Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welkomstekst kerk

  13-6-2013 20:58:51
ik ben nog altijd op zoek naar en mooie verwelkoming tekst voor in de kerk geraak er echt niet uit pff en we willen het zelf voor lezen wie kan mij helpen

kelly
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1561


Evy
27-7-2013
 Meld misbruik13-6-2013 23:06:29

Ben er nog volop aan bezig, maar dit is voorlopig ons welkomwoord:

Wij heten u van harte welkom op deze vreugdevolle dag.

Op een dag als vandaag gaat er veel in ons om dat moeilijk onder woorden te brengen is: hoop en verwachting, blijdschap en ook een beetje weemoed. Er is een lach en een traan, een lied en een woord, een handdruk en een kus, duizend kleine dingen, die wij onuitgesproken maar toch sprekend met elkaar willen delen.

Duizend kleine dingen gebundeld tot een kring van warmte waarbinnen wij een ogenblik mogen staan.




kelly
6-7-2013
 Meld misbruik14-6-2013 11:23:17

Ja das wel en mooie bedankt xx.het is toch niet altijd zo makkelijk om woorden te vinden toch niet voor zoon heel mis .maar de rest is me toch gelukt



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik14-6-2013 21:26:11

Graag gedaan. Vind het ook zeer moeilijk om mooie teksten te vinden. Ik zit nog maar aan de ondervraging. Morgen nog wat verder doen.

Nog veel succes met de laatste voorbereidingen! Zie dat het niet lang meer is voor jullie!



kelly
6-7-2013
 Meld misbruik14-6-2013 23:34:48

bedankt evy.ja begin nu toch zenuwen te krijgen ze .maar zo als ze zeggen zeker de laatste loodjes wegen het zwaarst :)



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik16-6-2013 10:31:37

:) Ik herken dat. Hier ook al zenuwen. Idd laatste loodjes wegen het zwaarst. :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info