Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat een topervaring!!!

  7-7-2013 21:51:14
Hey bruidjes,
gisteren begon men zoektocht naar een trouwjurk. We hebben er één gevonden en gekocht!
Was naar bruidsmode steven geweest in torhout en wat een service! Niets was haar teveel had eerst een 10 a 15 kleedjes gepast en daaruit bleven er 4 potentiële over. En ik vond dat persoonlijk zo lastig om die allemaal nog eens aan te doen, waar nodig laten bij te spelden enzo. Maar de verkoopster kwam er zelf mee af en doe die dan nog eens aan en dan die en zo tot er nog maar een kleedje overbleef.
Wat ik ook heel leuk vond was dat ze dacht aan details zoals ga je je haar los dragen of opsteken en dat stak ze dat snel even omhoog zodat ik een goed beeld van het totaalplaatje kreeg.
Bedankt aan alle bruidjes hier die me aanraadden om naar daar te gaan. Het was de verre afstand meer dan waard.

Debby
31-12-2019
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1252


Evy
27-7-2013
 Meld misbruik7-7-2013 23:06:48

Fantastisch hé als je je kleed vindt! En zeker als het zo aangenaam verloopt.



cathy
12-7-2013
 Meld misbruik7-7-2013 23:55:59

ja ik ben er ook geweest en was een top ervaring,vergeleken met andere winkels.



viki
18-10-2013
 Meld misbruik8-7-2013 12:57:44

Hoi;

Super hé als je De jurk vind.
Ik ben er ook geweest en ook een super ervaring gehad.
Ondertussen ook al mijn 1ste pas gehad en de service blijft hetzelfde.

Groetjes



Anneleen
22-8-2014
 Meld misbruik8-7-2013 15:40:41

hey,

wat is de prijsklasse hier?

x



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik8-7-2013 21:00:11

Haar duurste kleed dat ze heeft hangen is 1700 euro. Ik heb het mijne 600 betaald.

En je hebt 3pasbeurten! In sommige winkels is dat zelfs maar. Die van de winkel wil dat je voor je je kleed meeneemt dat je eens goed in het rond springt en danst en shaked, zodat ze zeker is dat alles goed op z'n plek blijft zitten ;-)



Silvy
26-7-2014
 Meld misbruik9-7-2013 14:14:50

Houdt zij je kleed dan zolang in bewaring in haar winkel of hoe werkt dat, ik ga namelijk binnenkort ook voor het eerst kleedjes passen



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik9-7-2013 18:32:11

Idd. Het kleed blijft bij haar tot de week van onze trouw



Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik18-7-2013 22:51:49

Hey Debby, had je een afspraak gemaakt? Zou ook wel es naar daar willen gaan, zeker als ik hoor dat er zo'n goeie service is en voor die prijsklasse.



Debby
31-12-2019
 Meld misbruik19-7-2013 0:20:41

Idd, ik had vooraf een afspraak gemaakt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info