Terug naar overzicht
na veel goede recensies hebben wij uiteindelijk DJ Robby (Robby Pipeleers uit Diepenbeek) geboekt. Draait ook op de trouw van mijn collega dit jaar :-)
Wij hebben gekozen voor Mario Schraepen uit Helchteren (Houthalen-Helchteren).Moest je intresse hebben stuur ik jou wel z'n gegevens door.Je laat maar iets weten.Veel succes met je zoektocht ;-).
Wij hebben gekozen voor DJ Kurt uit Hoeselt voor ons feest in Lommel en voor ons feest in Hooglede voor DJ Poll Van Ghent.
Mijn husbie-to-be is een heel goeie dj! Wij zijn van Ham, dus ook heel dichtbij. Hij wil wel jullie DJ zijn.Geef me jou emailadres maar als je meer informatie wil.Grtjsx
Wij hebben ook iemand van Kurt's Dj team in Hoeselt...Hij is twee weken geleden hier geweest om alles te bespreken en volgens mij gaat het keihard knallen :) ik had dadelijk zin om te dansen!
Hallo Bedankt voor de reacties hierbij mijn mailadres waarnaar je informatie mag sturen SofieGroenen24@hotmail.com @ Kristal bedankt voor de tip bij een vorige vraag ivm videochel,wij hebben hem ondertussen ook geboekt,en de fotograaf die jij aanraadde absolute freedom staat momenteel ook op nr.1 :-) Groetjes
Waar doen jullie jullie feest? Wij zijn van Lommel en nog volop op zoek naar een leuke locatie
Wij hebben ook DJ Kurt uit Hoeselt! Feest en ambiance gegarandeerd ;-)
Hallo Kathleen Doordat mijn papa een hoge functie heeft in het leger mogen wij gratis gebruik maken van de feestzaal in Leopoldsburg waar alle grote feesten van het leger worden gehouden ;-) We moeten dus enkel catering voorzien en de zaal nog wat aankleden al is die op zich ook al heel mooi,dus dat is al een grote kost die wegvalt :-)
Vorig weekend was DJ Kurt op een huwelijk aan het draaien. De dansvloer is continue bezet geweest. Om 1u30 ben ik doorgegaan en het was nog steeds ambiance.Voordeel is ook dat hij meerdere dj`s heeft. Bij ziekte kan iemand anders inspringen.succesPatrick Liebens
Kan iemand mij de gegevens geven van dj Kurt? kathleen.valkenaars@gmail.com
Wij hadden ook iemand van Dj Kurt zijn team... En hij was echt goed! Hebben zo veel goede commentaar over onze Dj gehad.Ze houden echt heel veel rekening met jullie keuze.Wij hadden een dansfeest en echt heel de avond werd er gedanst..