Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukker

  19-3-2013 19:11:48
Hallo mede-forumgangertjes :-)

Hebben jullie al eens prijs laten maken bij een drukker voor de misboekjes af te printen? Ik viel bijna achterover van de prijs om het maar te laten drukken. Nu weet ik niet of ik nog verder moet zoeken of dat het gewoon zo duur is.

Hoeveel moesten jullie betalen per boekje? Enkel het drukken dus zonder papier erbij gerekend.

Katrien
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1265


Magali
5-7-2014
 Meld misbruik19-3-2013 19:43:55

Ik ga dit item opvolgen, want ik heb er dus geen idee van.
Mijn nonkel is drukker en hij zou de uitnodigingen, menu's en misboekjes op zijn werk drukken. We willen iets klassiek, dus dat weet hij al. Als ik hem een richtprijs vraag dan zegt hij dat hij het wel meevalt. Of dat hij dan es gaat kijken. Dat hij mij een mailtje zal sturen. Ik durf er eerlijk gezegd niet meer over beginnen. Het is nog zo veraf en ik blijf er maar over "doordrammen". Hoewel ik naar budget toe wel eens zou willen weten waar ik aan toe ben. :-s Het kost dus wel veel geld? :-/
Hoeveel vroegen ze wel per boekje, Katrien?



Sandy
6-8-2013
 Meld misbruik19-3-2013 19:55:12

Ik heb voor mijn zus toen ze ging trouwen de misboekjes gemaakt. Echt heel erg makkelijk en zo uit te printen.

Je maakt in Word (Microsoft Office) elke pagina, gewoon A4 en op de volgorde. Vervolgens kun je bij het uitprinten onder het tabje Eigenschappen (bij printen) de functie boekje aanvinken. Word verkleind dan bij het printen alles automatisch op schaal naar A5/formaat en op volgorde zodat je alleen nog maar hoeft te vouwen of nieten.

Zij heeft toen zelf papier bij de lokale boekhandel gehaald en zo in kleur alle boekjes geprint.

Ook kun je dan alle foto´s en tekst toevoegen die je zelf wilt, echt ideaal. Het is wel makkelijk als je al iets van Word weet, maar echt noodzakelijk is het niet.
Heerlijk, want zo kun je dat geld weer ergens anders bijleggen



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik19-3-2013 20:21:22

Het kost ook geld en tijd om dit zelf af te printen. Als je dit bij een drukker laat doen weet je dat alles tenminste recht geplooid is. Ik heb geen printer die recto verso print.

Het papier is ook iets dikker en glanzend dus weet niet goed of ik dit zelf er op krijg.

Het was 86 euro voor 100 boekjes.



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-3-2013 22:09:51

ik denk dat 86€ toch nog goed meevalt, ik heb hier al andere prijzen gezien :-)

wij maken de onze zelf via Publisher, kunnen ze afdrukken op het werk - enkel het voorblad en het achterblad (heet dat zo? ;-)) laten we drukken op dikker, mooi gekleurd papier.
gaatjes erin, strikje erdoor en klaar (doen we zelf...)!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik20-3-2013 8:05:17

Hey,

Wij hebben ook onze boekjes zelf afgeprint via Publisher, er is natuurlijk wel werk aan maar je kan wel geld uitsparen!
De kaft hadden wij ook in iets dikker papier, gewoon geprobeert wel dik papier onze printer aan kon!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik20-3-2013 8:25:47

Wij gaan onze boekjes ofwel zelf afdrukken ofwel bij een copycenter (dat is meestal goedkoper dan een drukker). De binnenbladzijden met tekst willen we gewoon, standaard printpapier (dus dat kan je zelf doen). De kaft op mooier papier, dat zullen we waarschijnlijk in een copycenter gaan doen.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info