TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Iris
25-5-2013
|
29-4-2013 21:43:40
Wel lastig, maar de moed voor een goede nieuwe dj niet opgeven!
Wij kiezen voor discobar D&D (www.dj4party.be ). Ons feest is nog niet gepasseerd, dus hoe het gaat zijn weten we nog niet. Maar bij de voorbereidende gesprekken hadden we er wel een super goed gevoel bij!
Het kan je al maar helpen natuurlijk... Veel succes!
|
|
Jan
14-8-2014
|
29-4-2013 23:11:37

|
|
Alexandra
14-9-2013
|
30-4-2013 7:26:09
Wij hebben vorige week DJ Luc Vanwalleghem (DJ LDD) geboekt nadat we hem hadden bezig gehoord op het trouwfeest van mijn schoonbroer en schoonzus waar we ons geweldig geamuseerd hebben op de dansvloer. Hij is van ergens in de Kempen, weet niet juist waar. Wij trouwen in midden-Limburg en die afstand vond hij alvast geen probleem...
Groetjes en veel succes!
|
|
sarah
31-8-2013
|
30-4-2013 8:18:04
da's echt rot :-(. Wij hebben gekozen voor dj Fred Verhoeven. Die komt van Lovenjoel, Bierbeek. Super sympa. Die verhuurt ook dj spullen en doet ook belichting van een basic set tot een heuse tommorowland scene. Weet wel niet hoe hij draait want trouw moet nog komen. maar die heeft me een paar tracks gegeven met draaimuziek van hem dus mss kan je dat aan eender welke dj vragen? Heel veel succes!!!!
|
|
Trouwfuif.com
|
30-4-2013 8:20:48
Zaterdag 20 juli 2013 is momenteel nog vrij. Groeten, Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.com
|
|
Brigitte
|
30-4-2013 8:35:00
Hallo ,
Weet niet vanwaar je bent , maar zeker eens horen bij DJ Kris Stagebox . be e-mail : dixie @stagebox.be Tel: 0473/392014 Wij hebben al verschillende feestjes met hem gehad Muziek altijd top !
|
|
Marieke
18-5-2013
|
30-4-2013 8:51:12
DJ ludwigs Altijd ambiance. Ik ging naar redelijk wat feesten en slechts 1 keer niet met hen. Was het minste feest :) Ik heb hen als eerste geboekt. Als je dj wegvalt krijg je altijd een andere en je hebt twee deftige gesprekken vooraf. Topservice!
|
|
kris
|
30-4-2013 9:31:48
Had je dan geen contract afgesloten met je dj? 20/7 ligt natuurlijk in het hoogseizoen, niet evident om nog een dj te vinden die nog vrij is. Het wachten op de goeie ervaringen van koppels kan lang duren, de meeste reeds getrouwde koppels verdwijnen hier op het forum! Verkoopspraatjes zijn dj's die nog vrij zijn op je datum en mogelijke kanshebbers... Heb je contact gehad met je eerder al opgesomde discobars in uw vorig topic?? Eventueel kan je es contact opnemen met Event-A (google es) en vragen of er daar nog een dj vrij is. Veel succes.
|
|
Adriaan
|
30-4-2013 15:49:29
Jessie,
zaterdag 20 juli 2013 is momenteel nog vrij. Ga naar www.djdlux.be voor meer informatie.
met vriendelijke groeten,
Adriaan Bulcke zaakvoerder DJ D-Lux
|
|
maartje
5-7-2014
|
30-4-2013 21:28:10
Joris en koen van DB blizz! Heeft gespeeld op mijn 30jarigenfuif,spelen allerlei genres!
|
|
DJJurie
|
15-5-2013 1:12:11

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|