Terug naar overzicht
Hoi Karine,wij hebben Boniface als dj. Niet dat we er zelf voor gekozen hebben: onze zaal laat ons geen andere keuze (Faculty Club in Leuven). Veel contact hebben we nog niet gehad, maar in zijn mails is hij wel vriendelijk. Een tijdje geleden was hier iemand die ook in Faculty Club trouwde en die had hem al persoonlijk ontmoet. Hopelijk leest zij je vraag ook!groetjes,Astrid08.09.2007
Jongens toch ALS JE GAAT TROUWEN dan is het altijd een must dat je den deejay op voorhand een gesprek hebt zodaning dat je achteraf geen verrassingen meer hebt en mensen die professioneel zijn gebeurt dit ook!!!!!!!
Hoi,Ik ben Karsten van dB Continental. Ik speel sinds 1996 op ontelbare fuiven en feestjes en van 2002 tot 2005 was ik resident dj in een loungebar waar ik house, lounge, soul en R&B draaide. Sinds 2 jaar speel ik ook trouwfeesten maar alleen op de feesten waarvan ik op voorhand weet dat ik geen hoempapa of schlagers moet spelen. Ik speel gewoon goeie internationale popmuziek en dat gaat dan over disco, R&B, house, pop/rock tot feelgood oldies. Zware rockmuziek (punk, metal) moet je van mij ook niet verwachten. Mijn internationale muziekkennis is vrij groot want ik werk ook voor de platenfirma Universal Music. Je kan me contacteren voor verdere info op karstenbiesemans@hotmail.com. Als je interesse hebt dan kom ik jullie persoonlijk bezoeken om alles te bespreken zodat je weet welk vlees je in de kuip hebt.Voor een reactie over de draaistijl en sfeer van dB Continental kan je altijd de vraag stellen aan één van de koppels waar ik het trouwfeest van heb verzorgd, zo bijvoorbeeld Joery en Rien: joery.a@pandora.be en rien_vandepitte@hotmail.com Groetjes,Karsten
hoiik heb 20j ervaring met trouwfeesten. Ben van Mechelen. eindduur van geen belang ***meer info : bibi77@hotmail.com