Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes drukken

  24-8-2013 21:22:23
Ik vraag me af hoeveel misboekjes ik moet laten drukken. Heeft iemand daar een idee van?

kathleen
9-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1145


margot
7-9-2013
 Meld misbruik24-8-2013 23:20:24

hm valt te zien , sommige doen per koppel of echt ieder een ..
wij gaan ieder één geven .. en altijd paar extra's bij maken kan geen kwaad



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik25-8-2013 0:22:10

ja ik wil ook iedereen 1. Maar ik tel dan de genodigden.
Maar collega's van de ouders en zo gaan ook komen maar heb ik niet uitgenodigd. Hoeveel voorzie je dan extra. Iemand een idee



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik25-8-2013 5:44:27

Hebben jou ouders er geen zicht op hoeveel collega's er ongeveer zullen zijn? Zou dan misschien nog wat extra nemen (maarja hoeveel he, zouden ze bij de drukker daar geen goed zicht op hebben of ga je ze zelf drukken?).. Het is stom om er teveel te hebben maar beter teveel als te weinig zeker?



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik25-8-2013 16:04:47

Wij hebben 300 genodigden en ik tel 200 boekjes.



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik25-8-2013 19:09:35

Wij hadden receptie en avondfeest samen ong iets van 300 gasten. Wij hadden er 150 gedrukt en hadden er 6 over. De ceremoniemeester zei ook dat zo'n aantal een gemiddelde is dat hij hoort. Succes!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik25-8-2013 21:10:15

Wij hebben in totaal 250 gasten en we hebben 100 misboekjes laten drukken. Als er niet genoeg blijken te zijn, moeten ze maar samen kijken, of gewoon luisteren.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info