Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Kurt Hoeselt - ervaring 13.07.13

  15-7-2013 18:16:03
Afgelopen zaterdag hadden wij ons tweede feest in Lommel. De week ervoor gaven wij ons feest in West-Vlaanderen, maar gezien wij nog veel vrienden hebben in Lommel (vanwaar mijn vrouw afkomstig is) gaven wij daar ook een feest.
Wij hadden voor het avondfeest een beroep gedaan op DJ Kurt uit Hoeselt.
Alles leek ons perfect, het was een aangename man tijdens de verkennende gesprekken met goeie ideeën...

Helaas de dag zelf hebben we dj Kurt niet gezien, het was één van zijn helpers-dj's...
Waarom hij er niet was weten we niet... er is vooraf niet gebeld dat hij ziek was af zo...
Vooraf was duidelijk afgesproken dat hijzelf zou draaien...


Christ

Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 3240


krista
9-8-2013
 Meld misbruik15-7-2013 19:11:23

Oei, dat is geen goede referentie he Christ.
Goede communicatie is wel gewenst op zo'n bijzondere dag.
Hopelijk heeft zijn helpers er wel een leuk feestje van weten te maken en heeft het jullie dag niet mogen verzieken ...
Groetjes, Krista



kris

 Meld misbruik15-7-2013 22:13:15

maar was het dansfeest nu goed met die "helper-dj"? Denk dat dit de belangrijkste vraag is..



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik15-7-2013 22:20:01

Het dansfeest was niet zoals we het voor ogen hadden en zoals Kurt het ons vertelde... De DJ kwam ook niet over... Hij kreeg het volk ook niet echt mee, hadden we het verkennend gesprek met deze DJ gehad, dan had hij ons in ieder geval niet kunnen overtuigen en hadden we hem niet gekozen...



Patricia

 Meld misbruik15-7-2013 22:58:34

Belachelijk! Hadden jullie wel een overeenkomst getekend waarin stond dat hij zou draaien? Want als dat zo is kun je je daarop beroepen en geld terug vragen. Daar krijg je jullie feest zoals jullie het in gedachten hadden niet mee terug, maar misschien helpt het een beetje. Groeten, Patricia



LB.

 Meld misbruik16-7-2013 8:30:46

@patricia ... overeenkomst stelt weinig voor omdat hij zich altijd kan beroepen op overmacht en hijzelf niet in staat was het feest in goede banen te leiden.

Spijtig jullie 2e feest het eerste niet kon bijbenen of overtreffen ... maar je gaat in zee met een dj-team, waarbij de ene dj al beter is als de andere, en het commerciële hoofd achter de organisatie instaat voor de klantengesprekken.
En ik scheer niet alle dj teams over een zelfde kam ... maar ...
Afhankelijk van hun werkwijze weet je niet of vlak voor het feest wie effectief op je feest komt opdagen. Als er een vaste installatie van het dj team in de zaal staat kan je er vanuit gaan dat zowat elk feest in die zaal door dezelfde dj wordt afgewerkt.
De dj die zijn naam aan het dj-team geeft op je feest krijgen is meestal een utopie ... ze hebben x-aantal feesten af te werken op een avond, het feest met het meeste prestige, het feest dat gegarandeerd zorgt voor recurring business, ... heeft meestal hun voorkeur.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-7-2013 15:02:48

@ LB:
Ik kan je wel volgen, en wss is het zo... maar ik (als aanstaande bruid) vind eerlijkheid nog altijd belangrijk.
Dan had deze dj deze mensen op voorhand moeten inlichten.
Ik vind het geen service van zijne kant uit...
Ik zou zeer teleurgesteld zijn moest ik in deze mensen hun schoenen staan.
Maar jammer genoeg kunnen zij de klok niet meer terug draaien.
Moest ik nog een dj boeken, en ik las dit hier ik zou toch 2 keer nadenken...



Trouwfuif.com

 Meld misbruik16-7-2013 16:43:14

@ Krista:
Veel DJ-teams beloven een bepaalde DJ op uw feest, maar vegen hier later hun voeten aan.
'Overmacht' is enkel geldig bij overstromingen, een sterfgeval, zwaar ongeluk, ... .
Eerlijkheid moet je niet zoeken bij DJ-teams.
En negatieve commentaren durven al eens uitgewist te worden op forums. Benieuwd hoelang mijn berichtje hier nu zichtbaar zal blijven :-) .


Groeten,
Thierry



Patricia

 Meld misbruik17-7-2013 23:56:28

@LB Maar dan moet hij wel tekst en uitleg geven van te voren waarom hij er niet is. Anders kan hij zich niet daarop beroepen. Ik werk ook met een overeenkomst waarin staat dat ik tijdelijk, dus vooraf, aan de opdrachtgever moet doorgeven dat ik door ziekte of iets dergelijks niet kan komen. En dan moet ik in overleg met de opdrachtgever opzoek naar een vervanger die een x bedrag duurder mag zijn dan ik. En dat x bedrag betaal ik. Ik vind dus dat deze dj echt een slechte service heeft geleverd wat niks met overmacht te maken heeft.



Inge
21-6-2013
 Meld misbruik18-7-2013 10:43:05

Hey Christ!

Wij hebben jammer genoeg hetzelfde meegemaakt!
Altijd de gesprekken met Kurt gehad en we hadden er volledig vertrouwen in dat hij wist wat we wilden.
Op de dag zelf kregen we dan een DJ die we nog nooit gezien hadden, hij is zich nog niet eens komen voorstellen. En ik kan echt zeggen dat hij in onze ogen ons feest een beetje verpest heeft!
7 Keer moeten gaan vragen om de muziek stiller te zetten voor de ietwat oudere generatie zonder resultaat (hierdoor zijn zelfs een aantal mensen naar huis gegaan...). Hij draaide ook helemaal niet de muziek die we met Kurt overlopen hadden (hadden zelfs een lijst doorgestuurd met liedjes die we ZEKER wilden horen). Hij hield ook geen volk op de vloer, als die dans eens volstond zette hij een volledig ander muziekgenre op... Hij heeft geen poging gedaan om ambiance te maken, heeft bijna constant met zijn armen over elkaar gestaan. En met onze 'grote entrée' in de zaal heeft hij het liedje dat we gekozen hebben te laat opgezet.
Bij afloop van het feest (wat door al het bovenstaande al vroeg was...) is hij zelfs niet eens tot bij ons gekomen om te vragen of het in orde was.
Dus ja, hier hetzelfde, altijd positieve reacties gehoord van Kurt zelf maar wij zelf zijn heel erg teleurgesteld...



Katrien
10-5-2014
 Meld misbruik18-7-2013 13:23:39

Wat jammer! Maar wel straf dat ik iemand ken die datzelfde aan de hand heeft gehad met ene Kurt uit Hoeselt? Zou dat dezelfde zijn? Dan laat hij toch steken vallen precies. Ik zou dat ook erg vinden!



LB.

 Meld misbruik18-7-2013 19:09:31

@patricia ... tuurlijk levert hij een slechte service. Maar overmacht is een brede term waar je 1001 verhalen aan kan knopen. Een lekke band, je arm breken de dag van het feest omdat je onderuit gaat met de fiets, weet ik wat ... en dan kan je niks op voorhand laten weten, laat staan in samenspraak met de klant.

Het enige wat je kan doen als klant zijnde is niet of te weinig betalen, als dat nog kan want er zijn dj's die alles op voorhand willen hebben.

Dan kun zo goed als niets doen ... en het sop is zelden de kolen waard als het gaat over verdere stappen te ondernemen.



Christ

 Meld misbruik19-7-2013 17:43:07

Het zal inderdaad de zelfde DJ Kurt zijn uit Hoeselt. Vroeger had hij daar een CD shop, maar die is er nu niet meer...

De DJ die hem kwam vervangen heette Valentin of zoiets... hij praatte heel stil, als West-Vlaming kon ik hem nauwelijks verstaan ;-)

Op het contract stond dat DJ Kurt zelf zou komen... dus het is niet zo dat we in zee gingen met een DJ team en konden verwachten dat er iemand anders kwam...
Trouwens, op ons eerste feest (wij gaven er twee ;-)) hadden we DJ Poll van Ghent.¨Poll heeft ook een gans DJ team, met hem maakten we ook de afspraak dat hijzelf zou komen, Poll heeft zich dan ook aan deze afspraak gehouden...
Het verschil van kwaliteit tussen de beide DJ's kon niet groter zijn... Top vs flop...



christel
30-8-2014
 Meld misbruik5-8-2013 19:04:10

Jammer dat het gebeurd is op jullie trouw! Wij zijn nog op zoek naar een DJ dus voor ons kan dit wel helpen, want ik had van DJ Kurt gehoord en wou hem contacteren tot ik dit las...

Bedankt dus...



Kurt

 Meld misbruik12-8-2013 15:26:22

voor alle duidelijkheid: het gaat dus NIET over mij.

grtz
Kurt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info