Terug naar overzicht
Hej Melissa, wij hebben een viering gedaan via het huis van de mens. Ik wil het je wel eens door sturen maar dit zijn idd allemaal persoonlijke teksten dus weet wel niet of je er echt iets mee bent.laat je mail adres maar weten en stuur ik het je even doorgroetjes
melissesergeant1992@gmail.com. Ik wou gewoon een voorbeeldje. Heel vriendelijk van je.
typfout. Melissasergeant1992@gmail.com
Graag ook een voorbeeldje!cbroothaers@yahoo.comDikke merci Cindy
Zou ik ook een voorbeeldje mogen aub?Gewoon om een idee te hebben hoe zo een viering in elkaar zit :)Als je dit wil doen he..ine.berkmans@hotmail.comGroetjes
Zou ik ook een voorbeeldje mogen?Wij denken er ook aan om voor het huis van de mens te kiezen.sanne.haex@hotmail.comGroetjes
hier ga ik ook :-S moest je het zien zitten om nog eens door te sturen,dit is mijn emailadres: tiffanny_huyghebaert@hotmail.com
Beste,Ik heb onlangs mogen zingen tijdens een viering met Het huis v/d Mens. De bruid had mij via deze site, dus wellicht dat zij dit leest en hun boekje wil op sturen. Ik vond het een hele mooie viering. Zeer persoonlijk en vrij. Succes allemaal.Patricia
Als het lukt mag je het boekje ook naar mij sturen. tineschoonbaert@gmail.comHeel erg super bedankt!
jullie zouden het normaal in jullie mailbox moeten hebben :-)
Dank je Sarah ! Heb het goed ontvangen :) Ps: prachtig trouwens maar heb al terug gemaild ;)
Inderdaad heel erg wel bedankt Sarah! Het is prachtig!
Kan je naar mij ook een voorbeeldje sturen?evy.mertens@hotmail.comAlvast bedankt!
Dag Sarah, Kan je me er ook 1 van bezorgen? marjan.beets@hotmail.com
Ik durf het bijna niet vragen, maar zou je ook naar mij even willen sturen?stephaniemandeville@hotmail.comDanku!!!
En we vallen in herhaling Sarah, mag ik misschien ook een exemplaartje?nicole.jaeken@telenet.beAlvast bedankt!
HoiKunnen wij ook een voorbeeld krijgen van jullie boekje. kurt.vanmelkebeke@scarlet.beAlvast bedankt!