Terug naar overzicht
Hebben jullie tips voor mij? DJ’s die zelf beschikbaar zijnop onze datum mogen zeker ook iets laten weten. Groetjes Stephanie
Groetjes,
Stephanie
Hebben jullie tips voor mij? DJ’s die zelf beschikbaar zijnop onze datum mogen zeker ook iets laten weten.
Wij hebben een week eerder dj rex van musinc.... kan er nog niets slecht van zeggen...:-)
Zaterdag 20 juli 2013 is momenteel nog vrij, en het toeval wil dat ik komende zaterdag in Horta draai. Groetjes,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Beste Stephanie,Discobar Studio Devrome is heeft momenteel nog een plaatsje vrij. Wij bieden vrijblijvende offertes op maat.Voor meer info mag u ons gerust contacteren.info@studiodevrome.bewww.studiodevrome.be 0476 36 23 77MvgZaakvoerder,Devrome Benoit
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
Ik heb daar dus vannacht gedraaid.Niet enkel een fantastische locatie, maar ook het eten en het personeel zijn uitstekend.Er was wel een misverstand geweest ivm de verlichting: het koppel dacht dat dit reeds door de zaal ging verzorgd worden, en de zaal dacht dat het koppel hiervoor ging zorgen.Toen ik toekwam, stond er dus niets van verlichting. Gelukkig had ik alles bij, en kon ik onverwachts toch mijn verlichting plaatsen. Pluimpje voor mij :o) .Groetjes,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com