Terug naar overzicht
bubbels blazen kost nie veel geld en je kunt ze in kleine potjes doen voor bubbels te blazen zo van die kristallen dingetjes ofzo.wij gaan ook bubbels laten blazen,best mooi :)
Ik vind het ook jammer om met rijst te gooien, bloemblaadjes is ook een leuk alternatief
Wij gaan ook voor bellenblazers, gaan een machine huren
Je kan ook gewoon een zak confetti halen en dat verdelen over kleinere zakjes. Dat zal allesinds al niet zo duur zijn als die schieters.
Wij hebben er als bruidkoppel niets van aangetrokken en toch bakken rijst over ons gekregen. Ik wist niet dat het koppel zelf voor iets moest zorgen?
Wij hebben ook een gastenlijst van ongeveer 300 personen.Ik heb 70 "hoorntjes" gemaakt met bloemblaadjes in want bij ons is rijst niet toegestaan.Is veel minder dan de gastenlijst, maar ik heb geen idee hoeveel man naar de mis komt en niet iedereen gaat dat willen doen denk ik!Groetjes.
Oppassen met rijst, duiven eten dat op en dan blaast hun maatje daarvan op... Bij ons in Hasselt mocht het alleen als er iemand de rijst direct opruimde.
Maagje dus...
Ik wist ook niet dat het koppel dat zelf moet voorzien. Voor confetti zou ik toch niet kiezen omdat dat toch over al in kruipt, bijvoorbeeld in je kapsel. Als je dan nog foto's moet nemen kunnen die wel zichtbaar zijn.
Bellen blazen wil ik niet. Hou niet zo van zeepringen op mijn wit kleed en op de mooie kleren van de gasten. :s en bloemblaadjes daar kan niet mee gooien. Dat fladdert gwn terug. Confetti wil ik dan weer ni want als het regent krijg je overal uitgelopen kleuren op je kleren. :s Daarom, die confettischieters met witte confetti was een leuk alternatief maar ik vond het echt teveel geld. :s
Vraag zeker na of rijst gooien wel toegelaten is in je gemeente. Soms is het verboden en kan je beboet worden, dat zou pas zonde zijn op je grote dag.
Voor zover ik weet brengen de gasten zelf zo'n dingen mee. Wij hebben al bloemblaadjes meegehad en ook al rijst. Ik wist helemaal niet dat je daar als bruidspaar zelf voor moest zorgen!
Oke met eten gooien is zonde , klopt. En de duifjes ja echt heel erg .. Maar het is toch een soort traditie ?Oke wij gaan ook niet trouwen voor de kerk maar met rijst gooien is toch geweldig? En zolang het niet te veel is en eventueel het iemand opruimt daarna?Ik hoop toch op rijst want bellenblaas en confetti bah !Wij trouwen in een tuintje aan de feestzaal dus hun ruimen dat achteraf op zodat de duiven ofz het niet kunnen oppikken.)Want bloemblaadjes is toch ook zonde? En als dit niet juist in de goede richting vliegt is het effect ook weg :p