Terug naar overzicht
bubbels blazen kost nie veel geld en je kunt ze in kleine potjes doen voor bubbels te blazen zo van die kristallen dingetjes ofzo.wij gaan ook bubbels laten blazen,best mooi :)
Ik vind het ook jammer om met rijst te gooien, bloemblaadjes is ook een leuk alternatief
Je kan ook gewoon een zak confetti halen en dat verdelen over kleinere zakjes. Dat zal allesinds al niet zo duur zijn als die schieters.
Oppassen met rijst, duiven eten dat op en dan blaast hun maatje daarvan op... Bij ons in Hasselt mocht het alleen als er iemand de rijst direct opruimde.
Maagje dus...
Ik wist ook niet dat het koppel dat zelf moet voorzien. Voor confetti zou ik toch niet kiezen omdat dat toch over al in kruipt, bijvoorbeeld in je kapsel. Als je dan nog foto's moet nemen kunnen die wel zichtbaar zijn.
Bellen blazen wil ik niet. Hou niet zo van zeepringen op mijn wit kleed en op de mooie kleren van de gasten. :s en bloemblaadjes daar kan niet mee gooien. Dat fladdert gwn terug. Confetti wil ik dan weer ni want als het regent krijg je overal uitgelopen kleuren op je kleren. :s Daarom, die confettischieters met witte confetti was een leuk alternatief maar ik vond het echt teveel geld. :s
Vraag zeker na of rijst gooien wel toegelaten is in je gemeente. Soms is het verboden en kan je beboet worden, dat zou pas zonde zijn op je grote dag.
Oke met eten gooien is zonde , klopt.