Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels Dj Zilverreiger Oosterzele

  18-8-2013 12:38:59
Hallo Bruidjes

We hebben enkele weken geleden onze feestzaal vastgelegd deze wordt "Feestsalons De Zilverreiger" in Oosterzele.

Nu zeiden de mensen van de feestzaal dat zij (vrijblijvend) samenwerken met een Huis-Dj.

Wij in eerste instantie onmiddelijk toegezegd en contact opgenomen met de dj.

Na ons telefoongesprek beginnen wij toch een beetje te twijfelen, daar het leek dat hij nogal zijn eigen mening had qua welke muziek er gedraaid zal (moet) worden. En nogal een groot ego had over zichzelf.

Wij hadden toch even graag geweten of er mensen zijn die ervaring hebben met de huis-dj van de Zilverreiger en wat jullie mening is.

Alvast heel erg bedankt

Groetjes



Evy
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1851


Stefanie
31-5-2014
 Meld misbruik18-8-2013 12:51:28

hey! wij zitten met hetzelfde probleem als jullie. Wij trouwen volgend jaar op 31 mei 2014 en houden ons feest ook in de zilverreiger. Aan de ene kant zitten we te denken van: nja door de lange samenwerking tussen dj en zaal zijn ze op elkaar afgestemd, maar door die jarenlange ervaring twijfelen we of hij nog echt mee is met alles zoals muziek, verlichting :s ik heb hem ook aan de lijn gehad en ik vond hem wel vriendelijk en ja hij was wel enorm aan het stoefen over de zaal enz.

Dus ik volg dit mee ;-)



Trouwfuif.com

 Meld misbruik18-8-2013 14:27:03

Welke DJ is het?

Sommige feestzalen werken samen met een DJ, maar dit is gewoon een samenwerking: de DJ hoort niet bij hun personeel.

Voor een feestzaal is het handig dat de DJ perfect weet hoe de zaal werkt. Dit valt echter gemakkelijk bij te praten.

Meestal werken feestzalen graag samen met bepaalde DJ's omdat die hen blindelings volgen in het gewenste einduur dat de zaal in gedachten heeft, zelfs al kan het feest veel langer duren. Feestzalen houden niet van goede DJ's die het volk lang op de dansvloer kunnen houden: dit kost hen dan meer aan werkuren.
Ik heb nl reeds ondervonden dat mijn feesten langer duren dan feesten met de huis-dj van bepaalde feestzalen.


Groeten,
Thierry Heldenbergh
www.trouwfuif.com



LB.

 Meld misbruik18-8-2013 15:39:57

Jarenlange samenwerking ... perfect ingespeeld op mekaar ... hehe. De maitre die komt zeggen aan de dj : "binnen 2 minuten doen we het licht uit en komen we met de taart binnen ... heb jij een liedje".
Zelfs als je nog nooit in een zaal gedraaid hebt, dan lukt dat wel hoor.

Een huisdj kan even goed of even slecht zijn als eender welke dj, afhankelijk van hoe hij gecast is. Gewoon je eigen muzikale wensen oplijsten en daarmee langs gaan bij de dj in kwestie ... dan voel je direct aan of hij dat ziet zitten, of hij eraan tegemoet kan komen en of zijn manier van werken een beetje strookt met jullie gedachten.



Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik18-8-2013 16:45:10

Wij geven volgende week ons feest in zaal de Zilverreiger en hebben voor een andere DJ gekozen. Kennissen van ons zijn daar vorig jaar getrouwd (de zus van de bruidegom is een vriendin van mij) en waren niet zo tevreden over de huis DJ . Niet dat hij het slecht deed, maar de mensen hadden het gevoel dat het niet meer helemaal 'up-to-date' was.
Het eerste dat we te horen kregen na die trouw was: lekker eten, mooie zaal, enkel de dj was wat minder... Dat was voor ons de reden om voor iemand anders te gaan.



Evy
6-9-2014
 Meld misbruik18-8-2013 17:02:24

Bedankt voor de reactie

Ik weet eigenlijk de naam van de dj niet
We weten enkel dat hij 19 jaar ervaring heeft en hij al héél lang in deze feestzaal draait, zoals hij zelf zegt.
We gaan zoiezo een tijdslimiet op het feest zetten tot 4.30u dus daar kunnen ze moeilijk aan onderuit, je hebt natuurlijk wel gelijk dat wanneer er slechte muziek gedraaid word het kan dat de mensen al vroeger weg zijn natuurlijk maar wij wel tot dan moeten betalen.

Het begon al met de eerste dansen, wij willen de openingsdans, dan ik met mijn vader en mijn toekomstige met ons dochtertje van 3 en dan de laatste wij met de getuigen en de ouders met elkaar om te beginnen maar hij zag dit eigenlijk al niet zitten 3 slows... liever 2 zegt hij en de laatste slow die hij draait is zoiezo Robby Williams waar ik eigenlijk niet zo voor ben maar soit... ik dacht dat 3 slows standaard was?

Is dit een normale reactie van hem?

Als we dan begonnen over de muziek bij binnenkomst en bruidstaart waar wij zelf ook een liedje voor willen kiezen was zijn antwoord...Daar heb ik mijn muziek voor.

Je moet ook niet afkomen met "wat wij absoluut niet willen" want hij zegt als de mensen het mij komen vragen draai ik het toch.

Dan vraag ik mij af waar onze eigen inbreng op ons eigen feest nog is. Het is niet dat we van plan zijn een ellenlange verzoeklijst af te geven maar hier en daar hebben wij ook onze principes of wensen zijn wij hier verkeerd in?

groeten



Evy
6-9-2014
 Meld misbruik18-8-2013 17:08:21

@ Ronait
Wat bedoel je met niet up-to-date? Vooral oudere muziek dan geen nieuwere nummers ofzo?

Voor welke dj hebben jullie dan gekozen?

Jullie trouwen volgende week al? Spannend, nog niet teveel zenuwen? Voor de rest heb ik ook enkel nog maar positieve dingen gehoord over de Zilverreiger het zal een mooie feest worden.

Geniet van jullie dag

groetjes



Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik18-8-2013 18:16:37

Dag Evy, Onze trouwdag zelf is al achter de rug, het feest is nu pas :) toch nog wat zenuwen :D Ivm de dj: blijkbaar was hij altijd zeeeer aanwezig (veel babbelen tussendoor), voor de openingsdans begon hij al muziek te spelen en mensen aan te sporen om te dansen, ... Onze dj is een vriend van mijn broer, die ook al op wat fuiven in de buurt heeft gespeeld. Het blijft natuurlijk afwachten hoe het op de avond zelf zal zijn :) Veel succes nog met het organiseren van jullie dag!! Groetjes



mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-8-2013 18:25:59

Ow, muziek en dansen voor de openingsdans, en dan nog babbelen tussendoor ook? Dat zou ook niets voor mij zijn. En dan niet ingaan op suggesties van het koppel maar je eigen muziek 'opleggen' (cfr. Robbie Williams)... sorry, kies dan maar een andere waar je een beter gevoel bij hebt hoor. Ik zou me doodergeren aan zo'n dj die constant tussendoor babbelt. Dat kan hooguit om openingsdans aan te kondigen en eventueel om de vrijgezellen op te roepen voor het gooien van het boeket ofzo... Waarschijnlijk is Le Lac du Connemara ook een verplicht nummer bij hem? Dat heb ik verboden op ons eigen feest en is ook niet gedraaid geweest. :-)



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik18-8-2013 21:31:38

Wij zijn getrouwd in de zilverreiger en namen de huis dj! De dansvloer stond non stop vol tem half zes we zijn super tevreden van hem als dj... we hebben veel positieve reacties op zijn werk gekregen... en nee hij babbelde niet tussenin wany daar heb ik hekel aan ;-)



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik18-8-2013 22:28:18




Bart

 Meld misbruik19-8-2013 10:10:33


Voor zover ik weet hebben ze in "De Zilverreiger" wel een dj waar ze geregeld mee samenwerken maar je kan inderdaad zelf nog steeds een andere dj kiezen.

Eender welke dj je hebt, persoonlijk vind ik dat jullie steeds inspraak moeten hebben want het is nog steeds jullie feest.

Natuurlijk heeft een dj zijn eigen werkwijze en zal die liever doen maar toch moet hij open staan voor wat zijn klanten wensen.
Dat is echter niets steeds gemakkelijk en aangezien ik zelf al 25 jaar feesten verzorg,weet ik weet ik maar al te goed.

In ieder geval,ik wens jullie veel succes in eender welke samenwerking.

Bart...PARTYSOUND



Sandy

 Meld misbruik19-8-2013 21:57:44

Beste ,

Ik kan u alleen maar aanbevelen met uw dj een afspraak te maken en eens rond de tafel uw wensen en vragen te laten horen.

Zo zal je al snel merken of dit ook strookt met wat u in gedachten hebt,
zodoende u met hem verder wil werken of niet.

Het is tenslotte jullie feest en de muziek is daarbij een belangrijke factor.

Met vriendelijke groeten
Sandy




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info