Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppes...

  4-6-2013 9:01:28
Ik heb mijn enveloppes voor de uitnodigingen besteld via Etsy. Iemand in Amerika die ze zelf maakt, echt prachtig, allemaal verschillende designs.
Ik heb een uitnodiging verstuurd naar die mevrouw om te tonen hoe ze eruit ziet en het juiste formaat. Die uitnodiging werd met de gewone post verstuurd half april en is vandaag aangekomen (4 juni).
Ze heeft mijn enveloppes als pakket verstuurd 17 mei en de tracking blijft staan op 17 mei, geen beweging!
Ik zou mijn uitnodigingen eind juni moeten versturen, denken jullie dat ik de enveloppes op tijd zal krijgen of voorzie ik best een alternatief

Inge
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 852


Ann
14-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 9:08:26

Hey Inge,

ik heb enkele weken geleden ook een aantal zaken besteld via etsy.
Bij mij bleef de tracking ook steken op 'shipped to Chicago'.
Ik heb ondertussen alles toch ontvangen ondanks dat het nog steeds zogezegd ik Chicago zou moeten zijn.
Ik denk dat je enveloppen dus wel onderweg zijn, ik zou nog wachten tot eind volgende week en dan kan je eventueel wel andere gaan kopen!
Groetjes!



Inge
24-8-2013
 Meld misbruik4-6-2013 9:40:33

Ah, kben blij dat te horen! Hoelang heeft het uiteindelijk geduurd?
Kreeg je dan nog een bericht over je pakket of stonden ze plots voor de deur?



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik4-6-2013 13:00:33

het heeft in totaal drie weken geduurd denk ik. Ze stonden bij ons voor de deur om het af te geven, maar mijn schoonouders wonen aan de overkant van de straat en zij hebben het aangenomen (en de douanekosten betaald)
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info