Terug naar overzicht
hello. Wij hadden YC music op ons feest enhij was top! Hij luistert nr je wensen en stelt ook zelf digen voor waar we niet aan dachten. Kijk eens op zijn website. Zeker een aanrader. En van de regio... Succes
Het is natuurlijk jouw trouwfeest waarbij je zoveel mogelijk je eigen favorietjes wilt horen, die je gerust aan je dj kunt doorgeven en deze er door zal mixen. Doch, indien je er een geslaagde avond van wilt maken, stem je best alles zoveel mogelijk af op wat je publiek wilt. Het zijn zij die je feest maken of kraken.grtz
Zelf kan ik niet draaien die dag (mijn vrouw moet bevallen), maar neem eens contact met 'Art-Times' uit Sint-Amands? Ze zitten hier ook op deze site. Vermoedelijk zullen meerdere mensen van jouw familie van dezelfde muziek houden, en op die manier kun je wel degelijk een feest bouwen. Ik heb het al gedaan voor een verjaardagsfeest van iemand die 60 jaar werd, en ik was aangenaam verrast dat ook de jonge generatie hier echt uit de bol op ging. De reactie die meerdere jonge mensen toen zeiden: "Ah, ik ben geboren in het verkeerde tijdperk!". :-) Groeten,Thierry
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl