Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen - trouwkaarten

  15-9-2013 15:41:42
Dag allemaal!

Ik weet dat ik nog veel te vroeg ben, maar ik zou toch al graag wat uitnodigingen 'ontwerpen' en al wat prijzen vergelijken.

Waar hebben jullie je trouwkaarten besteld, laten maken?

dankje! x

sanne
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1360


Jente
26-10-2013
 Meld misbruik15-9-2013 15:45:35

Wij hebben onze uitnodigingen besteld via weddingdesigns.nl. Veel keuze en supergoeie service!



Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik15-9-2013 17:32:44

wij gaan onze uitnodigingen bestellen via leintjes.nl

Veel succes met de voorbereidingen ;-)



Silke
24-5-2014
 Meld misbruik15-9-2013 20:26:51

mijn verloofde is grafisch ontwerper, dus hij zal onze uitnodigingen ontwerpen. Het drukwerk gaan we laten doen bij een drukker hier in de buurt (De Printerij in Mariakerke bij Gent)



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik15-9-2013 21:10:00

Ik heb ontwerp zelf men uitnodigingen, menukaarten, tafelkaarten, bedankingskaarten, naamkaartjes. Bij de drukker laat ik ze dan gewoon nog drukken. Heb een vijftal ontwerpen uitnodigingen gemaakt, en men verloofde heeft dan gekozen welke het zou worden. Aan de hand van dit ben ik verder gegaan om het overige te ontwerpen. Alles in hetzelfde thema, kleur en lettertype



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik16-9-2013 7:09:53

Tadaaz.be



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik16-9-2013 11:26:41

Ik heb gewerkt met vistaprint: uitnodiging voor de ganse dag, programma, uitnodiging avondsfeest, visitekaartjes, stickers en enveloppes. Ik ben erg blij met het resultaat en heb al veel complimentjes gekregen. Super snelle service voor een lage prijs. Ik kan het alleen maar aanraden.



kris
14-12-2013
 Meld misbruik17-9-2013 21:36:30

Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen in publisher en zelf afgedrukt. Als je wil kan ik u wel eens een foto doorsturen. Laat maar iets weten op krisjill8289@gmail.com



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik19-9-2013 17:09:34

Wij hadden receptiekaartjes bij carddreams.be besteld.18st. voor net geen 25,00euro
en onze uitnodigingen bij kaartje2go. 70 dubbele kaartjes voor 112,00euro.

receptiekaartje was voorbeeld van op de site...de uitnodiging had ik zelf ontworpen omdat we onze tweeling er op wilden.

Bij beide sites vlot ontvangen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info