Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wachten op uitnodigingen

  14-4-2013 12:46:39
Heyhey

Zit met een vraagje. Sinds begin februari ben ik beginnen rondzoeken en mailen naar verschillende bedrijven om onze 'speciale' uitnodigingen te maken. Nu had ik eindelijk een bedrijf gevonden die onze uitnodigingen konden maken zoals wij het willen. Na een paar mails over hier en daar nog eens een aanpassing doen was op mijn proefdruk na alles geregeld! De laatste mail was verstuurd op 6 maart. Ik maar wachten en wachten op een antwoord. Na een paar mails verstuurd te hebben als ze mijn laatste mail gehad hebben, kreeg ik pas vorige dinsdag antwoord dat mijn contactpersoon die alles regelde ontslaan was. Mijn 'nieuwe' contactpersoon vroeg wat mijn wensen waren ivm de uitnodigingen, dus ik maar opnieuw HEEL mijn wensenlijst doorgemaild, en sinds toen alweer niets meer gehoord van hun. Mijn vertrouwen is nu wel een beetje zoek. Zou ik blijven wachten op een antwoord van hun of zoeken we gewoon iemand anders die dan wel niet mijn droomuitnodiging kan maken maar waar ik wel vertrouwen in kan hebben. Wat zouden jullie doen? Groeten Ruben

Ruben
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 823


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-4-2013 17:37:36

Je hebt wel nog even tijd maar ik zou hun toch een tijdje stalken hoor. Heb je een backup plan als het bij hen niet lukt?



krista
9-8-2013
 Meld misbruik14-4-2013 17:49:05

Hoi Ruben,
Vertrouw best op jou buikgevoel en als ik het hier goed lees zou ik toch naar een betrouwbaar bedrijf zoeken die jullie droomuitnodigingen in realiteit kunnen om zetten, zonder jullie aan het lijntje te houden.
Stress vermijden zoveel het kan ;-).
Succes ermee...



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 7:56:28

Bel hen even.

Die vervanger zal tot over zijn oren in het werk zitten denk ik.
(maar dat neemt niet weg dat dit wel heeeel slechte reclame is)
Bellen bellen bellen.



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik15-4-2013 13:55:46

Hey Dames,

We hebben besloten om het zekere voor het onzekere te nemen en we gaan voor een compleet andere uitnodiging. Hebben al wat leuks voor ogen! We vinden het nl niet kunnen dat je (ook al heb je massas werk) je klanten zolang laat wachten. Voor hetzelfde geld krijgen we ze pas een maand voor onze dag aan, en datis nu niet echt de bedoeling :D
Succes jullie allen.

PS: Hoeveel tijd op voorhand hebben jullie ze verstuurd?

Groeten



krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-4-2013 6:35:11

Hoi Ruben,
De etiketten zou 2 maanden op voorhand voorschrijven. Wij zitten met het verlof ertussen dus wij opteerden voor 3 maanden (dus zou begin mei zijn). Maar je hoort mij al komen he :-).
Vooral ik was zo nieuwsgierig naar de reacties omdat wij voor een niet standaarduitnodiging zijn gegaan dat wij onze ouders en de getuigen al hun uitnodiging zijn gaan bezorgen... En vanaf nu gaan we druppelsgewijs mensen die we zien hun uitnodiging ook bezorgen.
De reacties zijn trouwens super... ikke blij... vooral van de vader van mijn ventje had ik het niet verwacht. Dus een opluchting ;-).
Have fun en succes bij je nieuwe keus van bedrijf of drukker.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info