Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met Optimalprint

  8-8-2013 20:38:44
Hoi hoi, heeft er iemand al uitnodigingen besteld bij Optimalprint, en zo ja, zijn jullie daar tevreden over?
Ik was eens aan het rondkijken en kwam op deze site terecht, lijkt me wel handig, want je kan ineens de plaatsaanduidingen en menu's in het zelfde genre van je uitnodiging maken.
En er is ruime keuze, ik heb al rondgekeken bij Tadaaz en carddreams, maar vind daar mijn zin niet echt. Ik wil iets eenvoudigs met sierlijke letters en een beetje barok stijl.

Alleszins merci voor de comments!!!!!

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 3322


Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik8-8-2013 22:10:13

geen ervaring met optimalprint maar heb je al gekeken op vistaprint.
nu kortingen en gratis dingen

ik ga er nu mijn feestreglement laten drukken, een pen, visitekaartjes en een poster is nu gratis
Ik bespaar nu 60euro.

Misschien toch eens de moeite om te kijken of ze iets in jou stijl hebben en je kan veel met hetzelfde logo of print kiezen





Jasmijn
24-8-2018
 Meld misbruik9-8-2013 12:46:43

Heb ik geen ervaring mee maar wij hebben onze uitnodigingen besteld bij CardXL en zijn daar super tevreden van ... we hadden ons al enkele maanden op voorhand op hun nieuwsbrief ingeschreven en nadat we een mail kregen met een kortingscode van 25% korting op de bestelling hebben we toch snel besteld :) ... en het resultaat was prachtig :)



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik9-8-2013 15:26:18

hey,

Ik heb wel ervaringen met optimalprint.
Mijn kerstkaartjes kwamen ven daar en ook mijn uitnodigingen komen van daar. Ik heb wel zelf volledig mijn ontwerp gedaan en deze via hen laten drukken.
Supertevreden over.
Ik vind ze totaal niet duur, het is goede kwaliteit en ik vind dat ze snel leveren.
Onlangs hebben ze wel hun website veranderd en ik vind ze nu wel minder gemakkelijk in gebruik, maar voor de kerstkaartjes volgend jaar maak ik zeker en vast weer gebruik van hun diensten.

groetjes



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik9-8-2013 16:25:03

ok bedankt voor de tips meiden ! Ik had bij vistaprint iets ontworpen maar moet blijkbaar minstens 10 kaarten laten drukken. Dus heb ik dat geanulleerd. Ondertussen heb ik 1 proefdruk bij tadaaz aangevraagd en zoek ik nog eens op card xl. Ben benieuwd!



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik4-12-2013 18:42:01

Hey! ik heb mijn bedankkaartjes laten drukken bij optimalprint, en ben tevreden! heb ook al drukwerk bij vistaprint laten doen en optimalprint springt er wel bovenuit hoor.. de prijs is heel laag, ze leveren veel sneller, en de kwaliteit is voor foto's beter.




Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik4-12-2013 20:12:58

bedankt voor de comment carolien! zal dus nog eens kijken bij optimalprint ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info