Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beste shapewear voor onder een bruidsjurk ?

  27-4-2013 15:44:24
Mijn onderwerp zegt het al, ik was eigenlijk op zoek naar een strapless korset met verlaagde rug, maar vind er nergens één, nu denk ik dus aan een strapless BH met dan shapewear voor het buikje wat in te drukken.

Iemand ervaring hier mee ? Welke maken echt een verschil ?

Leila
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2317


ilse
24-8-2013
 Meld misbruik27-4-2013 16:11:52

ik heb zo'n strapless corset besteld bij mijn styliste,en ja ze was er...en gepast,maar ik kreeg het al,ik stond in de spiegel met m'n jurk en die lingerie aan,mijn kleed was wow kei schon,maar da gevoel...iedereen zei tegen mij waarom kijk je zo sip,komaan lachen...LEILA IK KON BIJNA NIET ADEMEN,IK DACHT ALS IK DAAR HEEL DE DAG MEE RONDLOOP EN ZIT...zullen schitterende foto's zijn,die balijnen die steken,echt zo benauwd....natuurlijk is wel heel mooi,maar wie ziet dat?Mijn ventje,'t is dan wel laat en da zal toch vlug uit zijn....DUS IK GA OOK EEN BH KOPEN,een strakke (kant kan doordrukken)witte voorgevormde met vullingen,shapewear (onder de borsten tot de billen,zal ook een mooi effect geven aan de boezem),een wit kanten slipje,en witte zelfophoudende kousen met kanten boord...en ik zal me goed voelen!!! ik heb nu ook dikwijl shapewear aan en gen problemen mee,een heerlijk gevoel,het gevoel dat je slanker bent...



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik27-4-2013 16:25:03

Ik had eerst zo'n hoog figuurcorrigerend onderbroek gekocht, maar had dan schrik dat ik daar 's avonds tijdens het eten last van zou beginnen te krijgen omdat het dan teveel zou spannen :D. Dus ik heb uiteindelijk een gewoon onderbroek aangedaan met daarboven figuurcorrigerende panties die de buik platduwen, met het idee dat ik die 's avonds dan nog kon uitdoen als ze mij tegenstaken. Maar uiteindelijk is dat niet nodig geweest, had er echt geen last van. Je kunt die gewoon bij de Veritas vinden.



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik27-4-2013 16:25:08

Ik een corset van Marie Jo en de rug is uitgediept door de lingeriewinkel.

Ik voel me er super mooi in en sexy. Het idee dat mijn man weet dat ik sexy lingerie draag ipv shape wear (waar hij een grondige hekel aan heeft haha) dat geeft me toch wel eens zoveel zelfvertrouwen op de dag zelf.



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik27-4-2013 17:12:25

Ik heb een torselet gekocht van Poirier , dat is speciaal voor onder bruidskledij , ook met laag uitgesneden rug . Bij mij zit het gelukkig wel goed , en ik kan nog ademen ook



Leila
21-9-2013
 Meld misbruik27-4-2013 17:39:30

Ik dacht ook aan die van poirier, maar aangezien ik maat 42-44 heb wist ik niet goed of dit wel mooi zou zijn ...



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik27-4-2013 17:42:40

Ja ik heb ook 42 en het zit perfect Die torselets zijn ook iets langer dan een gewone bustier dus alles blijft mooi op zijn plaats



Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik27-4-2013 18:42:11

Waar verkopen ze die torselets van poirier?



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik27-4-2013 19:48:15

Ik heb de mijne bij Boutique Couture gekocht in St- Niklaas , maar ik denk dat de meeste bruidswinkels dat wel verkopen



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik27-4-2013 22:48:59

bij mij is het ook een piorier torselet,maar ik ben rolstoelpatiznte en dat is vor mij niet te doen...



Leila
21-9-2013
 Meld misbruik28-4-2013 12:27:27

Heb net een poirier besteld, spannend !!!



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik29-4-2013 12:55:43

Voor de dag zelf kies ik ook voor een torselet. (Al moet ik het perfecte exemplaar zelf nog vinden.;-)) De baleinen gaan mij niet meer storen dan het trouwkleed. Wie mooi wil zijn, moet lijden. ;-) ik draag op een dagelijkse basis van die shape wear dus dat wordt je echt wel gewoon. Wat ik wel een nadeel vind, is dat shapewear tot net onder de buste, vaak bij bewegingen oprollen of naar beneden zakken en dan juist een vetrolletje creëren dat er zelf niet is... Dus mss ook eens wat aandoen voor de trouw om te testen?



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik30-4-2013 12:39:16

ik zit toch de godsganse dag,enkel bij't intrede van de kerk kom ik even uit de stoel een twee minuten en de foto's en de openingsdans,verder kan ik niet alleen stappen,en er moet me altijd iemand vasthouden,dus die shapewear is vor mij ideaal...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info