TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
6-6-2014
|
17-5-2013 18:02:00
Ik hoop dan dat de persoon die er in zijn plaats was toch zijn best gedaan heeft??
|
|
Jessie
20-7-2013
|
17-5-2013 19:44:51
Ik vraag mij vooral af waarom je dit nu pas post? Inderdaad wel enorm jammer dat hij zijn "kat" stuurt en iemand anders laat opdraaien, maar helaas gebeurt dat vaak in DJ middens. Hij heeft gelukkig wel iemand anders gestuurd en je niet in de kou laten staan, da's ook al iets he. Hopelijk heb je toch een leuke avond gehad?
|
|
steven
|
17-5-2013 20:43:28
Langs deze weg wil ik ook wel reageren dat er die avond dat ik bij jullie was om alles af te spreken dat er toen wel degelijk gezegd was dat er altijd vervanging is wanneer er iets tussen komt . Deze feest in De Rozerie was een technisch moeilijke feest en daarom hebben wij besloten op het laatste moment te wisselen van feest . Die persoon kreeg van mij de juiste informatie en de muziekkeuze door van jullie feest en heb daar meer dan 100% vertrouwen in aangezien wij al lang samenwerken . Het wisselen van DJ's onder feesten gebeurd zeer vaak . Het zou pas echt erg zijn moest ik niemand gestuurd hebben en U laten zitten wat ook zeer vaak gebeurd . Ik vindt het wel raar dat U daar nu mee afkomt . U bent gehuwd op 20 juli 2012 , stuurde mij een mail op 11 augustus 2012 ( dus 21 dagen later ) , waarop ik U antwoordde en daarna niets meer tot op heden . Meer kan ik niet doen , ik heb toen mijn excuses aangeboden en wil dit terug doen .
|
|
valerie
25-5-2013
|
18-5-2013 7:45:50
Mooie professionele reactie van Steven.
|
|
Trouwfuif.com
|
18-5-2013 8:36:02
@ Steven: "Het wisselen van DJ's onder feesten gebeurd zeer vaak ." Ja, dit gebeurt. Maar in de 8 jaar dat ik actief ben, moest ik dit nog maar 1 keer doen omdat ik zelf naar een feest moest. Dit heb ik op voorhand heel duidelijk met het trouwkoppel besproken en hen een DJ voorgesteld, maar hen wel de keuze gelaten. Toen heb ik alles persoonlijk besproken met de DJ, en deze DJ heeft toen nog eens persoonlijk gesproken met het koppel. Alles verliep heel open en vlot. Meerdere DJ's voor trouwfeesten nemen meerdere feesten tegelijk aan, en contacteren gewoon andere DJ's om voor hen te draaien aan een verminderde prijs. Je weet nooit wie je hier gaat krijgen, en dat valt regelmatig ferm tegen. Gouden tip aan de bruidjes: contacteer zelf rechtstreeks een DJ die op z'n eentje werkt. Iedere DJ kent zijn collega's voldoende om in geval van nood een goede vervanger te kunnen voorstellen. Maar zo weet je tenminste wie er effectief zal draaien. Zelfs feestzalen werken steeds liever rechtstreeks met een DJ, omdat DJ-teams gelijk wie durven sturen. Gewoon open en eerlijk communiceren op voorhand. De bruidjes hebben al genoeg zorgen om alles geregeld te krijgen. Groeten, Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.comFéésten zonder zorgen.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
18-5-2013 9:52:15
Het enige dat je Steven hier dan kan verwijten (als ik het zo lees) is dat hij het op voorhand niet gecommuniceerd had. Misschien dat je dit dan opneemt naar de toekomst toe Steven dat dit niet meer gebeurd.
En ik had ook je trouwdatum niet opgemerkt, dus om dan 10 maand na de feiten met stenen te gaan gooien op internet is dan ook niet meer echt nodig...
|
|
LB.
|
18-5-2013 10:53:26
Ik moet Thierry en Nathalie hier volledig bijtreden.
Alleen een beetje opletten wat je schrijft Steven. "Deze feest in De Rozerie was een technisch moeilijke feest en daarom
hebben wij besloten op het laatste moment te wisselen van feest". Je laat hier duidelijk uitschijnen dat de vervang dj duidelijk van een minder allooi is, als hij niet capabel is een "technisch moeilijk feest" (geen idee wat ik daaronder moet verstaan) te draaien.
|
|
steven
|
18-5-2013 11:45:06
Deze Dj was zeker capabel genoeg aangezien hij zelf mijn huwelijksfeest gedraaid heeft in oktober 2011 . Ben ondertussen toch al een tijdje bezig en heb daar in het verleden nooit opmerkingen over gekregen alhoewel dit niet veel voorvalt dat wij wisselen maar soms kan dit gebeuren en dan liever zo dan niet te komen opdagen of een paar dagen ervoor afbellen wat sommige wel doen . Heb zo al verschillende telefoons gekregen van koppels , kijk maar eens op deze site , daar staan er een paar tussen die last minute nog op zoek moeten .
|
|
Bart
|
18-5-2013 13:26:15
Het lijkt me toch ook maar raar dat u dit 10 maand na datum zomaar even online werpt, onder zo'n veelzeggende titel (die vrij makkelijk opzoekbaar is via internet trouwens). Het lijkt er dan ook sterk op dat uw doel hier echter verder gaat dan enkel "raad" geven aan de lezers van dit forum, wat betreurenswaardig is.
Ik heb in het verleden vrij veel beroep gedaan op Steven, hij is een uitmuntende DJ en een zeer betrouwbaar iemand. Vele trouwers zullen dit kunnen beamen.
Toegegeven, de situatie die u hierboven aanhaalt is hoogst uitzonderlijk. Maar hij heeft zich hiervoor bij u wel verantwoord en verontschuldigd. De technische vereisten van het "andere" feest waren blijkbaar zo complex dat hij alleen zich er de baas over zag. U heeft na zijn mail niet verder gereageerd en nu dit?
Het aanstellen van een andere DJ gebeurt inderdaad wel eens (bij uitzondering) in de branche. Liever zo iets dan de klant voor een voldongen feit zetten en een extra kopzorg op het laatste moment bezorgen. U gelooft niet hoeveel telefoons ik krijg van trouwers die me in de week voor hun trouw nog bellen om te vragen of ik nog gauw een DJ voor hun feest kan fixen omdat hun DJ heeft afgebeld om één of andere (drog)reden.
Steven heeft dat professioneel opgelost en vervanging voorzien. Toegegeven, hij had u hiervan misschien een seintje kunnen geven, ik ken het fijne van de zaak niet. Maar hij heeft zich hiervoor verantwoord en verontschuldigd.
Uw post is dan ook onverantwoord en onwaardig.
|
|
abra
|
22-5-2013 12:45:32
Ik trek de capaciteiten van de DJ en de vervang DJ zeker niet in twijfel, maar ik zou het toch ook erg vinden moest er zonder boe of ba een andere DJ op mijn trouwfeest staan.
Als ik hier vooraf over geïnformeerd zou worden, dan staan trouwkoppels niet voor een voldongen feit. Zo'n dag is al zenuwslopend genoeg. Vooraf een telefoontje naar uw klant doen, met de melding dat je wegens overmacht niet kan komen en dat je hen evenwaardige vervanger aanbiedt, die zal spelen naar hun wensen... kan al veel miserie voorkomen. Het is toch een vorm van respect naar de klant toe, als je zelf niet aanwezig kan zijn, om dit dan toch eventjes te laten weten, toch?
|
|
sofie
|
24-10-2013 19:25:32
djeezes, dt fouten, 'dat het niet meer gebeurd, gebeurd zeer vaak'. Zijn jullie wel naar school geweest? T is met een t e, mensen, de tegenwoordige tijd
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|