Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schrik dat ik geen trouwjurk ga vinden :-(

  14-6-2013 14:45:32
Lieve bruidjes,
Ik weet het, ik heb nog tijd genoeg!
Maar ik heb al dikwijls rondgesnuisterd op het internet en vind men zin niet. Net heb ik op een site (Koonings) meer dan 2000 foto's bezien en er zit geen enkele bij waarvan ik denk: dit zou em kunnen zijn!
Nu begin ik me toch wel zorgen te maken. Blijkbaar heb ik niet de juiste smaak :-(

Hadden jullie snel je jurk gevonden? Wist je al voor je naar de winkel ging wat voor een jurk je wou? En wie is er met je mee gegaan om je met je keuze bij te staan?

groetjes

Cathy
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1413


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik14-6-2013 15:07:07

Blijven zoeken! Ik had dat gevoel ook, maar ondertussen heb ik mijn droomjurk al gevonden, ik heb er alleen een foto van, en de kans is groot dat ik heel lang ga moeten zoeken, maar dan weet je op zijn minst al watj e wilt



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik14-6-2013 15:12:06

Mijn tip: gaan passen!!!

Ik dacht dat ik wist wat voor soort jurk ik wou. Ik heb die gepast en ik stond daar TOTAAL niet mee. Vervolgens heb ik het hele proces doorlopen van passen-passen-passen om door te hebben wat mijn stijl was.

Gewoon een afspraak maken in een winkel en gaan passen, je mag eerlijk toegeven aan de verkoopster dat je niet weet wat je wil. Als je je budget geeft, dan zal zij je in verschillende stijlen jurken laten passen en ja zal wel doorhebben wat je staat of niet.



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik14-6-2013 15:15:07

Ik ben eerst met mijn vriend in enkele winkels gaan zien (Vooral om de prijzen eens te bekijken) en dan ben ik met mama naar de winkel geweest die mij het meeste aanstond.. Daar heb ik 4 of 5 jurken gepast en eentje vond ik het mooist dus die heb ik genomen :)



Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik14-6-2013 15:17:25

dag Cathy,

Ik heb mijn kleed ook niet in de confectie gevonden, maar laten maken door een naaister. Als het klikt met de naaister en haar stijl staat je aan, heb je een uniek kleed, dat niet meer kost dan confectie.
veel geluk



Eppie

 Meld misbruik14-6-2013 15:44:01

Wat Veva hierboven zei, je moet kleedjes echt aandoen om te zien of het iets voor jou is. Ik had ook iets totaal anders in mijn hoofd, maar ik stond daar echt niet mee. Iedereen staat er anders mee he.



Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik14-6-2013 16:33:36

Ik kan alleen maar bevestigen wat de anderen zeggen, passen is echt de enige manier om een kleed te beoordelen. Een kleed kan prachtig zijn op foto, maar tegenvallen als je het aantrekt of omgekeerd, helemaal niets zeggen tot je het aanhebt en het jou perfect past! :)



lien
15-3-2014
 Meld misbruik14-6-2013 17:19:11

Ik heb ook schrik dat ik het kleed niet ga vinden omdat ik niet mager ben en iedereen vroeger altijd zei dat ik brede schouder heb. Maar vorige week eens ergens binnen gegaan en 1 kleedje gepast waarvan ik ook dacht dat gaat niet goed zijn. Oké het is niet goed maar die stijl wil ik nu wel. Dus de enige raad die ik kan geven is gaan passen. Je zult verschieten wat er je allemaal staat.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik14-6-2013 17:22:10

Ik sluit me aan bij de rest.
Ik kan je Youniek bruidsmode in Turnhout aanbevelen.
Ik ben er eerst naar toe gereden met mijn oudste dochter met de gedachte, dan kan ik deze winkel al schrappen want voor zo'n prijzen vind je niks deftig...
Maar ik kwam met een wow gevoel buiten.
Ik heb dan de nieuwe collectie afgewacht en ben samen met mijn 2 beste vriendinnen gaan kijken, de jurk die online ook mooi vond haalde ikzelf uit de rekken; mijn ene getuige was eerst niet overtuigd maar toen ik hem aan had waren we alle 3 unaniem dat het de jurk voor mij was, ik zou er ook in gestraald hebben.
Dus maak afspaken en ga passen....
Geniet ervan, je zal nog verschieten ;-).



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik14-6-2013 18:27:11

in mijn hoofd had ik een jurk die heel eenvoudig was en niet wijd mocht zijn. Na een raar jurken te passen viel of op dat ik beter sta met een wat wijdere jurk omdat ik zo smal ben dat ik anders er uit zie als olijfje. Dus goeie tip gewoonvan alles passen ook die die je niet mooi vind van model



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik14-6-2013 18:37:01

Ook hier de tip om te gaan passen. Ik heb 65 jurken gepast, voor ik die ene vond. Ik stond absoluut niet mooi met mijn 'droomjurk', wat ik wel erg jammer vond. Op het eind van een pasbeurt heb ik een totaal andere stijl van jurk gepast, just for fun. En dat bleek hem te zijn. Er is dus meer dan wat je ogen je vertellen. En plaatjes kijken en in het echt zien is ook wel een verschil. En er is voor iemand altijd wel een jurk hoor, dus de jouwe hangt er zeker ergens tussen.

Veel succes!



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik15-6-2013 23:21:12

hoi,

ik heb ook die schrik... en ik worstel dan ook nog met wie ik de eerste keer mee ga nemen... mama en schoonmama al zeker, mijn schoonzus heeft een enorme goede smaak ivm mode en dan moet van mijn moeder mijn meter ook mee, dus mijn 2 beste vriendinnen moet ik al weglaten want met 7 gaan shoppen zie ik dan niet zitten!
trouwen, het is toch wat e!
je zal je jurk echt wel vinden.
lieve groetjes Katrien



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik16-6-2013 11:23:17

Met hoe minder je gaat passen, hoe beter!! Ik had enkel mama bij me



Cathy
13-9-2014
 Meld misbruik18-6-2013 9:38:37

ooooh dank je allemaal!!!! Wat fijne reakties! Ik zal jullie raad opvolgen en gewoon gaan passen. Wie weet. Int slechtste geval weet ik dan toch zeker wat ik niet wil en kan ik daarop verder werken. En Nathalie, ik wist niet dat een jurk laten nog prijslijk was, dus mss kan ik dan nog die kant uit. Katrien, ik denk ook men ma en schoonmama en men getuige mee te nemen. Mss nog men jongste zus. Maar meer zou ik ook niet willen. We komen er wel uit he ;-) Dus besluit: Gaan passen!!! woee spannend Mercikes lieve bruidjes en wens jullie ook nog veel succes met de voorbereidingen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info