Terug naar overzicht
Mijn schoonzus heeft haar jurk in Geleen gekocht. Ze waren daar wel vriendelijk. Ik vond alleen het vermaken van de jurk minder goed gelukt...met aandoen van de jurk knapte het sluitinkje er meteen vanaf, waardoor de jurk niet meer goed aansloot bij de borsten en aan de buik was een grote vouw te zien die er volgens de de mevrouw van de bruidswinkel niet uit zou gaan met nog een aanpassing..
Pereboom zit niet meer in Maastricht , enkel nog in Heerlen ! ;)
Mag ik vragen waarom jullie naar Nederland gaan? Zijn daar andere collecties? Veel goedkoper dan hier? Jullie hebben mij nieuwsgierig gemaakt, misschien is het wel de moeite om eens tot daar te rijden
Dag Nele, ik woon tegen de grens van Nederland dus voor mij is dat dichterbij dan elders in Belgisch Limburg. Zelf weet ik niet of het daar goedkoper is als in België.
Ik heb vandaag mijn kleed in Geleen gekocht. Ik hoop na het lezen van de reacties dat het goed gaat komen na het aanpassen van enkele details! Ik vond hen heel vriendelijk. Ik heb persoonlijk de indruk dat het in Nederlands minder duur is dan in België.