Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed

  22-6-2013 18:26:17
Had vandaag mijn eerste pas van mijn kleed.
Maar ik had vandaag geen wauw effect
het bovenstuk is een bustier en nu wou ik eens testen om te gaan zitten ,vond hem al zo vast ,en zitten amai kan bijna niet gaan zitten ermee ,vind jammer dat mij dat nooit gezegd is zijn hier nog bruidjes die een bustier hadden? (mijn zit vol met bleinen (zo het zelfde als wat in een bh zit en ze zeiden daar dat bijna elke bustier zo is en dat dat inderdaad mooi is maar ongemakkelijk ,maar dat ik dat er bij moest nemen als ik mooi wil zijn! nu ik ben een mollige persoon en vind mezelf dik in mijn kleed mijn zus die zei ja akkoord je bent geen mager persoon ,maar je bent er echt mooi mee ,had geen buik of niets zei ze ,maar ze zei je kan niet weg steken dat je mollig bent eh

oooooo help ,weet niet meer wat te denken en vooral te doen !

iris
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1626


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-6-2013 19:12:14

Hey Iris, ik denk dat die twijfels wel beetje normaal zijn.. Maar ik zou je echt geen zorgen maken. Jouw ventje zal je heel mooi vinden die dag! En je moet dat ook zien samen met uw kapsel en accessoires.. Is direct een ander zicht.. Geloof mij. Ik was ook niet 100% zeker over mijn kleed maar ik had er die dag toch veel complimenten over gekregen dus no worries komt allemaal goed!! :) Je hebt dat kleed met een reden gekozen, mijn kleed was ook een beetje anders uitgevallen dan ik verwacht had maar achteraf gezien was ik er toch heel blij mee!! :) Nog veel succes!!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-6-2013 19:28:57

Hey Iris,
ik ben ook geen fotomodel, ik heb hele brede heupen, mijn schouders zijn ook te breed.
Toen mijn kleed binnen was ben ik gaan passen, mijn getuigen hebben foto's getrokken van mij in mijn kleed en achter mij stond een paspop met ik schat maatje 34.
Dus het contrast van poep was echt wel niet te overzien.
Maar ik moet mezelf nemen wie ik ben, en genieten van hoe we zijn, iedereen heeft z'n sterke kanten en ook idd n minder sterke kant.
Maar jou ventje kent jou en probeer jezelf te aanvaarden in jou jurk en schat ze naar waarde.
Wat die baleinen betreft daar heb ik geen ervaring mee, die van mij voelden goed aan, volgens mij zitten die er niet in, ik zal er op letten volgende woe heb ik mijn officiele pas, maar ze moeten mij niet meer trekken met een paspop met mini poepke op de achtergrond hoor ;-) :-D.
Jij gaat gewoon stralen als een superbruid.
Geloof me...
Dikke knuffel X



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik22-6-2013 19:34:52

Hey Iris,

Ik heb ook niet de perfecte maten, maar je moet jezelf aanvaarden zoals je bent. En je ventje ziet je graag.

Je zult er prachtig uitzien!

Ik heb geen bustiermodel, dus kan niet zeggen hoe dat voelt... Het komt wel goed, heb er vertrouwen in...

Groetjes
Agnes



Eva
29-6-2013
 Meld misbruik22-6-2013 20:02:02

Ik heb ook een strakke bovenkant met baleinen en inderdaad, zitten is niet zo handig. Langs de andere kant kan je enkel kaarsrecht zitten dus dat is mooi voor in de mis :-). Je kan ook met rechte rug naar achter leunen en dat is een fijne verademing. Ik heb bij mijn laatste pas verschillende houdingen geprobeerd en uiteindelijk vind je je draai wel hoor. Ik heb wel voor na de oprningsdans een cocktailjurk voorzien want ik veronderstel dat ik tegen dan dat strak gedoe wel kotsbeu zal zijn :-) Komt wel goed!



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik22-6-2013 20:02:31

Dat is één van de redenen dat ik geen bustier model heb gekozen. Ik was daar ook bang voor.

Inderdaad het slankt enorm af maar ik heb nog een peuter rondlopen en ik wil die op mijn schoot kunnen zetten zonder me ongemakkelijk te voelen.

Een vriendin van mij is heel de dag misselijk geweest omdat haar kleed vanachter zo was aangespannen. Kan je daar geen rekening mee houden ? Het iets losser maken dan in de winkel?



Kathleen
15-6-2013
 Meld misbruik22-6-2013 20:57:33

Ik had ook een bustiermodel en vond dat eigenlijk echt niet zo onhandig.
OK, je moet vrij recht blijven zitten, maar voor de rest viel het allemaal wel mee. Bij mij hebben ze dat ook getest in de winkel. Ze leerde me hoe ik naar mijn stoel moest wandelen zodat het kleed mooi ligt, en toen ik zat begon ze nog van alle andere tips te geven. Even later zei ze toen 'OK, je kan er precies goed mee zitten, dus dat is al geen probleem'.

Maar ik kan me voorstellen dat er ook wel verschillende maten en soorten bustiers zijn, en dat de ene al wat beter zit dan de andere. Ik hoop dat ze het wat kunnen oplossen voor jou, want het is natuurlijk niet fijn als je je de hele dag oncomfortabel voelt, want je zal toch wel een groot deel van de dag zitten.

Hoe dan ook, zoals Silke zegt, iedereen twijfelt wel eens aan het kleed dat ze kozen. Maar je hebt het gekozen met een reden, dus je zal er zeker prachtig in zijn...



frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-6-2013 9:52:40

hey,

ik had ook een bustiermodel en vond dat eigenlijk echt niet zo onhandig. Ging iets moeilijker voor te zitten maar niet dat ik niet kon zitten.
Misschien eens navragen in winkel, misschien hebben ze wel een oplossing voor!!!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 10:11:55

Hey,
Ik had bij mijn eerste pas ook geen wauw gevoel, dacht al even "what's wrong with me?" en nu bij de controle pas moest er nog veranderd worden... Ik heb er bij mij de baleinen laten uithalen. 't Was gewoon echt niet praktisch en ze prikten als ik zat, en wil wel op mijn gemak kunnen zitten op mijn eigen trouw! Vraag eens na of ze er niet een paar kunnen uithalen? vooral op de zijkant denk ik dan, dan kan je toch makkelijker gaan zitten. Als je je de hele dag druk maakt in je kleed, dat is niet de bedoeling he, je moet kunnen genieten. Ze moeten het kleed / de bustier maar vermaken tot hij perfect zit voor jou, da's hun job!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 11:32:45

Ik heb ook een bustiermodel, maar zonder baleinen, gewoon in een stijve stof die op die manier ook wel steun geeft. Zitten gaat daar wel goed mee, omdat de stof wel meeplooit bij het zitten. Ik was van plan om er eventueel als lingerie een bustier met baleinen onder te dragen, maar de mevrouw van de lingeriewinkel raadde me dat af, omdat de baleinen in je buik zouden duwen bij het zitten. Ze raadde me een gewone strapless bh aan, en ga dat dan ook maar doen, voor de bewegingsvrijheid...



iris
20-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 13:54:20

de bustier is met een rits vanachter dus losser kunnen ze het niet maken ,kan wel eens vragen voor de baleinen een paar er uit te doen en anders zal ik mij serieus die dag moeten aanpassen...want moet terug voor controlepas en het uiteindelijk mee te nemen de 10 juli ,dus twijfel als ze de baleinen er dan nog willen uit doen? want wat als het dan niet mooi is dan sta ik daar pfff ... stress alom!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 14:49:08

Bij mij hebben ze die baleinen er op't moment zelf nog uitgehaald. De naaister was er, dus dat was handig. Bel anders eens of er die dag een naaister aanwezig is?



mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 19:21:41

Oei, ik heb daarnet gemerkt dat ik gelogen heb! Heb mijn jurk nog es aan gedaan, en gelet op het bustierstuk, en er zitten wel degelijk baleinen in! Twee vooraan en twee achteraan, maar ik had dat dus amper of niet gemerkt de vorige keren... Heb er dus geen last van, het zit mooi als je rechtstaat, en ik heb er geen last van bij het zitten eigenlijk (al zit je inderdaad wel ietsjes rechter dan normaal, maar dat is niet slecht...).



iris
20-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 20:15:30

ik heb achteraan geen ,en vooraan van opzij te beginnen er 7 zitten waar drie echt vooraan en als ik dan ga zitten (door dat ik een buik heb) duwt het op mijn maag :-(



iris
20-7-2013
 Meld misbruik23-6-2013 20:18:34

enfiin van vooraan ben ik zeker ,vanachter niet eigenlijk



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik24-6-2013 13:27:02

Ik had geen bustier, maar bij mij zaten er ook baleinen in. Bij het zitten had ik geen last, maar mijn mama heeft mij 's morgends wel moeten helpen met mijn schoenen aan te doen (ik kon er gewoon niet aan, omwille van die baleinen). Je moet zien dat je je jurk toch de hele dag kan aanhouden he en als je er nu al last van hebt dan zou ik toch voor een oplossing zoeken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info