TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
4-5-2013
|
30-4-2013 12:03:53
Onze DJ noemt Bart ;) maar zal mss een andere zijn. In welke zaal komt hij draaien?
Groetjes,
|
|
Debbie
25-5-2013
|
30-4-2013 12:29:23
03 is regio Antwerpen
|
|
kris
|
30-4-2013 13:13:16
14/9....en heb je dj Bartje al geboekt dan? Of zoek je nog een dj? Dat is hier niet echt duidelijk...
|
|
Nadia
5-10-2013
|
30-4-2013 13:21:06
Nicky, ik heb zelf maar een heel beperkte ervaring met DJ Bartje's team en dat was de aanvraag van de offerte die zeer snel en correct was :-) We hebben uiteindelijk toch voor een andere DJ gekozen, omdat we daarvan 100% zeker waren dat ie goed was (inderdaad, gebaseerd op ervaringen van anderen).
"DJ Bartje" is eigenlijk een team van verschillende DJ's - op zich heb je dus wel altijd de garantie dat er een DJ zal zijn op je feest, maar een referentie terugvinden zal niet simpel zijn omdat ze dus met verschillende DJ's werken...
Kijk eens op: http://www.dj-bartje.be/ Daar vind je ook de juiste contactgegevens en kan je navragen welke DJ's zij nog vrij hebben op die datum. Dan kan je ook gerichter zoeken naar ervaringen met die specifieke DJ's en een keuze maken.
|
|
nicky
14-9-2013
|
30-4-2013 16:28:24
hij komt draaien in zaal holvenia (@ silke)
@kris ik heb die al geboekt omdat die al zoveel jaren ervaring hadden maar nu wou ik eens op hun website kijken waar ze al hadden gespeeld of naar reacties van andere koppels maar daar vond ik dus niks van terug.
en nog een vraagje, blijkbaar mag je aan je dj vragen of je mag inkijken in hun afspeellijsten, hebben jullie dit gedaan?
|
|
Sarra
15-4-2017
|
30-4-2013 19:11:03
Hey,
Wij hbb DJ bartje geboekt. Ik dacht toch dat die goei referenties had opt internet... Wij trouwen 29 juni dus kan u wel feedback geven!
|
|
nicky
14-9-2013
|
30-4-2013 22:04:40
@ sarra: dat zou super zijn, dankjewel
|
|
Trouwfuif.com
|
1-5-2013 13:48:21
@ Nicky: vragen om in de afspeellijsten te kijken vd DJ: een DJ die met vaste afspeellijsten werkt, zal ook telkens een standaard feest geven. Hoe zal hij reageren op aangevraagde liedjes: zal hij deze er dan nog vlot tussen krijgen?
Misschien kun je beter zeggen aan de DJ welk soort feest je wil, en hem vragen aan welke liedjes hij dan denkt. Je zult direct weten of het klikt.
Groeten, Thierry
|
|
Jacky
|
1-5-2013 16:38:25
Sorry maar een dj die met vaste playlisten werkt kan geen goed feest verzorgen want ieder feest is anders en hoe kan je nu op voorhand weten welke platen het goed zullen doen op een feest? er zijn inderdaad altijd nummers waarvan je weet dat ze het goed doen en die komen ook terug op bijna elk feest maar je moet ze dan ook op het gepaste moment draaien, dus werken met een op voorhand gemaakte playlist is not done, dan kan je evengoed een juke box plaatsen, een dj speelt in op zijn gasten en op het moment zelf.
|
|
kris
|
1-5-2013 20:42:29
Thierry & Jacky slagen hier de nagel op de kop! @nicky: beetje omgekeerd eigenlijk, eerst boeken en daarna uitzoeken? En het is niet omdat er op een site geen referenties of commentaren staan dat het geen goeie dj zou kunnen zijn....ik denk eerder dat het ontbreken van referenties of commentaren een bewuste keuze is van die firma. Als het toch je dj is, moet je open kaart met hem spelen en zelf aan hem vragen naar referenties. Afgaan van wat andere mensen zeggen en dit voor waarheid nemen kan wel es ferm tegenvallen. EN, het belangrijkste, wat de één een superdj vindt, is voor de andere een amateur. Bovendien past een (goeie) dj zich aan, aan de wensen van zijn klanten en aan de grote meerderheid van zijn publiek. Geen enkel trouwfeest is hetzelfde, laat staan dat er identiek dezelfde muziek gedraaid wordt (=de fameuze playlists) bij een goeie dj!
|
|
nicky
14-9-2013
|
8-5-2013 7:57:00
hey
ik heb zelfs een privébericht gekregen van de dj zelf, dus ben helemaal gerustgesteld, toch bedankt voor al jullie antwoorden
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|