TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marc
|
29-11-2006 21:44:35
Goeiedag, contacteer DJ Christiaan eens, draait ook regelmatig in het Antwerpse. We hoorden hem draaien in t schravenhof te Schilde twas zeer goed en wij boekten hem voor onze trouwfeest op 24/02/2007. Bel hem eens voor info 0474/663 420
|
|
Felix
1-2-2007
|
30-11-2006 20:52:15
Ik vind dat al redelijk duur. Pas op, het kan dat dit een zeer goede dj met een uitzonderlijke uitrusting is, hoor ! Maar normaal gezien heb je een goede dj met goede installatie voor 350 tot 400 euro.
Misschien nog leuk om weten: zo'n 15 jaar geleden betaalde de jeugdbeweging waar ik in zat omgerekend 750 euro voor een volledige dj-lichtinstallatie voor een publiek van 1000 man. DJ kreeg iets van een 150 euro. Zo ging dat toen. Dus in vergelijking daarmee zijn de trouwdj's flink duur, want absoluut niet zo'n installatie. Anderzijds duren trouwfeestjes wel wat langer...
|
|
Marleen
|
30-11-2006 22:48:53
Ik ken enkel de prijs van het Blue Moon team dat 575€ vraagt, installatie inbegrepen, tem 3u, per uur erna komt er 50€ bij... Heeeeel duur dus... Heb je de contactgegevens van het Antwerp DJ Team?
|
|
Katrien
18-8-2007
|
2-12-2006 10:47:00
Hey Marleen,
de website van het Antwerp DjTeam is http:\\www.adt-online.be Ik hoop dat je er wat aan hebt. Op hun site staat een aanvraagformulier dat je kan invullen en je krijgt binnen 48 uur antwoord terug.
Groetjes Katrien
|
|
Ellen
|
2-12-2006 17:10:25
Wel heel duur als ik jou bedragen hoor.
Onze dj is iets meer dan de helft en op de feesten die hij verzorgde waar wij waren,was het ook heel tof.Alles zat in de prijs(ook de lichten en verplaatsing). Succes met de zoektocht.
Ellen.
|
|
Bert
|
3-12-2006 1:24:37
Ik zal dan maar zelf ook even reageren omdat ik mij redelijk aangesproken voel ;-). Onze basisprijs voor een gemiddelde dj-set bedraagt 350 € voor een set van 5 uur. Het gaat hier dan over kwaliteitsmateriaal (Rodec/Denon/Mackie/Master Audio, Shure,...) en dat verschil hoor en zie je zeker en vast. Als uw avond begint om 18.00u met een receptie gevolgd door een diner en daarna een dansfeest vanaf +/- 23.00u tot 05.00u 's morgens dan kom je inderdaad aan die 550 euro. Geef je een feest waarbij er enkel muziek moet zijn tussen 22.00u en 03.00u bijvoorbeeld dan blijft het bij die 350€. In die prijs is ook transport inbegrepen (binnen prov. Antwerpen)en het koppel kan vooraf het feest tot in de kleinste details met ons bespreken. Meer info kan u vinden op onze website: www.adt-online.be
Feestelijke groeten,
Bert (Antwerp Deejay Team)
|
|
Marleen
|
3-12-2006 13:33:17
Ha Bert, Ik ben benieuwd. Eergisteren heb ik jullie aanvraagformulier via het net ingevuld. Hopelijk krijg ik spoedig antwoord. Gaat er iets van jullie prijs af als er in de zaal een installatie aanwezig is? (we moeten daar 150€ voor aan de uitbater betalen). Groeten
|
|
Marleen
|
4-12-2006 13:14:37
Niemand ervaring met het Antwerp DJTeam?
|
|
kris
|
19-12-2006 19:36:17
Nog een goede dj is dj paeperazzi. Prijs en kwaliteit zijn prima met elkaar verbonden. Bij hem krijg je ook duidelijk advies. zijn email is paeperazzi@telenet.be.
Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|