Terug naar overzicht
stuur ne mail naar info@stubru.be ... ze zullen hem wel doorsturen naar de bevoegde persoon.let wel de gemiddelde stubru dj is redelijk prijzig, misschien dat ze voor trouwfeesten of via via een prijske maken.prijzen met 4 cijfers om een paar uur te komen draaien zijn in alle geval niet uit de lucht gegrepen
Oei, dat is dan misschien niet wat we zoeken. Bij mijn vriendin was de prijs eerder laag, maar die is 6 jaar geleden getrouwd...
je kan het altijd vragen natuurlijk ...Of mij contacteren ;) ik draai redelijk wat in het stubru genrecheers, barthttp://users.telenet.be/lebart
Halo,Wij hebben voor onze trouw een offerte gevraagd bij Steven Goffin maar uiteindelijk niet voor hem gekozen. Het klikte niet echt. Zijn e-mail adres is STEVEN.GOFFIN@VRT.BEHij vraagt 375 euro.Wij hebben uiteindelijk gekozen voor DJ Tone Bosschaerts (DJ Tone). Voor € 400,00.Succes ermee!Els
prijs is zonder installatie.en als ik me niet vergis: niet voor een hele nacht.
Ja, hij vraagt idd 375€ zonder, of 500 met installatie. Het klikt naar mijn gevoel echter wel, dus ik denk dat we met hem "in zee" zullen gaan...GroetjesMarleen6.7.7