Terug naar overzicht
Ola, da's misschien ééntje voor mij, en ik ben nog vrij die dag.Groetjes,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Hedendaagse Stubru of Stubru pakweg 10 jaar geleden? Voor het eerste kan je denk ik wel bij gelijk welke dj terecht, het tweede is al iets specifieker...
Ik hoorde dat onze DJ samenwerkt met iemand die meer StuBru-minded is dan hijzelf. Wij hebben Dierk van Studio Happy Music.
Gezien de datum ... vrees ik dat de keuze redelijk beperkt is ... en dan zou ik in alle geval vrij snel Thierry contacteren.
Niet alle dj's zijn StuBru-minded , elk hebben hun specialiteit, zeker om een volledige avond goed te doen Ikzelf neem dat al niet aan maar ik zou zeker eens contact opnemen met een collega van mij, DJ Roan uit menen, hij heeft hier zeker ervaring mee en als hij bezet is dan heeft hij waarschijnlijk wel een DJ vrij in zijn team die hier ervaring mee heeft.http://www.allpartyevents.be/
Tegenwoordig is er niet zo'n supergroot verschil meer tussen Stubru en de andere populaire radiozenders hoor :) daarmee dat ik 'Stubru-minded' nogal een vage omschrijving vind, want ze spelen tegenwoordig echt wel veel meer verschillende genres