Terug naar overzicht
Ik kan je de onze aanbevelen, en ze hebben een vaste prijs voor het ganse feest.Niet zoals zovele die een meerprijs vragen na een bepaald uur.Hebben de allernieuwste snufjes mee.Groetjes,Krista.Telefoonnummer is 03/766.32.43of 0477/78.48.30
heydie van ons was jan van jmc productions. www.jmcproductions.be tel.059/265834 in oudenburg heel goed de dansvloer stond heel de avond en nacht vol.grtjs
---
Hebben jullie al eens live-muziek overwogen voor jullie avondfeest?Neem zeker eens een kijkje op de site www.smashdance.be . Contactgegevens staan vermeld en laat je verrassen door de prijs! (orkest + dj)Groeten,Tom
hallo wij hebben dj infinity en wij betalen voor een ganse avond 400euro vanaf 19 u. tot hoelaat je zelf wil. vriendelijke grtn elke14/07/2007
Hallo Evelyn, Samen met mijn echtgenoot vorm ik het allround-duo Beautiful Live. We verzorgen de dansmuziek op de avond zelf als DJ, en daarnaast hebben we ook veel ervaring in het brengen van live muziek van jullie eigen keuze.. Als je meer informatie wilt, stuur me dan een mailtje op muziek108@hotmail.com..groetjes, Beautiful Live
Hoi, Wij kunnen je Studio Happy Music aanraden, prijs valt heel goed mee en onze dansvloer stond de ganse avond vol! Heel veel ambiance, echt super!Neem gerust eens contact op, je zult het je niet beklagen!www.studiohappymusic.be Groetjes, Els 16/12/2006
www.infernodjteam.be ga er en skijken al t past voor jeeen jogn en vlot team helpt met plezier de juiste sfeer op u feest te creereneen mannelijke of vrouwleijke dj ,hier heb je d ekeuze en beide proffesioneel!!groetjes en alvast proficiat
Hey,Wij hebben JMC productions uit Oudenburg. Heel vriendelijk en professioneel. Ik heb zien en horen spelen op ons personeelsfeest in Saint-Germain eind september. Hij werd ook ons aanbevolen door de feestzaal waar ons feest doorgaat.