Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  23-5-2013 10:27:54
Hallo,

Weldra gaan we onze uitnodigingen laten drukken. Onze namen komen hier in het groot op maar nu twijfel ik over de volgorde. Ik weet dat normaal de naam van het meisje eerst moet komen, maar als er over ons gepraat wordt gaat het altijd over Jonas en Dorien en nooit over Dorien en Jonas, dat klinkt niet zo.... Ik vind het ook estetisch mooier op de uitnodiging. Wat zouden jullie doen?

Merci
Dorien

Dorien
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 845


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik23-5-2013 10:41:23

Bij ons staat de naam van mijn partner eerst, ik vond dit beter klinken

Hoe het allemaal hoort....daar hoef je je toch niets van aan te trekken. Er zijn zoveel tradities en etiquette voorwaarden...je kan die toch niet allemaal volgen.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik23-5-2013 11:05:29

Niet dat ik mij zoveel van etiketten aan trek..
Maar dit hebben wij wel volgens het boekje gedaan,
voor het huwelijk is het de naam van het meisje eerst, na het huwelijk de man's naam eerst.
Dus op onze bedrukte parkerpennen voor onze getuigen en onze uitnodigingen staat
Krista en Bart 09/08/2013.
En op de bedankingspennen die de gasten mee naar huis krijgen staat Bart en Krista 09/08/2013.
Maar ieder maakt dit natuurlijk voor zichzelf uit he ;-).



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik23-5-2013 12:34:22

Wij hebben op onze uitnodiging gewoon : Tom en Noortje staan.. Omdat iedereen dit ook zo zegt..



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik23-5-2013 13:01:32

Ik ben mee met Krista, iedereen spreekt van Wim en Ilse, maar op de uitnodiging hebben we de naam van het meisje eerst gezet.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik23-5-2013 14:59:53

Bij ons sta ik op alles eerst omdat ik alles heb besteld/ ontworpen
hihi sorry maar ladies first
DUS etiquette; niets van aantrekken, doen wat je zelf het beste vindt!!!!!!!!



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik24-5-2013 13:16:28

Mijn moeder schoot bijna in een franse collère toen ze las dat ik er "Pieter en Michèle" opgezet had. De naam van het meisje komt eerst en ook bij de namen van de ouders komen eerst de ouders van het meisje waarbij ook eerst de moeder en dan de vader

Ik trek me van dat soort dingen weinig aan

Iedereen spreekt over Pieter en Michèle, ook wijzelf als we het over ons hebben dus blijft het zo op de uitnodigingen.

Maar als je echt via de etiquette wilt dan zou je dus best eerst meisjesnaam en dan jongensnaam zetten

groetjes

Michèle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info