Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volgorde suite kerk intrede

  16-5-2013 8:47:54
Hoe is de volgorde van de suite bij het binnenkomen in de kerk?

Ik ging dit zo doen, maar weet niet of dit juist is:

1. Bruidegom en moeder bruidegom
2. Moeder Bruid en Vader bruidegom
3. Getuige Bruid en partner
4. Getuige Bruidegom en partner
5. Overige broers/zussen
6. Bruid en vader

Grtjs!

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 11868


karin
31-5-2014
 Meld misbruik16-5-2013 9:28:06

hey,

de ouders van de bruid en de bruidegom komen juist voor de bruid binnen. De broers en de zussen en getuigen gaan als eerste.
Alle zo doen wij het toch

groetjes



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik16-5-2013 9:52:26

Bijn mijn broer zijn trouw was dit ook zo,
maar ik had graag gehad dat de bruidegom mij staat op te wachten, dus dat hij als eerste naar binnen gaat....



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik16-5-2013 9:56:06

Wij laten de suite vroeger toekomen bij de kerk. Incl. bruidegom.

Ze krijgen hun plaats en de bruidegom zal me vooraan staan opwachten.
Pas als alle gasten binnen zijn kom ik binnen met mijn papa.
Zo droomde ik er altijd van :)



Patrick

 Meld misbruik16-5-2013 10:13:05


@Marieke, dat is inderdaad het mooiste resultaat, en dat heeft de mooiste beelden voor fotograaf en videograaf, alleen maken dan pastoor wat rapper naar van voor is dan de bruid, die loopt gewoonlijk wat in de weg, LOL.
Soms staat de suite achteraan in de kerk de bruid en bruidegom op te wachten, is ook leuk maar dan heeft ceremoniemeester meer werk om iedereen zijn plaats toe te wijzen en dat heeft veel geroezemoes en geduld nodig tegen dat alles wat stil is.
Alles heeft dus te maken met keuzes en dikwijls volgens de weddingplanner (als die er is)
Mijn ideale voorkeur is dus Mariekes.
Ik zie hier dus ook dat de dag al aan het naderen is, veel succes toegewenst, ook aan andere bruidjes, helaas gaat het weer wat tegenslaan maar het komt allemaal dik in orde.



Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik16-5-2013 10:56:57

Bij ons ook zoals Marieke. De volgorde van de suite is van minst belangrijk naar belangrijk.
Bij ons wordt dit
Meter (zus papa)
Peter (broer mama)
de broers
mama en schoonpapa
bruidegom en schoonmama

Dan even niets tot iedereen zit

Dan bruidsmeisjes
Maid of Honor
Bruid en papa




Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik16-5-2013 12:19:59

Bij mij ook.

De drie bruidsmeisjes lopen zo een vijf meter voor mij en mijn papa.
Dan komt het bruidskindje en dan ik met de papa. :)
Spannend. Zaterdag is het al zo ver :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info