Terug naar overzicht
Céline Dion: because you loved me ga ik nemen als vader-dochter dans, vind ik daar echt super voor. Als je al de dubbele die je hier benoemt hebt weghaalt kun je ze dan niet allemaal gebruiken in de mis? Ik heb zelf nog gekeken voor mijn misboekje te beginnen maar als je met communie enzo doet heb je toch redelijk wat liedjes nodig?
Oei oei, iets fout gelopen!! Twee keer dezelfde gaan we natuurlijk niet nemen :-)
'k Zou er niet te veel nemen... wij hebben vooraf ons boekje zelf eens traag doorgelezen, wat "gepreek" van de pastoor bij geteld, en er de duur van de liedjes bij gerekend. Dan zaten we al snel aan 1,5 uur, wat vrij lang is voor de mensen om stil te zitten en dus hebben we 't toen ingekort :-)
wij hebben binnekomst bruno met mama en de suite perfect daybinnenkomst ik met papa mooiste jurkNa lezing you are the dream Na voorbede you are the reasonNa ja woord en tekenen en huwelijkskaars ik heb je liefNa bezinning tekstje voor bedanking ouders up where we belongUit trede lied Sacriface Openingsdans hou van mij davy gilis en sashaVader/dochter dans celine dion dance with my father