Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn nachtmerrie wordt werkelijkheid!

  23-4-2013 10:44:30
Hallo,

In oktober ben ik een kleed gaan kiezen en die is in maart toegekomen in de winkel. Aangezien ik nog wat wil afvallen is mijn eerste pas op 10 juni. Gisteren moest ik in de winkel zijn voor een kostuum voor mijn verloofde en ik vroeg of ik mijn kleed mocht zien. Ze deed de rits nog maar naar beneden en ik zag overal zo van die strepen. Ja, hoe moet ik het uitleggen, zo'n verdikkingen ook in de stof. Precies of er katten met hun klauwen in hebben gehangen :( Mijn kleed is in wilde zijde en de mevrouw zei dat het eigen is aan de stof. Toen ik was gaan kiezen was het ook in wilde zijde, maar had dit toen niet gezien. Ik zei direct dat ik dat kleed niet wil en zij maar herhalen dat de stof echt zo is en blablabla... Ze heeft mij dan het nummer gegeven van Marylise en zij vertelde mij dat de winkel mij beter heeft moeten informeren over de stof. Ik terug naar de winkel en gezegd wat ze tegen mij aan de telefoon hebben gezegd. Die mevrouw was daar natuurlijk ook niet blij mee en belde dan ook nog eens naar Marylise. Nuja, we gaan samen naar een oplossing zoeken. Zaterdag ga ik het kleed eens aandoen, misschien dat het toch niet zo opvalt, maar ik betwijfel het!! :-S Het zou nog mogelijk zijn om hetzelfde kleed in een andere stof te bestellen. Alleen ben ik niet van plan om 2 kleedjes te betalen want Marylise wilt mijn kleed sowieso niet terug nemen. Pffff..... :(

Severine
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1977


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-4-2013 11:01:57

Ma Severine toch!! Dat is echt niet leuk. Ik zou echt horen of de winkel iets kan doen hoor. Probeer het kleed ook eens te zien in daglicht ipv kunstlicht. Dat geeft ook een totaal andere indruk en misschien ziet het er zo wat anders uit? Ik zou bij de winkel echt echt aandringen tot je jouw droomkleed hebt aan een voor jou aanvaardbare oplossing! Succes en keep us posted!!



sofie
24-3-2012
 Meld misbruik23-4-2013 11:07:32

dat is inderdaad wel eigen aan wilde zijde. Dit maakt het net zo'n mooie stof.
Het kleed dat je paste zal wellicht dus ook zo geweest zijn.
Eens het kleedje passen zaterdag is de boodschap, probeer er vooral niet van wakker te liggen!



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 11:10:28

Pas het inderdaad zeker eens opnieuw, want wie weet valt het beter mee dan je denkt! Welke jurk van Marylise heb je gekocht? Ik heb er ook één, maar die is van vorig seizoen, staat niet meer in de huidige catalogus. Ik heb het mijne gekocht in oktober :)



Iris
25-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 12:07:22

Mijn kleed is ook in wilde zijde en de 'strepen' vielen mij ook op tijdens mijn 1e pas. Maar mijn mama en schoonzus zaten 2m verder ofzo en die zagen het niet direct. (Wel als ik ze er op wees) maar ik zou mij er geen zorgen over maken. Het is inderdaad eigen aan de stof, maar dat hadden ze mij ook niet gezegd toen ik ging kiezen.... Op jou dag zal je sowieso wel stralen en is er zoveel te zien da het zeker niet zal opvallen!



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik23-4-2013 12:07:39

Het is inderdaad typisch aan wilde zijde hoor. Mijn jurk is ook in wilde zijde maar ik heb daar wel speciaal voor gekozen. Je weet dan nooit hoe je stof er uiteindelijk gaat uitzien.
Ik vind dit juist chiquer :-) Maar toch, het is niet leuk als je iets anders in gedachten had! Hopelijk kunnen ze jou toch nog helpen... Succes!



Severine
17-8-2013
 Meld misbruik23-4-2013 12:09:21

Wellicht had het paskleed dat veel minder want het was me totaal niet opgevallen. Bij mij is het vooraan heel veel vertikale strepen en achteraan ook schuin en horizontaal. Het lijkt echt alsof het kapot is :-S
Als ik het zaterdag niet goed vind, dan gaan ze ofwel een stuk stof laten komen en ik kijk dan of die wel OK is en maken ze mijn kleed opnieuw met dat stuk stof. Ofwel maken ze het in een andere stof die veel witter is. Het was nog mogelijk om een nieuw kleed te maken dus ik ga zeker blijven aandringen. Ik wil dat het inderdaad een droomkleed wordt! Je betaald dan zoveel geld... :-S Ben nu wel al bekomen ze, gisteren was het wat anders :-D



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik23-4-2013 12:24:43

Het is inderdaad eigen aan wilde zijde. Mijn kleedje was er ook eentje van Marylise in wilde zijde en toen ik voor mijn eerste pas ging, schrok ik ook gezien ik de "strepen" ook niet gezien had bij de pasjurk en ze nu supererg opvielen. Maar het is dus wel degelijk normaal :-).

Nu, als je het aanhebt, ziet echt niemand het en ook op foto's enz zie je die strepen echt niet, dus ik zou me echt geen zorgen maken. Ik had er wel 1tje dat heel erg opviel (een heel dikke streep) en die hebben ze dan weggewerkt in een plooi :-).

Groetjes!

Evelien



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik23-4-2013 12:44:26

Gewoon eens passen, misschien staat het nog wel mooi. Zo op het oog kan je dat moeilijk zien, je moet dat zien als je het aan hebt... Ik duim!! :)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-4-2013 14:23:40

Inderdaad, wilde zijde... ik vind dat net mooi, het ziet er natuurlijker uit dan alle 'industriële' stoffen.



Brigitte

 Meld misbruik23-4-2013 21:25:01

wat is er chiquer dan wilde zijde ?
"marylise" werkt meestal met klasse stoffen , en ja , dit is eigen aan wilde zijde .
pas je kleedje nog eens , het zal je zeker beeldig staan !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info