Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukker

  21-5-2013 10:25:09
hallo, Ik vraag mij af van wanneer jullie volste de eerste keer naar de drukker gaan om de ontwerpen te bekijken. Ik heb daar geen flauw benul van hoeveel je op voorhand moet beslissen welke uitnodiging je kiest.

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 768


Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik21-5-2013 16:20:10

Dat ging bij ons heel snel. Wij zijn op een vrijdag alle keuzeboeken gaan halen bij een drukker, en hebben die maandagochtend teruggebracht. Woensdag onze keuze gaan doorgeven, met de juiste tekst en zo. Ze zijn toen direct aan het werk gegaan met een drukproef, die zat 's anderendaags al in onze mailbox. Na goedkeuring zijn we dan een week later de uitnodigingen al gaan afhalen.

Ik weet niet of alle drukkerijen zo snel werken, maar bij ons ging dat dus heel snel. :)

Wat betreft uitnodigingen uitdelen, zegt de etiquette een 6-tal weken, maar wij zijn er 3 maanden op voorhand aan begonnen, omdat er veel mensen op vakantie gaan in de zomer.



Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 18:32:04

Je moet toch rekenen dat de uitnodigingen een 6 tot 8 weken voor het huwelijk verstuurd moeten worden en dat de drukker rond de 3 weken nodig heeft om alles te drukken.

Als je dus ruim rekent zou je een 12-tal weken op voorhand moeten langsgaan.

Dit was toch bij ons zo, wij wisten wel perfect wat we wilden. Als je nog wat bedenktijd wil over welk ontwerp je wil kan je misschien best nog iets vroeger gaan?



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik21-5-2013 19:08:55

ok merci voor de tips!



Geert

 Meld misbruik29-5-2013 17:43:01

Bij ons hoef je geen 3 weken te wachten om te laten drukken hoor. Zodra je een kaartje hebt gekozen, passen we het kaartje verder aan naar wens. We plaatsen dan jullie tekst en/of foto er op of passen de kleur aan. Zodra het ontwerpje is goedgekeurd worden de kaartjes gedrukt binnen een 2 à 3-tal werkdagen.

kaartje kiezen? http://www.kaartencollectie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info