Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerk West-Vlaanderen

  27-4-2013 22:03:27
Hallo Iedereen
We zijn nog op zoek naar een gezellig kerkje in West-Vlaanderen.
Iemand suggesties?
Alvast bedankt!
Groetjes
Trien

Trien
21-12-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1434


An
6-9-2013
 Meld misbruik28-4-2013 11:15:22

vorig jaar trouw meegemaakt in het kerkje van Oekene (Roeselare), heel gezellig!



Severine
17-8-2013
 Meld misbruik28-4-2013 12:29:06

Wij trouwen in de kerk van Wijnendale, Torhout. Het is niet zo'n grote kerk en vinden het daarom heel gezellig.



Eppie

 Meld misbruik28-4-2013 17:00:06

Dat is nu toevallig, wij zijn net voorbij het kerkje van Oekene (Roeselare) dat An aanhaalt, gereden. Onderweg naar de zanger die op ons huwelijk gaat zingen :). Inderdaad een heel leuk kerkje.

En moest je nog op zoek zijn naar een zanger, kan ik Pieter Vyncke uit Roeselare zeker aanraden. Stuur gerust een privéberichtje indien je de gegevens zou willen.



sofie
1-9-2012
 Meld misbruik28-4-2013 17:15:15

Wij zijn getrouwd in de kapel Rodenburg te kortrijk.Zeer mooie locatie, mooie kapel en gezellig.
Groetjes.



Trien
21-12-2013
 Meld misbruik28-4-2013 22:25:16

Bedankt iedereen voor jullie reacties! Wijnendaele zou geografisch perfect zijn :-) ik ga zeker eens een kijkje nemen!Groetjes Trien




Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik29-4-2013 11:04:42

Wij trouwen in de kerk van Rollegem-Kapelle en mijn schoonbroer trouwde enkele jaren terug in de kerk van Bavikhove.

Beide zijn kleine en gezellige kerkjes.



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik29-4-2013 12:46:50

Kijk je wel even na of je zomaar MAG trouwen in een andere Kerk dan je eigen parochie? Ik ben van Eine en ik mocht zelfs niet trouwen in een andere deelgemeente van Oudenaarde. En voor in de Kerk van mijn toekomstige te trouwen, had ik eerst toestemming nodig van mijn pastoor. :s



Severine
17-8-2013
 Meld misbruik30-4-2013 9:43:00

Volgens onze pastoor mag je in elke kerk trouwen. Enkel voor de wet moet één van de twee gedomicileerd zijn in stad of gemeente. Heb je de toestemming gekregen dan? :) Anders is dat ook niet leuk.... :S


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info