk ook hadden. Ik heb dan nog 6 andere jurken aangehad en als laatste de mijne. Ik zou weer voor de mijne gekozen hebben! ;) Maak jezelf dus niet gek en blijf bij je keuze ;)




noortje
14-9-2013
 Meld misbruik23-9-2013 19:32:46

Ik ben in enkele winkels gewoon gaan kijken naar de jurken en in 1 van deze winkels ben ik gaan passen, hier heb ik mijn favoriete kleed uitgekozen!
Ik ben een eeuwige twijfelaar dus ik heb het bewust bij 1 winkel en bij mijn 1ste keuze gehouden :)



elien
23-8-2014
 Meld misbruik23-9-2013 19:33:35

Ik heb ook precies hetzelfde tegengekomen.

Half augustus ben ik gaan kijken met mijn mama, schoonmama en zus.
Eigenlijk gewoon om eens een idee te hebben wat er allemaal bestaat enzo. En ja, het 2e kleed dat ik aandeed wat me gegoten. Dan nog enkele andere gepast in die winkel, maar niets kon tippen aan het 2e kleed. Dus dan ook gekocht.
En ik heb er nog geen spijt van.
De eerste dagen nadien dacht ik ook zoals jij hoor.
Maar dan heb ik mezelf bedacht: liever zo dat ik direct mijn kleed vind én dat ik het mooi vond (en de keurders ook!) dan dat je tientallen winkels moet doen en niets vind naar je zin… !
Ik heb me wel voorgenomen om geen winkels meer te doen, niet bewust nog foto’s te zoeken van andere kledij enzo…
En op de dag zelf had mijn schoonmama een aantal foto’s genomen toen ik mijn droomkleed aanhad. Die staan bij mijn ouders op de pc, en als ik langsga (alleen!) dan kijk ik wel nog eens. En dan ben ik weer oooooh zo gelukkig.
Dus je bent zeker niet de enige.
Ik begrijp je twijfel hoor!
Maar ik ben er van overtuigd, dat éénmaal je je droomkleed gevonden hebt, je toch niets meer anders gaat vinden. Want je zal altijd met je droomkleed in gedachten zitten.



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik23-9-2013 19:41:35

Hier net hetzelfde ook heel toevallig in de eerste winkel "het kleed" gevonden. Ik ben nog steeds enorm blij met mijn keuze maar ik ga bewust geen andere winkels meer binnen ;-)



Delphine
1-8-2014
 Meld misbruik23-9-2013 19:44:15

Ik denk dat ik best ook geen andere winkel meer binnenstap, ben blij dat ik niet de enige ben dat dit al heeft meegemaakt.
En ik vond het zo super dat ik en mijn mama tranen kregen en de verkoopster zelf kippenvel...
Ik denk dat ik niet meer naar andere winkels zal gaan kijken want infeite ben ik ook iemand dat bij mij eerste gedacht blijft, maar toch hehe:p
Doet toch deugd te horen dat ik niet alleen ben



Nele
4-7-2014
 Meld misbruik23-9-2013 20:08:30

Ik ben vorige week voor een jurk gaan kijken. Ik vond meteen mijn droomjurk. Nu begin ik ook terug te twijfelen. Zaterdag ga ik mijn kleed nog is passen voor de zekerheid.
Ik weet wat je meemaakt.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik23-9-2013 20:38:15

Hier ook in de eerste winkel en de zesde die ik pastte.



anke
24-5-2014
 Meld misbruik24-9-2013 7:20:19

Ik heb ook in de eerste winkel en ook de laatste die ik paste gekozen.
Mama zei ook direct, beter ga je niet vinden, hier straal je in, we gaan heb bestellen.

Het is nu wel maar zaterdag geleden, maar weet zeker dat ik hier geen spijt van ga hebben. Ik vond me super in dat kleed en in de anderen minder, dit was HET kleed gewoon.



Niki
16-5-2014
 Meld misbruik24-9-2013 8:23:45

Hier ook in de eerste winkel prijs :-)
het was dan nog de eerste die ik aanhad ook.. al de rest kon er niet meer aan typen!



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik24-9-2013 9:00:08

hier ook de eerste winkel, zelfs het 2de dat ik paste. Ik had toevallig die dag nog een andere winkel op afspraak, maar geen enkele jurk kon nog tippen aan mijn jurk. Maak je niet gek! waarom zou je nog gaan zoeken als je het al gekozen én gekocht hebt!? Ik weet zeker dat je de juiste keuze hebt gemaakt :)



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik24-9-2013 9:54:37

Je moet niet twijfelen, als je gevoel goed zit, dan is het goed! Aan de ene kant wel fijn e? Dan moet je niet langer zoeken... Ik heb 5 winkels gedaan en dacht pffff ik ga DAT gevoel niet hebben, maar toch wel! Fijn voor jou dat je dat meteen al had !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info