Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwaar teleurgesteld in Mia Monta

  12-9-2013 10:46:03
lieve mede-bruidjes en forumbezoekers
pffff....nu moet het me toch van het hart. Ik heb nog steeds een kater van gisteren en we hebben nog maar 1 dag te gaan voor onze trouw.
Gisteren hadden mijn mama en ik de laatste pas voor mijn trouwkleed. We kwamen iets te laat aan maar op zich was dat niet erg want ze waren nog met 3 andere meisjes bezig en er stond nog een familie te wachten op hun toer. Mama en ik hebben rustig gewacht tot we aan de beurt waren en ik denk dat we een 15 minuten later een paskotje kregen met mijn trouwjurk.
Joepie....benieuwd!!! Veel hadden ze er niet aan moeten doen, enkel helemaal vanboven aan het topje de omtrek net iets kleiner maken. Een werkje van niks leek het.
Ik moet eerlijk zijn...ik ben echt verzot op mijn jurk. Niet dat ik 100 jurken gepast had in het begin maar deze jurk was me op het lijf geschreven vanaf het eerste moment. De mevrouw van Mia Monta die me toen (meer dan een jaar geleden) die jurk voorgesteld heeft, ben ik nog steeds dankbaar. Alles klopte toen. Ik was toen niet met mijn mama dus een maand later met mama teruggegaan en de jurk zat nog steeds perfect. Mama was ook meteen verkocht en we besteldden de jurk. De eerste echte pas was ergens begin augustus. Ook toen was alles in orde en was ik zo blij als een klein kind. De tweede en finale pas werd toen op 11/9 gelegd. Dat was beter zeiden ze want veel kon mijn lichaam niet meer veranderen tegen 14/9....volledig mee akkoord. Wat was ik toen toch blij dat ik voor een boetiekzaak was gegaan met echte professionele mensen die wisten waar ze mee bezig waren. Dan mocht de prijs ook navenant zijn, vond ik.
Dit alles staat in schril contrast met gisteren.

Ik stap dus uit dat paskotje en mama rijgt mij dicht (ja, het zijn linten aan de achterkant) en ik draai mij om en verschiet mij een ongeluk. Mijn topje zat vol met deuken, ma echt VOL. Mama ziet dat ook meteen en zegt dat tegen die man. Die doodleuk...."ja, dat is de jurk". Wij: "neen, dit is de eerste keer, dat kan niet gewoon enkel de jurk zijn, wat kunnen we daaraan doen?" "Niks, dat is gewoon de jurk...dat is door de linten dat het topje zo trekt"..."ma dat kan niet, waarom was dat dan niet de vorige keren...nu lijkt het zo goedkoop"....op een bepaald moment merk ik de balijnen op aan de binnenkant van mijn topje. dus ik tegen mama...."trek eens aan de onderkant van mijn topje, dan trek ik aan de bovenkant".... zij onder al mijn rokken in (was eigenlijk een hilarisch gezicht moest de situatie grappig zijn geweest) en uiteindelijk krijgt ze de onderkant te pakken. Wij trekken en inderdaad...we trekken de grootste deuken er zo uit...
OK: ik al wat meer opgelucht maar wel een beetje boos omdat die man dat toch ook had kunnen opperen (wie is hier de kleermaker?)
allez, deels oef want aan mijn taille trok het topje nog steeds verkeerd. Daar bleven we op hameren en ook mevrouw kwam dan op een bepaald moment af maar geen van de 2 wou ook iets aan mijn jurk komen....het was de jurk zelf en dat was al van in het begin. Daarbij: als de linten minder strak zouden zitten dat gingen die deuken eruit...kijk...dus ze maken die linten losser maar dan verdween ook ineens mijn heel figuur. Dat terwijl de vorige keren de linten echt wel goed vastgemaakt waren en die plooien/deuken er toen niet waren.
De vorige keer had mevrouw van de winkel mij dichtgeregen dus ik vraag aan haar om dat opnieuw te doen en een beetje geluk...nadat ze dat gedaan zag je er minder van. Toch blijf je het echt zien maar ja...wat moest ik doen...zij hielden voet bij stuk dat de aanpassing aan het topje dit niet kan gedaan hebben en ik weet met 100% zekerheid dat de 3 vorige keren mijn topje geen plooien of deuken had dus kan het volgens mij niet anders dat dan zijn. Ik ben niet afgevallen of bijgekomen sinds de vorige pas.Had hetzelfde aan onder mijn kleren dus daar kan het toch helemaal niet aan liggen.

Op zich vond ik het erg maar 2 dagen voor je trouw kan je je toch moeilijk gaan kwaadmaken...wie weet wat ze er dan mee doen? Ik ben er zeker van dat het aan de naad ligt aan beide kanten...dat door het innemen aan de bovenkant maar het niet innemen iets lager, het topje automatisch een plooi krijgt. Dat hele topje is op een bepaalde maat gemaakt...als je iets aanpast heeft dat dan niet automatisch effect op de rest??? Het is ook opvallend dat de plooi ook echt vanuit de naad begint... swat: ik had er dan maar vrede mee genomen en mama en ik beslissen om de jurk gewoon mee te nemen. Ze strijken hem mooi en maken een haakje dat kapot was en ze stoppen hem in een mooie zak om te beschermen

op naar klucht nummer 2...wat je al helemaal niet voor mogelijk houdt
We moesten betalen....ik wil met bankcontact betalen en ze typt het bedrag in in het toestel....nog voor ik mijn code kan intypen zegt dat ding: "BUITEN DIENST"
OK, op zoek naar de oorzaak..Ligt de telefoon af, is de verbinding in orde...opnieuw opstarten...opnieuw proberen....ah, ik kan de code intypen....hup, meteen weer "BUITEN DIENST"....ai, is niks...opnieuw opstarten
andere bankkaart eens proberen? geen probleem: want daar stond ook genoeg geld op....nop, code niet kunnen intypen want al op voorhad "BUITEN DIENST"
de man komt helpen en ze beslissen om een test te doen met mevrouw haar bankkaart door haar 0,5 EUR te betalen....Joepie, het werkt!
meneer start voor alle zekerheid het systeem nog eens op en ik steek weer mijn bankkaart in....helaas: "BUITEN DIENST"
Weet je wat hun reactie was??? "Je hebt toch wel genoeg geld op je rekening staan?" Ik stond aan de grond genageld. Ik heb nog nooit in mijn leven een rekening niet kunnen betalen. Ik ga echt gezond om met mijn geld, zie dat ik altijd genoeg geld op mijn zichtrekening heb staan, overschotten worden gespaard voor ons huis. En zij durven dan ineens te opperen dat ook DIT aan mij lag? En niet 1 keer he...maar meerdere keren? "Je hebt toch zeker genoeg geld op je rekening staan?" "je hebt toch geen betaallimiet op je kaarten?"
Mama juist van hetzelfde. Ook bij haar bankkaarten kregen we, nog voor we de code konden intypen, de melding: "BUITEN DIENST"
Dan ligt dat toch aan JOUW toestel, niet aan mijn bankrekening. Als ik niet genoeg geld heb zou daar toch iets moeten komen staan in de trand van "SALDO ONTOEREIKEND" ofzo?
We zijn dan geld gaan afhalen in het dorp om cash te betalen. Mama gaat binnen om te betalen en mijn kleed dan mee te nemen terwijl ik de achterbank leegmaak om het kleed mooi te kunnen leggen.
Blijkbaar hebben ze binnen tegen haar gezegd: "ah, heb je dan toch genoeg geld?"

Ik ben echt gedegouteert. Echt waar.....zo vriendelijk als ze de vorige 3 keren waren, ze arrogant waren ze nu. Dit heeft toch ook in de verste verte niks meer met klantvriendelijkheid te maken?
Mijn kleed: STEL nu nog dat het aan het kleed lag...dan nog zou je toch je uiterste best doen om de bruik op haar gemak te stellen en er wat aan te prullen om toch al vanzelf met oplossingen te komen waar ik nu steeds zelf mee moest afkomen.
Dat betaalsysteem: kan gewoon NIET.....je zet mensen voor schut voor je eigen problemen en fouten.

Nu heb ik echt het gevoel dat het daar draait om omzet en zo weinig mogelijk inzet. Zo anders dan eerder maar ja...nu moest het ook afgehandeld worden.
Wat moet je nu hiermee....ok, ik heb mijn kleed en ik ben nog steeds blij met mijn kleed en met wat getrek en gedoe zullen we er zaterdag wel in slagen om dat mooi te krijgen zonder deuken :-) en ik weet dat ik gelukkig zal zijn want ik trouw met de man die mij zo gelukkig maakt.
Maar dat maakte gisteren en vandaag mijn gevoel niet goed :-(


pfff...ik weet dat het een lang verslag is maar het moest me van het hart. Ik hoop van harte dat alle andere bruidjes een veel leukere totaalervaring hebben met hun kleed...ik wens het jullie in elk geval van harte toe!!!



Michele
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 4396


inge
21-9-2013
 Meld misbruik12-9-2013 11:03:05

Amai das durven van die mensen. Dat is totaal geen respect hebben voor hun klanten. Klant is nog steeds koning, dacht ik maar dat is daar totaal niet te merken. Ik hoop dat je het een beetje kunt plaatsen en er toch nog een super dag van kunt maken. Goed dat je je verslag hier hebt geplaatst, zo weten toekomstige bruiden aan welke service ze zich mogen verwachten in die winkel.
Ik wens je in ieder geval een super trouwdag toe. Groetjes



Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik12-9-2013 11:09:23

Schandalig! Het is in elk geval duidelijk dat van zodra je zowiezo moet betalen ze al hun manieren verliezen. Probeer je er niet te dik in te maken en te genieten van je dag. En bedankt voor je verslagje



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik12-9-2013 11:11:54

Collega van mij (gehuwd begin april 2013) hebben ze in tranen doen uitbarsten tijdens haar laatste pasbeurt ! Verkoopster/naaister haalde er ook die mijnheer bij en collega kreeg de volle lading, omdat ze fel verdikt was. Hetgeen zeker niet het geval was ! Het kwam zo ver dat haar vriendin, die mee was, is tussenbeide gekomen en ook gevraagd heeft wie de naaister eigenlijk was, want zij kregen de indruk dat er niks, maar dan ook niks aan dat kleed aangepast was na de vorige pasbeurt. Thuis op de huwelijksdag hebben ze nog zelf aan het kleed moeten zitten "sleutelen" om het op zijn plaats te doen zitten, anders zakte het naar beneden en was bh ganse tijd zichtbaar... Daar konden zij blijkbaar ook niks aan doen, dit kwam omdat haar boezem "te groot" was! Stel je voor...



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik12-9-2013 11:12:19

Bij mij net hetzelfde bij Lilian Claes.

Mijn kleed had bij de laatste pas een bobbel op de rug. Mijn vriendin zei tegen de naaister dat dit daarvoor niet was en haar antwoord was dat dit kwam door het kleed te versmallen en dat ik het zo smal gewillen had !!!!!

Nu na een half uur discussiëren bleek dat het preshonneke (of hoe zeg je dat) niet op gelijk hoogte zat dan het knopje dus het kleed had daardoor een bobbel !!

Nooit excuses gehad, enkel een lang gezicht, ze heeft het wel direct versteld en totaal geen hulp om mijn kleed terug uit te doen.

Ik had mijn kleed maar een slecht gevoel !



Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik12-9-2013 11:39:35

Amai! Netjes is dat... Ik heb ook wel eens een dergelijke ervaring gehad maar dat was in een lingeriezaak nadat ik net was bevallen. Nu heb ik een behoorlijke boezem en vroeg ik aan de verkoopster van 'jah, hebde zo niet iets die iets 'jonger' is, je weet wel, sexy? En toen draaide ze met haar ogen en reageerde ze van (sjah, vrouwen met zo'n maat willen meestal niet meer sexy zijn. Ik was net bevallen! Dan ben ik ook al huilend naar huis gelopen.



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik12-9-2013 11:41:24

zoiets kan je echt wel missen een paar dagen voor je huwelijk

maar het zal zaterdag wel goed komen dus geniet van jullie dag



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik12-9-2013 11:50:37

Pff wat een vreselijke ervaring zeg! Ik heb volgende vrijdag mijn definitieve pas (andere winkel hoor)en mag het kleed dan normaal mee naar huis nemen. Ik weet echt niet wat ik zou doen moesten ze het kleed 'verpest' hebben.
Ik duim heel hard dat je het zaterdag met behulp van je mama mooi in de plooi krijgt!



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik12-9-2013 11:58:27

Hey Michele, ik ben je vroegere buurvrouw van in Gent :-)

Net zoals jij komt mijn kleed van Mia Monta, hoewel ik na jou trouw heb ik mijn jurk vorige zaterdag gaan afhalen en ik moet zeggen dat ik geen problemen heb gehad.. Ik had dit keer de man die me hielp en alles was in orde.
Aan de achterkant zat er precies een plekje op, ik heb dit dan ook gemeld en hij heeft dit er uit gedaan en toen was het goed.

Vind het raar want ik heb nochtans geen problemen gehad, integendeel zo een vriendelijk onthaal, keer na keer!

Het was mss hun dag niet, maar dan nog blameer je de mensen niet zo!

u niet aantrekken, je hebt je jurk en mss krijg je die plooien er wel uit!



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik12-9-2013 12:23:00

Ik heb gebeld voor een afspraak en vond de dame aan de lijn niet vriendelijk.
Had al een slecht gevoel bij aankomst, maar toch gewoon ontvangen geweest
De hulp voor het passen van de jurken was betreurend in vergelijking met de bruidswinkel Cony.
Ik vond de service niet top, en zal er ook niet bestellen na het horen van deze verhalen. Na men afspraak heb ik van vrienden / kennissen nogal negatieve commentaren gekregen van Mia Monta.
Niet dat het er ook toe doet, maar de winkel zelf ook, oogt niet ordelijk, mooi
Voor mij zegt dit ook al veel over hun werkwijze.

Daarentegen bij Cony, niets is teveel, kan passen zoveel je wil.
Nooit iets teveel, steeds vriendelijk (alle dames), de ene dame heeft wel meer ervaring dan de andere (maar dat is in elk vak, naargelang de jaren beroepskennis)
Voordeel is ook dat er meerdere dames (4tal), je kan eens meerdere meningen vragen.



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik12-9-2013 12:27:31

Wat een onbeschofte mensen zijn me dat !!!!!
Echt schandalig !!!!
Goed dat je hier je verhaal hebt gedaan, mss dat iedereen die daar hun kleed wou kopen eerst es goed gaat nadenken !

toch alvast een dikke proficiat en geniet van jullie dag !
X



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-9-2013 12:34:44

Ook een collega van mij is getrouwd in november' vorig jaar en zij was helemaal niet te spreken over die winkel. Ook zij is bij haar laatste pas in tranen uitgebarsten (zelfs op werk) ze paste haar jurk die een beetje ingenomen moest worden en zakte gewoon van haar lichaam naar beneden. Daar vertelde ze haar dat ze teveel was afgevallen terwijl dat niet zo was ( konden wij als collega's ook zien natuurlijk). Mijn collega had echt het gevoel dat er bitter weinig ingenomen was aan haar jurk . Wel heeft ze voor 800 euro aan retouches betaald. Na veel vijven en zessen jurk toch nog ingenomen, maar de dag zelf zagen ook wij dat het toch niet was geworden hoe het moest zijn want ook bij haar zaten er veel deuken in en hing het vrij los rond haar middel. Zag er hierdoor ook heel goedkoop uit. Hoop dat het bij jouw in orde komt en dat je kan stralen in je mooie jurk! Geniet van jullie dag!



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik12-9-2013 12:57:50

eerlijk waar....daarom zit ik zo graag op dit forum....alleen al jullie reacties doen mij goed voelen. Ik voel me nu zo gesteund! Dank jullie wel!
mijn dag is al een stukje beter!
@Nathalie: ik snap het ook niet...ze leken zo vriendelijk in het begin maar ja....



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik12-9-2013 13:34:01

Er blijkt niks moeilijker te zijn dan retouches van bruids- of suitekleding ! Wanneer ze bij eerste pasbeurt niet goed zitten, zijn het enkel professionele haute-couture naaisters die er echt in slagen om deze kleedjes perfect aan de passen . Wekelijks zien wij bruidjes de revue passeren en veelal zijn de kleedjes niet wat ze horen te zijn qua pasvorm dan.
Sommige zitten zo danig strak aangespannen, zodat je overal "laagjes" ziet uitpuilen, vooraan, onder de oksels of op de rug. Andere zitten zo danig los en kun je gewoon binnenpiepen. Dit dan vooral wanneer het gaat om een "bustier-model"! Veel kleedjes worden totaal niet opnieuw op maat gemaakt, maar gewoon aangepast.. soms met alle gevolgen vandien ... Niet enkel bij Mia Monta hoor , ook al meegemaakt met bruidskleding van Brugge en Antwerpen. Maar de bruidjes stralen er niet minder om en daar is het in feite om te doen hé... Enjoy your day!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-9-2013 13:37:23

Michele,
het gaat jullie dag worden, je gaat je goed in jou vel voelen, geniet van de dag.
Ban de negatieve gedachten van de bruidswinkel uit jouw gedachten en het gaat een super dag worden. Je gaat stralen en dat maakt alles goed...
Ik wens jullie een hele fijne dag toe. Alvast proficiat...X



Selina

 Meld misbruik12-9-2013 13:41:56

Lijkt me toch te liggen aan de persoon die de retouches doet.
Maar ja, de buit is binnen en voor het probleem hebben zij geen oplossing.
Alles behalve professioneel.
En je dan nog beledigen ook !

Soit, het komt allemaal in orde ! Je zal stralen !



lien
15-3-2014
 Meld misbruik12-9-2013 14:32:13

Zo erg! Ik krijg schrik. Ik heb er mij kleed een maand geleden besteld en ze waren super vriendelijk. En ik ben echt blij met mijn kleed maar nu krijg ik schrik. Ook ben ik al wat vermagerd en wil ik voor de trouw nog wat vermageren. Ik hoop dat het geen problemen gaat geven.



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik12-9-2013 14:41:18

O...m...g... ik heb mijn laatste pasbeurt de 30ste sept bij Koonings en ik krijg volledig hartkloppingen als ik dit lees. Maar idd @Kae, ik denk dat het VEEL ligt aan de retoucheuse. Ik heb vree veel schrik. Ik ben vree veel schrik voor mijn kleed. Ik heb het eerst aangepast in maart, toen kon het nog niet dicht. Nu in augustus was ik 10kg afgevallen en kon het al wel dicht maar wel met 'hammetjes' achteraan het kleed, nu noges 6kg af dus op hoop van zegen dat de hammetjes wegzijn. Maar ik zweer het u, ik loop niet naar het altaar met hammetjes!! Ze retoucheren tot ik het perfect vind!



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik12-9-2013 14:43:13

Jammer dat je zo ver woont, want ik ken een naaister in St Niklaas die je perfect zou kunnen helpen.
Maar zoals Krista zegt: je gaat sowieso stralen op je dag! De kreukjes en deukjes die er toch nog in gaan zitten, ben je zo weer vergeten.
Geniet ervan, en maak er een super dag van!

Katrien



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik12-9-2013 16:18:46

Michele,
je zal stralen, post maar snel een foto :-)



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik12-9-2013 17:59:27

Dit is wel heel erg.. Ik zou ook niet tevreden zijn. Dit is ook geen reclame.

Mijn jurk kwam ook van daar en ik heb enkel lovende woorden voor Mia Monta. Mijn problemen hebben ze zonder morren perfect opgelost, en hun losse aanpak/ vriendelijkheid vond ik enkel een pluspunt.

Maar ik begrijp jouw frustratie!



Marieke
28-6-2014
 Meld misbruik12-9-2013 18:23:51

Ik was van plan om daar eens een kijkje te nemen voor een jurk maar ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb!



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik12-9-2013 18:45:19

tot nu ben ik nog altijd tevreden van mia monta. De jurken worden toch niet aangepast? Daar worden je maten opgenomen en alles vanaf de lappen stof gemaakt. Ik denk dat er wel in iedere winkel mensen zijn die mistevreden zijn. In ieder geval hoor ik dat je jurk goed zit zaterdag, en dat je het wat kan loslaten. In verband met de betaling: als ik mijn voorschot daar wou betalen deed het toestel ook 2 keer raar. Uiteindelijk ging het toch. Ligt misschien aan de lijn daar, ze hebben onlangs de straat daar open gebroken...



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik13-9-2013 8:02:59

Mijn kleed en de suite kledij van mijn schoonmoeder en haar zus kwamen ook van daar en ik moet zeggen dat wij steeds heel goed zijn ontvangen geweest en steeds heel vriendelijk.
Mijn mama had zelfs eens het uur verkeerd opgeschreven met als gevolg dat we niet op tijd waren en ze had ons al gebeld om te vragen of er toch niets gebeurd was. Ze waren ook niet boos omdat we ons vergist hadden.

Ik heb ze wel eens tegen een andere klant beziggehoord, maar die had bij haar 2de pas ineens het idee gekregen om haar volledige top te veranderen, dus ik kan mij wel inbeelden dat dat niet leuk is voor die mensen ook als ze dan op heel korte tijd zo een grote aanpassing moeten doen.

Maar ik kan over Mia Monta niets verkeerds zeggen, zijn heel correct in hun prijzen en heel vriendelijk. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info