Terug naar overzicht
Fantastisch goede ervaring bij Issa Moda in Hasselt! Zeer vriendelijke en correcte verkoopsters, je mag zelf kiezen wat je passen wil en er wordt geen druk opgelegd whatsoever. Ook bij de pasbeurten heel erg goed begeleid! Een absolute aanrader.
Hier ook de jurk gevonden bij Issa Moda. Was een erg positieve ervaring. Verkoopster weet precies wat je goed staat en wat niet!
Ook ik kan dit bijtreden: bij Issa Moda is er een zeer goede service en zijn ze erg vriendelijk.
Bruidsmode Karen in Dilsen. Prachtige kleedjes, niet opdringerig en goede prijs-kwaliteit verhouding!
hallo,ik ga vandaag naar victoria's bruidsmode in neerpelt en zal laten weten hoe het geweest is ben best wel nerveus want het is de eerste keer dan ik ga voor een trouwkleed te passen.
goede morgen bruidjes in spe!!ik ben heeeel blij want heb mijn droomjurk gevonden bij victoria's bruidsmode een heel fijne vrouw! nu is er ook 50% korting!! heb mijn jurk voor 450 euro
Ja dacht ook eerst hhmm hier ga ik toch niks vinden maar ja hoor toch wel, want ben zelfs nog eens terug geweest zondag om toch nog eens een paar ander te passen had de eerste keer paar foto's gemaakt en op foto vond ik mijn kleed toch niet het mooiste wat ik gepast had en ze vond het geen enkel probleem!! SUPER gewoon en nu ben ik wel echt zeker en gerust dat ik het heb