Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goede winkels voor trouwjurken

  19-8-2013 12:19:39
Hallo allemaal

Volgend jaar in september gaan we trouwen en ik begin stilletjesaan al van mijn trouwjurk te dromen...
Wat zijn jullie ervaringen met goede winkels voor bruidsmode?
Ik heb al heel veel in boeken en op websites gekeken maar ik weet nog niet goed wat ik wil... Ik heb geen makkelijk figuur, dus ik wil de jurken gewoon bij mezelf zien voordat ik een droomjurk in mijn hoofd haal die uiteindelijk dan misschien helemaal niet mooi bij mij past.
Kunnen jullie me winkels aanraden waar jullie echt goed en professioneel geholpen zijn? Ik weet echt nog niet goed wat ik wil, dus professioneel advies zou echt heel handig zijn.
Ik woon in Tremelo... Dus liefst winkels in de provincies Antwerpen, Vlaams-Brabant of Limburg. Oost- en West-Vlaanderen zijn al vrij ver voor mij...

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes

Birgit

Birgit
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1815


Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik19-8-2013 12:50:17

De winkel waar ik zeer tevreden over was en dus ook mijn droomjurk gevonden ben ik Younieksbruidsmode in Turhout. Zeer professioneel geholpen. De jagré outlet in Antwerpen, daar ben ik ook geweest en een zeer vriendelijke verkoopster, maar vergeet zeker niet je budget te vermelden.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik19-8-2013 13:19:14

Ook eens kijken bij: http://www.modernafashion.be/
grtz



Laura
19-10-2013
 Meld misbruik19-8-2013 16:34:03

Dag Birgit,

Ik ben maar in 2 winkels geweest: Maxim's Couture in Mechelen en Aarschot, op 1 dag gedaan en in de laatste mijn jurk gevonden :-). Het is van hetzelfde, maar hebben niet dezelfde jurken (of toch niet helemaal), maar wel dezeflde merken. Leuke is dat ze echt veel merken hebben (en ook het merk waar mijn kleed van komt: Rembo Styling, vind ik persoonlijk enorm mooi), dus je hebt veel keuze. Ook qua prijsklasse veel mogelijkheden. Ik vond persoonlijk de verkoopsters in Aarschot de beste: echt heel vriendelijk en spelden enorm goed af (jurken zijn er in 1 maat en die waren meestal een paar maten te groot voor mij, in Aarschot hebben ze dat echt altijd enorm mooi afgespeld zodat ik toch een goede indruk kreeg van hoe het aanpaste). In Mechelen heb je dan weer meer plaats om te passen vond ik.

Ben onlangs voor 1e pas geweest in Aarschot, was echt heel goed, zijn ook enorm nauwkeurig. Aangezien je uit de buurt bent zou ik alleszins eens in Aarschot gaan kijken :-).





krista
9-8-2013
 Meld misbruik19-8-2013 16:35:00

Hoi Birgit,
Melissa heeft Youniek in Turnhout al vermeld. Maar voor mij blijven ze nummer 1.
Super vriendelijk, niet opdringerig, ze hebben kennis van zaken. Ze zijn super eerlijk,
ze zeggen eerlijk hun mening en ze halen ook jurken die bij jou figuur matchen.
ook prijs/kwaliteit zit je er super goed.
Volgens mij zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen.
Geniet nog van jou voorbereidingen ;-). X



eva
9-8-2014
 Meld misbruik19-8-2013 16:53:54

Kijk eens bij Bruidsmode Hasselt of Issa Moda in Hasselt
Zeer vriendelijke mensen
Mijn kleed komt van bij Bruidsmode Hasselt



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik19-8-2013 20:06:01

La Tiara in Antwerpen: moeder en dochter die u persoonlijk helpen, veel geduld hebben en zelfs de winkel sluiten als ze een klant hebben.



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik19-8-2013 21:31:03

Ik ben ook bi Maxims geweest in Aarschot en ik vond ze daar ook ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Ik heb er spijtig genoeg niet mijn droomkleed gevonden maar mss jij wel?



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik19-8-2013 21:59:02

JPC Collection in Antwerpen op de Jan Van Rijswijcklaan is écht een aanrader !
Superlieve mensen die steeds voor je klaar staan, zowel op de dag van je pas zelf als ook daarna als je weer eens "gekke" vragen hebt.
Mijn ceremoniemeester/wedding planner heeft hen omwille van de service aan geraden.



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik20-8-2013 9:05:36

Hier ook zeer tevreden van La Tiara in Antwerpen.



Helena
5-7-2014
 Meld misbruik20-8-2013 9:23:22

Ik ben supercontent van Moderna in Schepdaal. Een keer geweest voor suitekledij, toen hebben ze mij supergoed geholpen, ze haalden echt uit de rekken wat bij mijn figuur paste! En nu teruggegaan voor mijn trouwkleed, het is al besteld
Mijn mama heeft toen ook suitekledij gepast, het was duidelijk dat ze gewoon eens iets wou proberen maar niets ging kopen (ze wou wachten op de collectie van volgend jaar) en toch was dat geen enkel probleem voor de verkoopsters, met evenveel glimlach hebben ze haar verschillende dingen laten passen, bijpassende schoenen gehaald, ... zodat ze een idee kreeg of ze liefst in het lang of in het kort zou gaan.
Wel altijd een afspraak maken, dan hebben ze echt de tijd om naar jou te luisteren en je te laten passen. 6 kleedjes passen en afspelden duurt al snel een uur!



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik20-8-2013 9:26:57

Hier goede ervaringen bij Issa Moda (Hasselt). Ik had er een kleed gezien waarvan ik het bovenstuk erg mooi vond, maar het rokgedeelte niet (te pofferig). Uiteindelijk hebben ze dat stuk helemaal aangepast naar mijn wensen, zonder daar moeilijk over te doen, en het resultaat was zeer geslaagd.
De eigenares maakt ook eigen ontwerpen, een vriendin van me had zo'n kleed en was eveneens erg tevreden.
Prijs is sterk afhankelijk van het kleed, dus voor elk wat wils.



Meli
13-7-2013
 Meld misbruik21-8-2013 16:59:38

Hey Birgit,
Ik heb mijn droomkleed gevonden bij Linx. Is zowel in Hasselt als in Leuven.
Op hun site kan je goed volgen wanneer er bruidsdagen zijn, zeker eens naartoe gaan! Ze laten volgens een modeshow enkele tientallen kleedjes zien, jij kan dan noteren wat je van sommige kleedjes mooi vind en zo je eigen kleed samen stellen. Vergeet er niet bij te vermelden of je die dag ook al wil passen. Ik heb mijn kleed op zo'n bruidsdag helemaal zelf kunnen samen stellen en dan ook gekocht. Als je diezelfde dag besliste kreeg je een korting (via kortingsbonnen op bv schoenen, juwelen, lingerie, voor de toekomstige man,...) en ook een ringkussen en een kouseband. Echt de moeite waard, zeer vriendelijke mensen (vooral de persoon die me in Leuven geholpen had, Martine noemde ze)



Lauraix
19-12-2013
 Meld misbruik24-8-2013 4:39:03

也期待:http://www.dressfirst.com/ 美丽isgoedkoopen。


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info