Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Collectie 2014 trouwjurken

  20-4-2013 11:52:03
Hallo, Weet er iemand wanneer de nieuwe collectie van trouwjurken binnenkomt? Want sommigen zeggen september en andere dan weer augustus... Groetjes,

Sofie
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2086


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik20-4-2013 12:00:06

Volgens mij zijn er zelfs veel winkels die pas in oktober hun collectie binnen krijgen. Ik ben gaan passen in september en had achteraf spijt want ik heb het gevoel dat er nog niet veel binnen was.



Sabrina
10-8-2013
 Meld misbruik20-4-2013 12:07:34

In de winkel waar ik mijn kleed haal is het vanaf eind september begin oktober.



Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik20-4-2013 12:17:45

Maar 8 maand is dan nog ruim op tijd om een kleed te kiezen? Want ik weet niet zo goed hoelang het bestellen enz duurt..



Isabelle
12-7-2014
 Meld misbruik20-4-2013 13:42:15

ik zit met dezelfde vraag dus ik volg even mee :)



Lore
18-5-2013
 Meld misbruik20-4-2013 14:42:07

Vanaf augustus begint de nieuwe collectie binnen te komen. De meeste winkels hun collectie van 2014 is dus eind september - begin oktober in orde.
Zo was het vorig jaar toch, toen ik voor info belde :)
Ik heb toen naar 2 winkels gebeld: de ene winkel zei dat de eerste kleedjes van de nieuwe collectie in augustus beginnen binnen te komen. Zij hadden alles half september.
De 2e winkel kreeg de eerste kleedjes ook half augustus, en hadden alle kleedjes binnen eind september. Dan werd alles op orde gebracht en half oktober hing alles in de winkel.



Lore
18-5-2013
 Meld misbruik20-4-2013 14:43:02

oh ja: ik was toen nog net op tijd! Heb mijn kleed half oktober gekozen :)
Dus Sofie, dat moet bij jou ook nog lukken!



Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik20-4-2013 16:00:36

Oke dan kan ik best wachten tot half oktober :) ik hoop alleen dat ik er dan snel eentje vind want anders zal de stress wel komen ;)



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik20-4-2013 20:01:39

Hey
in septeber word de nieuwe collectie voorgesteld met shows etc..... en half oktober zijn de meeste jurken in de winkels verkrijgbaar :-)Ik ga zelf vanaf half oktober op jacht ;-)




Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik21-4-2013 0:07:14

Natacha, als jij half oktober op tijd bent dan ik normaal ook he ;)



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik21-4-2013 0:31:52

Ik trouw dit jaar in juli en ben in begin november gaan kijken, kiezen, passen en bestellen! :) dus je kan zeker wachten op de nieuwe collectie om op tijd te zijn hoor!



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik21-4-2013 0:37:08

Ik volg hier ook nog eventjes mee want ben ook razend benieuwd naar de antwoorden. Ik ga echter in de maand mei al eens bellen naar de winkels waar ik graag mijn droomkleed zou willen vinden om hen te vragen wanneer ik best een afspraak kan maken om zoveel mogelijk keuze te hebben uit de collectie van 2014... Ik hou je hiervan op de hoogte!



Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik21-4-2013 7:52:20

Ik heb gisteren enkele winkels gebeld en de meeste zeiden dat ik al mocht komen maar er was een mevrouw en die zei dat ze vaak niks zeggen van de nieuwe collectie maar dat zij aanraadt om te wachten. Ze zei dat ik misschien spijt zou krijgen als ik nu een prachtige jurk zou zien en ze zou bestellen en dan merken dat de nieuwe collectie toch mooier is.. En als de nieuwe collectie uit is kan je ook nog 'oude' collectie passen zei ze :)



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik22-4-2013 8:43:30

Ik heb deze week contact gehad met een dame die werkt in een bruidswinkel te Roeselare.. Daar, en in de meeste winkels, komen deze toe eind september, begin oktober.
Toen vroeg ik haar ook als ik nog op tijd ging zijn voor mijn kleed en dit was zeker en vast geen probeem!
Ze raden minimum 6 maanden op voorhand aan, maar het kan eigenlijk op een kortere periode ook :)



Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik22-4-2013 9:42:28

Dat is een hele geruststelling om te horen Charlyn :) 6 maanden dan gaat het zeker nog lukken :) Dus eind oktober zou de collectie dan toch overal moeten binnen zijn he..



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik22-4-2013 12:25:33

Dan kijken de bruidjes 2014 met z'n allen uit naar oktober ;-)



Nele
4-7-2014
 Meld misbruik22-4-2013 19:41:30

Inderdaad oktober zal een spannende maand worden :)



Sofie
5-7-2014
 Meld misbruik23-4-2013 12:27:13

Ja inderdaad :D Allemaal aftellen naar hetzelfde :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info