Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weddingdress.... CHECK!!

  18-9-2013 22:45:50
Jaja,
deze middag voor de eerste maal gaan passen en direct mijn goesting gevonden!
Uiteraard al vanalles op internet opgezocht en kleedje/stijl die ik graag zag is het ongeveer geworden!!
Maar thuis plots twijfel!?!
Uiteraard foto's genomen en opnieuw bekeken, waaaw! T is toch wel mooi!
Pfff, nog zo lang voor ik het op mijn maat kan passen!
Nu enkel nog de juiste schoenen. Ik paste daar met hele toffe pumps maar die zijn me nu toch wel net te duur! (218 euro!) zeker als je weet dat ik maar weinig op hele hoge hakken loop....Iemand tips? grts Kim

Kim
4-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1343


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 23:06:51

haha en geloof me, dat twijfelen heeft ieeeedereen nog wel eens een keertje logisch toch, dat kies je niet elke dag eh... maar wel zaaalig dat je zo snel je zin hebt gevonden, zeg!

tips voor schoenen heb ik niet echt... misschien dat je wel een goedkoopvpaar voor 'gewoon gebruik' kan kopen, zodat je er meer aan de hoogte al kan wennen?
en daarnaast dan schoenen zoeken die je ook mooi vindt voor onder je kleed, natuurlijk!

en verder de enige tip die ik heb: ik heb suuupergemakkelijke pumps van het merk Melluso - eigenlijk een 'gezondheidsschoen' die iets breder is dan de meeste pumps, die een heel zachte voetzool heeft en van heel mals leer gemaakt is... (prijs: rond de 150€ wel, maar ik vind het echt so worth it)
twee nadelen;
* ze hebben geen bruidsschoenenlijn, dus zelden witte pumps ... (de mijne zijn zilver, maar aangezien er ook een zilverkleur in mijn kleed zit, pastte dat perfect)
* ik weet niet waar jij ze zou kunnen vinden! Ik heb ze hier in Genk gekocht bij Di Ventura (Shopping I in het centrum)- dagje Genk is altijd leuk?

Succes alleszins en voel je niet schuldig als je 'alweer' naar je foto's kijkt



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik19-9-2013 6:51:04

Misschien eens kijken op Zalando? Die hebben ook wel een collectie bruidsschoenen.



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 8:01:52

Ja, idd, dat twijfelen blijft constant! Allez, bijn mij toch. Dan zie ik op pinterest toch nog een mooier kleed en dan twijfel ik. Maar als ik m'n kleed aanheb ben ik wel altijd tevreden. :-) en bij mi helpen die foto's zelfs nie! Want als ik de foto's zie van mij in da kleed vind ik het ook niet mooi. Ti's echt het gevoel dat het kleed geeft als ik erin zit. :p



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik19-9-2013 9:01:00

Ik heb geen foto's genomen. Toen ik ging kijken voor een jurk had ik iets totaal anders in gedachten. Uiteindelijk is het een echte prinsessenjurk geworden, wat ik dus nooit verwacht had, met sluier en al. Ik ben thuis gekomen en heb wel drie dagen lopen denken dat ik iets verkeerd had gekozen. Mijn mama en zus waren aanwezig bij het proberen en hun reactie en mijn gevoel op dat moment sprak boekdelen. Ik probeer me daar aan vast te houden. En natuurlijk zie je vele mooie jurken maar die wegen niet op tegen dat ultieme gevoel ;)
The shoes heb ik ook al :p



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik19-9-2013 9:26:14

Oh, blij dat ik niet de enige ben. Toen ik de foto's van mezelf in dat kleed zag, vond ik het afschuwelijk. En nu de foto's van de andere kleden in die collectie binnenkomen, zie ik zo veel mooiere dingen.
Maar ik zal mij inderdaad moeten geruststellen met het idee dat dat het kleed was waarmee ik mij het beste voelde in de winkel.

Wat schoenen betreft: ik heb net nog in de laatste solden in Eindhoven parelmoeren Gabors (dus comfortabel) met een laag hakje gevonden. Moest wel want ik heb mijn eerste pas in januari (met schoenen) en kon dus niet op de nieuwe collectie wachten.



Silke
24-5-2014
 Meld misbruik19-9-2013 10:15:29

Ik heb pumps van Camper gekocht :-) zijn absoluut geen typische bruidsschoenen, maar zitten zoooo gemakkelijk!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik19-9-2013 11:02:36

ik heb pumps bij de pronti gekocht,een gewone schoenenwinkel,en voor 30 euro kan men niet klagen hoor. het zijn wel rode van mij met een cirkel vol me kleine steentjes,het is een feestschoen,dus dacht ik ik zal het gebruiken voor mijn bruiloft ;)
je heb ook mooie pumps in de shoe discount en de brantano de C&A overal een beetje eigenlijk ;)
vooral als je niet gewoon bent om met hoge hakken te lopen en niet al te veel geld wilt spenderen voor schoenen ;)
ik wens je alvast veel succes met je zoektocht :)
en wat je kleedje betreft,goh ik kijk er alle dagen naar soms twijfel ik maar als ik mijn kleed dan uithaal van mijn kast dan ben ik weer smoorverliefd :p

het komt wel goed :)
hier alvast een foto van mijn schoentjes,wie weet zul je het ook graag zien :)

https://www.facebook.com/jusa.boumat.3



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 12:42:40

Ni verschieten, dit zijn mijn schoenen. ;-) [IMG]http://i42.tinypic.com/2zqhmwi.jpg[/IMG ]



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik19-9-2013 12:57:53

best hoge hak elen maar wel mooi :) wa vind je van de mijne?



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik19-9-2013 13:58:46

wauw Elen! Die zijn echt mooi! Als ik had gekunnen/gemogen had ik ook zoiets gekozen. Maar mijn vriend is niet zoveel groter als ik en dan zou ik waarschijnlijk boven hem uit toornen. We trouwen dan ook nog eens in februari waardoor het best wel eens zou kunnen dat het vriesweer/sneeuwweer is. En dan wil ik niet riskeren om vol op mijn gezicht te gaan. Geloof me, gezien mijn ongelooflijke handigheid kan dat! Ik heb er gekozen van else coloured shoes... Ik ben er dol op. Een klein hakje voor mij maar gemakkelijk te handlen ;)



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik19-9-2013 16:55:32

Knappe schoenen dames. Jullie doen mij twijfelen ;-) Heb nog geen schoenen gekocht maar mijn zinnen gezet op een paar ivoren pumps die ze me in de winkel lieten passen. Wel 150 euro hip hoi!!
En ik moet toegeven dat mijn kleed echt wel alles geworden is wat ik altijd zei dat het nooit ging worden :-)
Nu begin ik toch te deken aan een uitspatting: gekleurde schoenen. Maar wat neem je dan onder een ivoorkleurig kleed?



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik19-9-2013 16:59:59

Amai, knap dat je op zo'n hakken kan lopen...
@ Ilvy: hier worden het ook gekleurde schoenen, de exacte kleur is nog niet bepaald maar het zal iets blauw of paars worden (ook van de 'gewone' schoenwinkel, geverfde bruidsschoenen van 180 € en meer vind ik er echt wel over, plus die ga ik nooit meer dragen).



Kim
4-7-2014
 Meld misbruik19-9-2013 21:00:18

dames, bedankt voor de vele reactie's! Blij te lezen dat ik niet de enige ben die twijfelt, maar inderdaad, het is niet iets waar je dagelijks voor shopt hé! @ Elen: waaw, wat een schoenen zeg!! Maar voor mij toch net iets te hoog, en zo'n fijne hiel!!!
@Sandrine, gedurfd zo int rood!! Geeft waarschijnlijk wel een speciale toets.
Ik kijk nog wel even rond! Ik ga ook op naar de beurs in oktober in Brugge, misschien kan ik daar wel iets vinden..



elien
23-8-2014
 Meld misbruik19-9-2013 21:41:39

Ik moet ook nog beginnen aan de schoenenzoektocht.

En eigenlijk zie ik er echt wel tegenop.
Sinds vorige winter moet ik zooltjes dragen. In de winter geen probleem. Veel laarzen kun je makkelijk dragen met zooltjes. Maar deze zomer was heel wat anders. Voeten die open liggen enzo door die ‚stomme’ zooltjes.
Dan enkele weken gene meer gedragen, maar 1 voet was al aangepast aan die zooltjes en de andere niet… Dus zowel met mijn oude schoenen, als met mijn nieuwe (2 paar) waar enkel mijn zolen inpassen was dit pijnlijk.
En nu nog bruidsschoenen zoeken…
Ik twijfel sterk om die dag geen zooltjes te dragen.
Is ook al heel wat makkelijker om mooie comfortabele schoenen te vinden.
Nog bruidjes die gelijkaardige problemen hebben? En hoe lossen jullie dit op?
Of iemand tips welke merken comfortabel zitten en eventueel gedragen kunnen worden met zooltjes (dikte zooltjes zijn 7 à 8 mm)
Groetjes,



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik20-9-2013 8:10:58

Thx! Ja, mijne vent is 1m90 en ik maar 1m68. Dusja, ik moet wel wat hak hebben om gene peutertje naast hem te lijken. :p plus, ik ben het wel gwn. Ben wel sowieso van plan om voor het dansfeest over te schakelen naar ballerina's.;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info