Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging

  14-8-2013 10:24:13
Hi Bruidjes,

Ik ben net klaar met mijn 170 uitnodigingen in elkaar te steken, handgeschreven te adresseren, te bestempelen, toe te likken, en te beplakken met gepersonaliseerde postzegels. Ik vind het resultaat echt super! We hebben een grafisch ontwerpster dit laten in elkaar steken omdat ik een logo wou dat heel de trouw doorloopt. Het enige wat ik wat spijtig vind is dat het niet het 'oudroze' is dat ik wou. :s
Wat vinden jullie?

[IMG]http://i39.tinypic.com/jidthc.jpg[/IMG ]
[IMG]http://i43.tinypic.com/20fdxep.png[/IMG ]
[IMG]http://i44.tinypic.com/vgo9de.jpg[/IMG ]
[IMG]http://i44.tinypic.com/vgo9de.png[/IMG ]
[IMG]http://i44.tinypic.com/2myzoxu.png[/IMG ]

Nu afwachten naar de bevestigingen. Spannend!!

Elen
5-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1343


Eppie

 Meld misbruik14-8-2013 10:43:08

Wauw! Absoluut prachtige uitnodigingen :). Ik vind het roze heel mooi!

Ik vraag mij 1 dingetje af: zijn je vierkante enveloppen wel binnen formaat? Want ik zie op je postzegel een 1tje staan, maar moet die niet dubbel gefrankeerd worden? Ik kan fout zijn hoor.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik14-8-2013 11:33:42

Heel leuk en precies veel werk in gestoken! Ik vind het roze wel mooi hoor. Zo veel wijkt dat toch niet af van oudroze?

Onze uitnodigingen zijn intussen ook bijna allemaal afgegeven/gepost en we krijgen nu al volop bevestigingen binnen. Superleuk gevoel! Nu wordt het echt hé



Mickey

 Meld misbruik14-8-2013 11:39:31




Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 11:58:53

mooi mooi

maar inderdaad...2 zegels op vierkante enveloppen...ik had dat ook



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 12:34:55

Heel mooi gemaakt!



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik14-8-2013 12:39:04

Wauw! Knappe uitnodigingen!



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik14-8-2013 12:53:39

Heel mooi!



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 13:24:26

ik heb net onze uitnodigingen op de post gedaan (ook groot vierkant formaat)
en er moesten inderdaad 2 zegels op...

mooie uitnodigingen trouwens!



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik14-8-2013 16:01:12

Er staan twee zegels op hoor. Het zijn gepersonaliseerde zegels van dubbele waarde. Staat een 2tje naast. :-)



sara
14-6-2014
 Meld misbruik14-8-2013 18:08:12

van waar heb je die leuke stempel gevonden?



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik14-8-2013 20:00:01

ooooooh Ellen,
mag ik je vragen wie jullie grafische ontwerper/ontwerpster was?
Ook wij willen met gepersonaliseerde uitnodigingen werken waar een eigen ontworpen logo in terug te vinden is dat dan samen met een thema-kleur doorgetrokken kan worden naar het ganse huwelijk en dat vervolgens op de misboekjes en huwelijkskaars en bedankjes enz. terug komt !!!!

btw, ze zijn echt suuuuuuupermooi !



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik15-8-2013 9:37:12

@ Sara: de stempel komt gwn uit de AVA! Super weinig geld en een mooi resultaat! @ Margot: dat was ook ons idee! Ons logo komt terug op de de uitnodigingen, de misboekjes, tafelnaambordjes, naamkaartjes, bedankjes, ... En het kleurenthema (oudroze/zilver) komt ook overal weer: kleedjes van de bruidsmeisjes, dassen en kostuums van de mannen, bloemen in de Kerk en feestzaal, tafellinnen,... Ik geef je de gegevens door op pb. Btw, ik ben super content van die gepersonaliseerde postzegels! Dondérdag bestelt en dinsdag in de brievenbus! Ze geven aan binnen de 10 werkdagen maar is dus veel vlugger! En het maakt alles echt af! Heb er al spr veel complimentjes over gehad. Kost trouwens maar €0,02 meer dus daar moet je het ook niet voor laten. ;-) Hebben jullie allemaal de adressen handgeschreven? :s



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik15-8-2013 10:33:41

Dank je wel Elen,
je mag het hier gerust via een berichtje sturen ofwel naar margot_vd@hotmail.com :-)



Silvy
26-7-2014
 Meld misbruik25-8-2013 17:13:34

Oh dit vind ik een super leuk ontwerpje , waar heb je die zegels besteld ? Gr Silvy



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik25-8-2013 19:36:40

Gwn bij b-post hoor. "Mystamp" donderdag besteld en dinsdag aan de deur. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info